CTD's Facelift 330Cd: Pensioen!
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Re: CTD's Facelift 330Cd UPDATE: 02/09/09 Nieuwe Mods!!!
Ziet er goed uit! Vooral dat stuur
Bridge camera is een prima ding, maar ben er door persoonlijke ervaringen achter gekomen dat een SLR meer bij mij past.
Het formaat is zeker niet de belemmering, aangezien een Bridge ook niet erg klein is.
Mooie close-ups btw.
Bridge camera is een prima ding, maar ben er door persoonlijke ervaringen achter gekomen dat een SLR meer bij mij past.
Het formaat is zeker niet de belemmering, aangezien een Bridge ook niet erg klein is.
Mooie close-ups btw.
Heel netjes!
Jammer dat je er niet bij kunt zijn 6sept. as.
Jammer dat je er niet bij kunt zijn 6sept. as.
@ Daniël: Gaat me inderdaad helaas niet lukken. Zit dan nog steeds in Florida...
@Bjornc: Ik heb eerst ook zitten kijken voor een Alpha 230 en 330. Ik had liever een 330 ivm de Liveview optie. Maarja, achteraf bleek dat ik de manuele zoom niet zo handig vond... Dan maar de beste uit de Cybershot reeks he...
@Bjornc: Ik heb eerst ook zitten kijken voor een Alpha 230 en 330. Ik had liever een 330 ivm de Liveview optie. Maarja, achteraf bleek dat ik de manuele zoom niet zo handig vond... Dan maar de beste uit de Cybershot reeks he...
zijn weer een paar mooie en exlusieve opties ben benieuwd naar het resultaat van 1 van de mooiste coupe's van dit forum.
en lekker laten zitten die 3
en lekker laten zitten die 3
Ik vind het persoonlijk helemaal geen probleem dat er M3 op staat, het is tenslotte een 3-serie vind ze zelfs stoer!
en jammer dat je de E92 stuur niet erin krijgt, dat zou echt een unieke mod zijn.. maar een nieuw stuurtje is altijd goed..
En je nieuwe mistlichten moet ik op je auto zien voordat ik deze kan beoordelen..
en jammer dat je de E92 stuur niet erin krijgt, dat zou echt een unieke mod zijn.. maar een nieuw stuurtje is altijd goed..
En je nieuwe mistlichten moet ik op je auto zien voordat ik deze kan beoordelen..
sjongejonge, wat een mods weer
Waar haal je het geld toch vandaan als 21-jarige student 8P
Waar haal je het geld toch vandaan als 21-jarige student 8P
- Spoiler: Laat zien
- Spoiler: Laat zien
_______________________________Showroom________________________________
Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV
Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV
Bedankt allemaal... Ik doe m'n best om er de volgende meeting bij te zijn... (6 september lukt me wel niet...)
@Robbel: Ik haal m'n geld enkel uit propere bron, door te werken... Zeker niets illegaal of wit-poeder industrie...
En ja, die 3... Ik kan er niet echt veel aan doen...Als ik er teveel reactie op krijg haal ik ze er op de meetings gewoon uit... Spijtig eigelijk dat er zo fel over M3 logo's wordt gedaan... (Het blijven M3 matten...)
@Robbel: Ik haal m'n geld enkel uit propere bron, door te werken... Zeker niets illegaal of wit-poeder industrie...
En ja, die 3... Ik kan er niet echt veel aan doen...Als ik er teveel reactie op krijg haal ik ze er op de meetings gewoon uit... Spijtig eigelijk dat er zo fel over M3 logo's wordt gedaan... (Het blijven M3 matten...)
Ik vind dat gezeur over wel of niet M3 logo's niet zo boeiend, je moet je wagen gewoon zo maken zoals jij dat zelf mooi vindt. Jij bent degene die erin moet rijden
Ik heb ook OEM M3 delen op mijn auto, maar dat wil nog niet direct zeggen dat ik een M3 heb of ervan wil maken
Ik heb ook OEM M3 delen op mijn auto, maar dat wil nog niet direct zeggen dat ik een M3 heb of ervan wil maken
Heel vet CTD!!! Hij blijft maar mooier worden.. Ik denk dat jij inmiddels niet meer bijhoudt wat het allemaal kost. Ik ben daar in elk geval al mee gestopt!
Ben wel benieuwd naar de methode voor je versnellingspook, die verlichting maak je er zelf in begrijp ik?
Ben wel benieuwd naar de methode voor je versnellingspook, die verlichting maak je er zelf in begrijp ik?
Zeer mooie mods weer allemaal!! En tja wat die matten betreft.... Ik vind het allemaal best zolang het er maar goed uit ziet (dat doen ze zowiezo)
Het enigste wat bij mij een echte no-go is een 3 badge op een NON 3
Het enigste wat bij mij een echte no-go is een 3 badge op een NON 3
Verrek, BMW rijd toch ook wel lekker!!!
@Hanse46: Ik maak de verlichting er idd zelf in... Ik zal deze keer een DIY posten.
@De rest: Ik heb de manier gevonden om de '3' te verwijderen... Ga er zodadelijk eens mee beginnen...
@De rest: Ik heb de manier gevonden om de '3' te verwijderen... Ga er zodadelijk eens mee beginnen...
Ik vind het eerlijk gezegd jammer dat je de 3 eraf gaat halen. Maar goed ieder z'n eigen smaak natuurlijk.. zoals Gekke Mac het zegt, alleen een M3 badge op een non-M is pas sjonnie
Re: CTD's Facelift 330Cd UPDATE: 04/09/09 M3 Matten aangepast!
Voila seh, 1 van de 3 matten is aangepast. Viel eigenlijk nog wel mee...
Draadjes langs achter lossnijden en uittrekken. Eens dit gebeurd is, moet je enkel nog zien dat de 'fluffyness' terugkomt op de plaats waar de '3' zat.... Lijkt me goed gelukt.
Draadjes langs achter lossnijden en uittrekken. Eens dit gebeurd is, moet je enkel nog zien dat de 'fluffyness' terugkomt op de plaats waar de '3' zat.... Lijkt me goed gelukt.
GOed gelukt dacht ik zo!
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Dik voor mekaar!
Volgens mij kan je die 'fluffyness' wel weer met een borstel/kammetje terug krijgen.
Volgens mij kan je die 'fluffyness' wel weer met een borstel/kammetje terug krijgen.