Voorstellen
Voorstellen
Hallo allemaal,
Hoewel ik al enige maanden geniet van jullie berichten op dit forum was ik er tot nu toe niet toe gekomen mij voor te stellen.
Bekend als Macko rijdt ik een 320i Touring welke ook mijn hobby is. Hoewel mijn andere grote hobby fotografie is heb ik er nog geen foto's van, ook dat zal ik op korte termijn rechtzetten.
Ik rijdt vooral lange afstanden via Duitsland en Oostenrijk, en dan is deze auto pure verwennerij!
Hiervoor enige jaren gedieseld met een Seat Leon, gechipped naar 145pk, en bereden van 0 - 325.000 km.
Mvg,
Macko
Hoewel ik al enige maanden geniet van jullie berichten op dit forum was ik er tot nu toe niet toe gekomen mij voor te stellen.
Bekend als Macko rijdt ik een 320i Touring welke ook mijn hobby is. Hoewel mijn andere grote hobby fotografie is heb ik er nog geen foto's van, ook dat zal ik op korte termijn rechtzetten.
Ik rijdt vooral lange afstanden via Duitsland en Oostenrijk, en dan is deze auto pure verwennerij!
Hiervoor enige jaren gedieseld met een Seat Leon, gechipped naar 145pk, en bereden van 0 - 325.000 km.
Mvg,
Macko
Re: Voorstellen
Welkom, ben benieuwd naar de foto's.......!
BMW E46 320i old car
BMW E81 118i new car You Only Live Once, Enjoy!
BMW E81 118i new car You Only Live Once, Enjoy!
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Welkom Macko!
Ben benieuwd naar je auto's
Heb je onze fotowedstrijd ook al gezien? >>>> KLIK
Kan je nog mooi meedoen!
Kan je nog mooi meedoen!
Haha, voor "echte" lange afstanden gebruik ik een kerosine model, maar...........zonder gekheid, voor 4x per jaar een ritje van 1500km (en terug) is deze 6-pitter fluisterstil en heel gehoorzaam. Gemiddeld gebruik ongeveer 1 op 10,5 soms iets beter dank zij cruise control.Lexie schreef:Welkom!
Maar een benzinemodel (320i) voor lange afstanden??
Gr. Macko
OK De batterijen worden opgeladen, ben er klaar voor..............bjornc schreef:Welkom Macko!
Kan je nog mooi meedoen!