Largeproject's 320d is verkocht.
Re: Largeproject's 320d.
We zijn benieuwd.
Best zuur als je het dan weer allemaal mee moet maken.
Als je tegenwoordig een klein beetje je best doet kan je er gelukkig bijna altijd wel goed van af komen.
Op zich alleen dan wel weer een goede aansporing tot updates.
Best zuur als je het dan weer allemaal mee moet maken.
Als je tegenwoordig een klein beetje je best doet kan je er gelukkig bijna altijd wel goed van af komen.
Op zich alleen dan wel weer een goede aansporing tot updates.
- largeproject
- Contacteer:
Nou,heb nu ook de voorbumper weten te bemachtigen.
- largeproject
- Contacteer:
Vond ik ook al,denk dat ik hem maar zo laat.
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Uhu, de auto kan ook wel een ander kleurtje gebruiken voor de verandering
Ben zeer benieuwd hoe het zal staan!
- largeproject
- Contacteer:
Me to,met een donkerblauwe achter bumper voor een tintje blauw lichter,maar tis gelukkig wel allemaal blauw.
Wilde het eerst bij aftersales kopen,maar als je alles bij elkaar optelt ben je veel meer kwijt dan € 666 plus € 89 verzenden.
Lang niet alles word meegelevert,zoals rooster voor,diffuser,zwarte strips.
Pasvorm van imitatie was wel okay,maar vormgeving niet,het matriaal is te slap,waardoor de bovenste randen die op de carosserie moet aansluiten niet recht zijn.
Wilde het eerst bij aftersales kopen,maar als je alles bij elkaar optelt ben je veel meer kwijt dan € 666 plus € 89 verzenden.
Lang niet alles word meegelevert,zoals rooster voor,diffuser,zwarte strips.
Pasvorm van imitatie was wel okay,maar vormgeving niet,het matriaal is te slap,waardoor de bovenste randen die op de carosserie moet aansluiten niet recht zijn.
:fuit: * check aangeboden *
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
- largeproject
- Contacteer:
Sideskirts weet ik eigenlijk niet,vind dat er niet zoveel verschil in zit tussen de stock en M tech skirts
- Spoiler: Laat zien
Ik wijd het dan aan je ogen... Met name aan de achterzijde zien de M-tech skirts er echt wel een stuk dikker uit. 't Ziet er zo half af zonder de skirts vind ik, en spuiten moet je toch Andere optie zijn OEM M3 skirts, alleen de ophangpunten komen niet 100% overeen met een sedan maar de lengte is wel goed en het staat wel lekker dik.
Heb er zelf wel ff over nagedacht want staat echt goed, alleen door de combinatie van mijn rijhoogte en het feit dat je moet knutselen met de ophangpunten heb ik het niet aangedurfd.
Heb er zelf wel ff over nagedacht want staat echt goed, alleen door de combinatie van mijn rijhoogte en het feit dat je moet knutselen met de ophangpunten heb ik het niet aangedurfd.
Zeker de skirts er ook bij kopen....!!
Dan kun je gelijk alles in 1x laten spuiten en ben je gelijk klaar, anders ga je er spijt van krijgen denk ik.
Verschil zie je idd duidelijk. (h)
Dan kun je gelijk alles in 1x laten spuiten en ben je gelijk klaar, anders ga je er spijt van krijgen denk ik.
Verschil zie je idd duidelijk. (h)
- Spoiler: Laat zien
www. M3 register .nl
- largeproject
- Contacteer:
Klopt helemaal,prijs van aftersales is heel scherp,op ebay staat ook een BMW dealer die het zelfde aanbied,ietsie duurder(€ 699 geloof ik).
Heb ook lang staan twijfel,ik heb alleen voor mijn gemak de skirts niet meegetelt omdat ik die in principe toch niet wilde. .
Vergis je niet in de prijzen van dat losse spul,onderstande prijzen zijn van bmw fan,dus daar komt zowiezo nog de btw overheen.
De strips heb ik gezien kun je ook een stuk goedkoper krijgen als imitatie onderdeel.
voor
Rooster €27.37
kentekplaat houder €32.60
linker strip zwarte €23.60
Rechter strip zwart €23.60
achter
diffuser €91.10
midden strip zwart €19.10
linker strip zwart €19
rechter strip zwart €19
Over de skirts moet ik nog ff over denken,maar ik heb gelukkig nog ff de tijd,nog geen afspraak met de spuiter gemaakt.
Heb ook lang staan twijfel,ik heb alleen voor mijn gemak de skirts niet meegetelt omdat ik die in principe toch niet wilde. .
Vergis je niet in de prijzen van dat losse spul,onderstande prijzen zijn van bmw fan,dus daar komt zowiezo nog de btw overheen.
De strips heb ik gezien kun je ook een stuk goedkoper krijgen als imitatie onderdeel.
voor
Rooster €27.37
kentekplaat houder €32.60
linker strip zwarte €23.60
Rechter strip zwart €23.60
achter
diffuser €91.10
midden strip zwart €19.10
linker strip zwart €19
rechter strip zwart €19
Over de skirts moet ik nog ff over denken,maar ik heb gelukkig nog ff de tijd,nog geen afspraak met de spuiter gemaakt.