E46 'Tjoening'
Re: E46 'Tjoening'
Het is weer duidelijk waar de prioriteiten van de F/I benzine mensen vs de diesel mensen liggen :p
Voertuigen:
1999 BMW E46 328Ci TS2
1992 BMW E36 316i Verkocht
1987 Suzuki VS1400
1996 Suzuki LS650 Verkocht
1984 Kawasaki 305CSR RIP
Verloop cil.inhoud: 305cc > 650cc > 1400cc > 2800cc
Drie keer raden hoe groot zal mijn volgende motor zal worden...
1999 BMW E46 328Ci TS2
1987 Suzuki VS1400
1984 Kawasaki 305CSR RIP
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Nog weer een paar exemplaren opgeduikeld:
De prioriteit van F/I benzine mensen ligt doorgaans ook al niet bij BMW Da's meer een Saab ding... Met dat in mijn achterhoofd snap ik wel dat je zoiets wel mooi vindtSafar schreef:Het is weer duidelijk waar de prioriteiten van de F/I benzine mensen vs de diesel mensen liggen :p
Ik vind die body kit net een varken in een roze tutu, eerst kun je er om lachen maar daarna wordt het toch huilen...
B, wat heb je toch weer een fantastische smaak Alleen die Calzone komt me wel erg bekend voor
nu we toch op de widebody-tour zitten:
3 Batmobile
3 Batmobile
- bjornc
Hoppa, die is écht lelijk
Je kunt toch zeker niet meenen dat je dit onder tjoening vind vallen.
Auto vorig weekend op 100% tuning gezien en ziet er echt mooi uit
Veel details die pas opvallen als je even kijkt.
Verbreding zal niet iedereen zijn ding zijn maargoed.
Kortom ik vind hem erg mooi.
Quote van Daniel in BMWPortal | Zomerwielen Meet & Greet - 10 April 2011
Dnl schreef:Daar is Ivo! He-hè...
Ben het inderdaad met Booth eens ..
Zal niet iedereen ze smaak wezen (mijne ook niet, liever OEM) maar aan/op die E46 is niets bezuinigd en echt heel netjes.
Zal niet iedereen ze smaak wezen (mijne ook niet, liever OEM) maar aan/op die E46 is niets bezuinigd en echt heel netjes.
- bjornc
Hmmmz.
Dan maar weer eentje waar we het allemaal over eens kunnen zijn:
Dan maar weer eentje waar we het allemaal over eens kunnen zijn:
Holy hell, waar haal je al die chrome velgen & vleugeldeuren vandaan zeg?
Die HPF auto is ook de enige waar we't niet over eens zijn hoor, de rest vind ik idd ook afgrijselijk.
Die HPF auto is ook de enige waar we't niet over eens zijn hoor, de rest vind ik idd ook afgrijselijk.
Voertuigen:
1999 BMW E46 328Ci TS2
1987 Suzuki VS1400
1984 Kawasaki 305CSR RIP
1999 BMW E46 328Ci TS2
1987 Suzuki VS1400
1984 Kawasaki 305CSR RIP
Nee je bent niet alleen, want ik vind die grijze ook echt gruwel, het is volgens mij ook geen streetlegal wagen meer...David320 schreef:ligt misschien aan mij maar die laatste vind ik wel heeel vet :~ die witte totaal niet..
Wagen is nog steeds helemaal straatlegaal. De auto voldoet nog steeds aan de strengere Belgische eisen. Weliswaar door met een aantal regels creatief om te gaan, maar toch.Declain schreef:Nee je bent niet alleen, want ik vind die grijze ook echt gruwel, het is volgens mij ook geen streetlegal wagen meer...David320 schreef:ligt misschien aan mij maar die laatste vind ik wel heeel vet :~ die witte totaal niet..
Ik vind hem absoluut niet thuishoren, afwerking op deze wagen is echt fantastisch.
Ik vind hem ook mooi afgewerkt en zo, maar vind het wel een beetje TE... Zo vind ik de kleur bijvoorbeeld super, maar de skirts, de widebody en de RD fenders weer duidelijk minder...
Ik vind dit 'tjoening' omdat ik zelf van een wat ingetogener subtiele stijl houd, ik denk dat het ook vooral de stijl is die sommige mensen hier tegen staat
Ik denk dat hier legio voorbeelden te vinden zijn die op detailniveau echt supergoed zijn afgewerkt, maar dat wil nog niet zeggen dat ze naar ieders mening stijlvol gestyled zijn. Lijkt me niet dat dat een reden is om een auto wel of niet in dit topic te zetten. Denk ook niet dat de mensen die het 'tjoening' vinden veel op- of aanmerkingen zullen hebben over de afwerking en het we of niet voldoen aan strenge Belgische wetgeving
Overigens wordt ieders mening gewaardeerd, er is niemand die jou tegen houdt deze zelfde auto te posten in het topic ' Styling, hoe moet het dan wel ??'
Ik vind dit 'tjoening' omdat ik zelf van een wat ingetogener subtiele stijl houd, ik denk dat het ook vooral de stijl is die sommige mensen hier tegen staat
Ik denk dat hier legio voorbeelden te vinden zijn die op detailniveau echt supergoed zijn afgewerkt, maar dat wil nog niet zeggen dat ze naar ieders mening stijlvol gestyled zijn. Lijkt me niet dat dat een reden is om een auto wel of niet in dit topic te zetten. Denk ook niet dat de mensen die het 'tjoening' vinden veel op- of aanmerkingen zullen hebben over de afwerking en het we of niet voldoen aan strenge Belgische wetgeving
Overigens wordt ieders mening gewaardeerd, er is niemand die jou tegen houdt deze zelfde auto te posten in het topic ' Styling, hoe moet het dan wel ??'