E46 Styling... Hoe moet het dan wel?
Re: E46 Styling... Hoe moet het dan wel?
hmm, hoezo diep? valt mee toch :?
_______________________________Showroom________________________________
Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV
Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV
Re: E46 Styling... Hoe moet het dan wel?
8,5J BBS CH's zijn helemaal niet zo diep... Deze voorvelgen vind ik nog best diep...
't Zijn sowieso replica CH's, dus moeilijk te zeggen...
't Zijn sowieso replica CH's, dus moeilijk te zeggen...
Re: E46 Styling... Hoe moet het dan wel?
Waarschijnlijk iets te voor de meeste hier, maar ik vind hem echt megadik
Re: E46 Styling... Hoe moet het dan wel?
en dat kan ik dan wel weer begrijpen
Re: E46 Styling... Hoe moet het dan wel?
JaJa zeker, zie echter wel een kleine frictie van ronde vormen (e46) t.o.v. vierkante lijnen (velgen)
Re: E46 Styling... Hoe moet het dan wel?
Ik vind die Schnitzers eigenlijk wel goed staan
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
- Berichten: 13918
- Lid geworden op: 15 apr 2008, 12:50
- Locatie: die Heimat
Re: E46 Styling... Hoe moet het dan wel?
Wel beetje kleurtje.
Re: E46 Styling... Hoe moet het dan wel?
Me tooGriffendahl schreef:Ik vind die Schnitzers eigenlijk wel goed staan
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
- Berichten: 13918
- Lid geworden op: 15 apr 2008, 12:50
- Locatie: die Heimat
Re: E46 Styling... Hoe moet het dan wel?
Zien we al een patroon?
Re: E46 Styling... Hoe moet het dan wel?
Die eerste touring was iets mee... Die is heel snel, maar weet niet meer wat hem zo snel maakte...
Griffendahl schreef:
Die eerste touring was iets mee...
Die is heel snel, maar weet niet meer wat hem zo snel maakte...
...de motor vooral...
The premise of the E46 M Sport Wagon is exactly how it sounds: transplant a 333-hp E46 M3 S54 engine into a bone stock E46 325i Touring. Not only has Rogue Engineering done it, but with help from an elite number of suppliers, modified it beyond that of a typical E46 M3.
Expensive?
Yes. To duplicate this vehicle in its entirety, expect to spend approximately more than $65,000 (including the price of a slightly used wagon).
Fast?
E46 M3 power, 3.91 upgraded rear differential, similar weight to an E46 M3. Add this with the element of surprise. Those Porsche owners will be shaking their fists at you in your rear view mirror.
Reliable?
The project was to design a vehicle that BMW AG would produce.
Just put in the key and go!
Practical?
You bet!
Carry the family and make those trips to the grocery store AND Home Depot!
Exclusive?
Absolutely, since this is currently the only known S54 powered wagon in the US.
Because of the extensive required electronics required to mate the S54's DME to the wagon, this is not for the faint of heart (or those without the technical information).
't Beste Maar Weer !
Ron.
Ron.