Fabian's rode E30 caab + foto's s4 avant
Re: Fabian 330d showroom! Nieuwe M voetplaat!
Voetsteun ziet er goed uit!
Electrische stoelen ombouwen is wel mogelijk, echter, van gewone naar sportstoelen wordt nog wel een probleempje denk ik.
Aangezien sportstoelen ook kantelen zeg maar, dat doen jouw normale stoelen niet lijkt me.....
Electrische stoelen ombouwen is wel mogelijk, echter, van gewone naar sportstoelen wordt nog wel een probleempje denk ik.
Aangezien sportstoelen ook kantelen zeg maar, dat doen jouw normale stoelen niet lijkt me.....
www. M3 register .nl
Ik heb zitten kijken bij realoem, maar de frames enzo hebben dezelfde nummers.
Mijn stoelen gaan wel omhoog en naar beneden, maar denk niet dat je dat bedoelt :?
Ik ga het wel zien en anders heb ik pech en heb ik een mooi cognac sportinterieur te koop.
thnx nog voor de plaat. Ziet er goed uit
Mijn stoelen gaan wel omhoog en naar beneden, maar denk niet dat je dat bedoelt :?
Ik ga het wel zien en anders heb ik pech en heb ik een mooi cognac sportinterieur te koop.
thnx nog voor de plaat. Ziet er goed uit
nice! Heb er pas ook 1 ( laten ) zetten, smoelt net een stukje beter daaronder
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Normale stoelen zouden zo'n schakelaar moeten hebben:
(foto is van een cabrio, daar zijn de hoofdsteunen electrisch in hoogte verstelbaar)
Sportstoelen zo'n schakelaar: (zijn dus aan de voorzijde ook in hoogte verstelbaar/kantelbaar)
(foto is van een cabrio, daar zijn de hoofdsteunen electrisch in hoogte verstelbaar)
Sportstoelen zo'n schakelaar: (zijn dus aan de voorzijde ook in hoogte verstelbaar/kantelbaar)
www. M3 register .nl
Ken hier op het werk de tweede foto niet zien (| wordt geblokkeerd.
Maar snap wel wat je bedoelt nu. Had dat inderdaad bij mijn vorige bimmer ook.
Ik zie wel hoe het loopt
Ik kan eventueel de handbediening voor de tilt overzetten als het pas, dan blijft dat handbediend.
Maar snap wel wat je bedoelt nu. Had dat inderdaad bij mijn vorige bimmer ook.
Ik zie wel hoe het loopt
Ik kan eventueel de handbediening voor de tilt overzetten als het pas, dan blijft dat handbediend.
- Spoiler: Laat zien
- Spoiler: Laat zien
Heeft er iemand foto's van m pedalen.
Hoe zitten ze bevestigd???
Hoe zitten ze bevestigd???
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Wel mooi, die OEM pedalen set
.
.
netjes..
Oem bestaat dus ook ;D
Zal er eens naar gaan kijken.
Tevens is er nog iets anders onderweg.
Interieur komt morgen binnen, vandaag daar de bevestiging van gehad. ;D
Heb ik morgennacht tenminste wat te doen op het werk :z
Oem bestaat dus ook ;D
Zal er eens naar gaan kijken.
Tevens is er nog iets anders onderweg.
Interieur komt morgen binnen, vandaag daar de bevestiging van gehad. ;D
Heb ik morgennacht tenminste wat te doen op het werk :z
Ik moet nog maar zien of het goed staat bij het nieuwe interieur, maar anders kan ik er wel weer iemand blij mee maken
Ze zijn lastig te vinden met 4x raambediening. Maar geduld was/ is een schone zaak
Ze zijn lastig te vinden met 4x raambediening. Maar geduld was/ is een schone zaak
Ziet er goed uit.. mooie modsl.. Interieur gaat ook wel mooi staan denk ik.. Heb ik al eens vaker gezien
330CI SMG - 2002 - M-Sport package
Komt bij verschillende leveranciers vandaan. Wordt lastig dan
Het interieur is trouwens binnen
Kleur is officieel genaamd naturbraun. Ziet er op zich nog goed uit, heeft wat aandacht nodig op de bekende plekken, maar dat komt wel goed. Interieur is schoongemaakt en klaar voor in/ ombouwen. ;D
Ik ga vannacht proberen om het geheel over te zetten op de "oude" frames die elctrisch met memory zijn.
Maak er meteen wel een DIY van als het allemaal gaat lukken
Foto's volgen
Het interieur is trouwens binnen
Kleur is officieel genaamd naturbraun. Ziet er op zich nog goed uit, heeft wat aandacht nodig op de bekende plekken, maar dat komt wel goed. Interieur is schoongemaakt en klaar voor in/ ombouwen. ;D
Ik ga vannacht proberen om het geheel over te zetten op de "oude" frames die elctrisch met memory zijn.
Maak er meteen wel een DIY van als het allemaal gaat lukken
Foto's volgen
ben benieuwd. wacht op de foto's
Quote van Daniel in BMWPortal | Zomerwielen Meet & Greet - 10 April 2011
Dnl schreef:Daar is Ivo! He-hè...
pfff wat een hinderlijk klusje zeg!! Nou jah, meer tijdrovend.
ff de update.
De eerste stoel zit er in ;D.
Op zich is het goed te doen, de frames zijn hetzelfde qua passing. Het frame met de electrische bediening heeft nu dus een bruine stoel en ook de extra kantelmogelijkheid ;D . Deze is nog wel handbediend, maar dat mag de pret niet drukken.
Het grote probleem zit in een lange staaf die het kantelmechanisme voorspanning geeft. Een soort veer dus.
De rug leunig was eigenlijk zo om te zetten. De frames zijn hetzelfde dus 2 bouten los en zo overzetten.
Ik heb gisteren maar 3 foto's gemaakt. Vannacht ga ik de bestuurdersstoel doen. Dan zal ik er een DIY van proberen te maken.
Ik was vannacht zo druk met uitvogelen hoe het allemaal werkt dat ik er geen zin meer in had om elke x foto's te maken.
ff de update.
De eerste stoel zit er in ;D.
Op zich is het goed te doen, de frames zijn hetzelfde qua passing. Het frame met de electrische bediening heeft nu dus een bruine stoel en ook de extra kantelmogelijkheid ;D . Deze is nog wel handbediend, maar dat mag de pret niet drukken.
Het grote probleem zit in een lange staaf die het kantelmechanisme voorspanning geeft. Een soort veer dus.
De rug leunig was eigenlijk zo om te zetten. De frames zijn hetzelfde dus 2 bouten los en zo overzetten.
Ik heb gisteren maar 3 foto's gemaakt. Vannacht ga ik de bestuurdersstoel doen. Dan zal ik er een DIY van proberen te maken.
Ik was vannacht zo druk met uitvogelen hoe het allemaal werkt dat ik er geen zin meer in had om elke x foto's te maken.