CTD's Facelift 330Cd: Pensioen!
Re: CTD's Facelift 330Cd UPDATE: 12/10/09: I like... Do you? p35
is idd in de verkeerde categorie gezet door de TS , in post 8 wordt hij wel voorgedragen als non -
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Re: CTD's Facelift 330Cd UPDATE: 12/10/09: I like... Do you? p35
Haha,
Bedankt allemaal! Was niet eens op de hoogte van de verkiezing van dit jaar... Ik volg het nu wel op de voet...
Dus even een snelle uitroep:
IEDEREEN DIE LID IS OP E46FANATICS: !!!VOTE FOR ME!!!
Link: http://forum.e46fanatics.com/showthread ... hlight=ctd
Gewoon mijn nickname posten...
Bedankt allemaal! Was niet eens op de hoogte van de verkiezing van dit jaar... Ik volg het nu wel op de voet...
Re: CTD's Facelift 330Cd: VOTE FOR ME!!
zeer zeker een super vette bmw! Ga zo door!
Tom, gefeliciteerd! Je hebt mijn vote!
Het betreft hier alleen nog maar de nominaties, het stemmen volgt pas na 30 november, dus je bent nog een beetje vroeg met het vragen om stemmenCTD schreef:Haha,
Je moet toch eerst genoeg stemmen hebben op de nominaties om door te kunnen naar de volgende ronde, niet?
Eerst wordt er genomineerd, vanaf 30 november wordt er op deze nominaties gestemd voor een top 3 per categorie. Na deze uitslag gaan die door voor "E46fanatic car of the year"
Re: CTD's Facelift 330Cd: UITLAATPIJPJES ZIJN ER!!!
Hallo allemaal,
Ik ben klaar voor de volgende mod. Een mooi setje tips met 70mm diameter. Ik ga deze er dinsdag aan vast lassen. Ik ben er alleen nog niet uit of ik ze alle 4 recht doe of de middelste iets meer wil laten uitsteken.
Help me aub beslissen
Ik ben klaar voor de volgende mod. Een mooi setje tips met 70mm diameter. Ik ga deze er dinsdag aan vast lassen. Ik ben er alleen nog niet uit of ik ze alle 4 recht doe of de middelste iets meer wil laten uitsteken.
Help me aub beslissen
Zou ze persoonlijk op één lijn houden :~
Erg mooie BMW verder
Erg mooie BMW verder
Ik zou ze heel iets ongelijk doen, in lijn van de ronding van de bumper, zo zijn mijn Eisenmann ook...
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Verschillende lengtes lijkt me ook wel wat, maar niet zover uit laten steken als op de foto.
Klopt Bjorn, maar ik kon ze niet dieper schuiven. Er moet een deel af geslepen worden...
Als je een echte M3 look wilt zou ik ze recht zetten, maar iets ongelijk (niet te veel) is ook best mooi
www. M3 register .nl
Ik zou ze op één lijn zetten.
En anders met zeer minimaal verschil. Het zijn paartjes dus ze moeten netjes bij elkaar blijven.
En anders met zeer minimaal verschil. Het zijn paartjes dus ze moeten netjes bij elkaar blijven.