Chrome deurlijsten op pre-facelift model
Chrome deurlijsten op pre-facelift model
Ik zou graag op mijn e46 uit 1998 de chrome raamlijsten hebben links en rechts.
Deze lijsten zie je vaak op de nieuwere e46's.
Wie kan mij vertellen of de lijsten van de jongere types ook op mijn type passen
Of waar ik deze lijsten zou kunnen kopen.
Deze lijsten zie je vaak op de nieuwere e46's.
Wie kan mij vertellen of de lijsten van de jongere types ook op mijn type passen
Of waar ik deze lijsten zou kunnen kopen.
Re: Chrome deurlijsten op pre-facelift model
Is niet leeftijdsgebonden, maar uitvoeringsgebonden, lijsten van sedans zijn allemaal gelijk maar wel erg prijzig.
Duidelijk, eens kijken op de sloop dan !
Thx !
Thx !
Let daar wel mee op, ga ze niet zelf demonteren, schijnt een behoorlijk onmogelijke klus te zijn om die dingen er normaal en onbeschadigd af te krijgen.
Ze zitten gewoon geklikt. Je hebt ze zo los.
Alleen de sloop gaat je waarschijnlijk niet hebben, omdat de lijstjes nogal gewild zijn.
Alleen de sloop gaat je waarschijnlijk niet hebben, omdat de lijstjes nogal gewild zijn.
Ja zo'n vermoeden had ik al eigenlijk.
Zat wel even te kijken her en der, kost gemiddeld 350 euro voor een setje.
Zelf spuiten lijkt me ook geen optie ?
Zat wel even te kijken her en der, kost gemiddeld 350 euro voor een setje.
Zelf spuiten lijkt me ook geen optie ?
Alleen zes-cilinders hebben deze lijsten, toch? En als je ze als optie had besteld.Griffendahl schreef:Is niet leeftijdsgebonden, maar uitvoeringsgebonden, lijsten van sedans zijn allemaal gelijk maar wel erg prijzig.
Als je een origineel Nederlandse hebt wel... En als je een origineel M-pakket hebt (het pakket en dus niet alleen de bumpers) heb je weer Shadowline lijsten. Zijn eventueel ook gewoon als optie geleverd.
Ben ook op zoek naar deze chrome raamlijsten. Tot nu toe alleen bij wheelsonline gezien voor 350 ;(
Heeft er iemand enig idee waar ze nog meer te koop zijn (behalve bij de dealer)? En uiteraard voor minder dan 350.
Tnx
Heeft er iemand enig idee waar ze nog meer te koop zijn (behalve bij de dealer)? En uiteraard voor minder dan 350.
Tnx
Zoeken op ebay en MP. En anders veel geluk hebben.
Ik zou ze gewoon glimmend pianozwart maken of de autokleur. Staat sjiek en is niet al te duur.
Ik zou ze gewoon glimmend pianozwart maken of de autokleur. Staat sjiek en is niet al te duur.
ik zoek ze ook ken ze nergens vinden voor een normale prijs
Dus gewoon lekker voor de shadowline gaan
Dat is te realiseren met een spuitbus en wat handigheid.
Dat is te realiseren met een spuitbus en wat handigheid.
zoek even in google op van essen dparts...
een walhalla voor de e46 rijder, enig nadeel ze zitten in groningen en sturen deze lijsten niet op i.v.m. de grootte....
een walhalla voor de e46 rijder, enig nadeel ze zitten in groningen en sturen deze lijsten niet op i.v.m. de grootte....
8 jaar na verkoop mijn oude liefde weer terug gekocht! E46 330 IAM