E46 Styling... Hoe moet het dan wel?
Re: E46 Styling... Hoe moet het dan wel?
Helemaal goed (alleen imitaties spiegels had die OEM voor moeten nemen imho)
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Whooohooo!
Vind de velgen te agressief voor een touring. Verder plaatje van een wagen :~
velgen vind ik niet mooi maar de kleur doet het hem. :~
//.00.-// > /.-////.-///.-
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
die velgen.. :r leg mijn eens uit wat er zo mooi is aan die velgen? ze passen gewoon niet bij zo'n auto
//.00.-// > /.-////.-///.-
Ik vind het ze wel heel mooi
Waarom? Geen idee... Kan nooit zo goed uitleggen waarom ik dingen wel of niet mooi vind. Ik vind het in ieder geval een mooie 3-delige velg zonder allerlei onnodige vormen en versiersels met een mooi spaakpatroon. 't Is wel een beetje een 'race' velg, dus naar mijn mening beter geschikt voor een sedan of een coupe, maar ik vind het zeker niet misstaan.
Ik heb een stuk meer moeite met die achterlichten, vond die vorige touring toch mooier geloof ik
Waarom? Geen idee... Kan nooit zo goed uitleggen waarom ik dingen wel of niet mooi vind. Ik vind het in ieder geval een mooie 3-delige velg zonder allerlei onnodige vormen en versiersels met een mooi spaakpatroon. 't Is wel een beetje een 'race' velg, dus naar mijn mening beter geschikt voor een sedan of een coupe, maar ik vind het zeker niet misstaan.
Ik heb een stuk meer moeite met die achterlichten, vond die vorige touring toch mooier geloof ik
Vind hem erg strak!
Ik vind hem wel nice... ben alleen nooit fan geweest van fl-lampen op een touring!
En wat je zegt... die gele nummerplaten verzieken inderdaad vaak het totaalplaatje...
En wat je zegt... die gele nummerplaten verzieken inderdaad vaak het totaalplaatje...
en dat snap ik nog steeds niet van jou hè... in de OEM Touringachterlichten zit toch totaal geen symmetrie?Griffendahl schreef:Ik heb een stuk meer moeite met die achterlichten, vond die vorige touring toch mooier geloof ik
Het loopt voor geen meter:
Een grote rode balk met daarin de uitsparing voor de achteruitrijlampen, wat er echt in zit (een roodomrand wit vlak) en dan aan de rechterbovenkant een clear/oranje knipperlicht.
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
Ik vind de facelift achterlichten gewoon niet mooi. Daarbij vind ik een touring met facelift achterlichten er gewoon vreemd uitzien.
Ik vind het gewoon hele dikke poep.
Ik ruil de mijne er zo op in
Ik ruil de mijne er zo op in
V.w.b. de achterlichten ben ik het helemaal eens met Opt1mus