Even voorstellen:

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
kris528i

Even voorstellen:

Bericht door kris528i » 03 mar 2010, 14:45

Hoi,

Ik ben Kris, getrouwd met Natasja en we hebben een leuke tweeling van net 3 jaar. Ik rijd een 528i exe uit 1996 met bijna 280000 km op de klok. Het is een montreal blauwe, met velours interieur en blauwe strips. (ik houd niet zo van hout) Er zit nog wel wat werk aan, zo is de stuurbekrachtigingspomp hard aan vervanging toe, zag ik van de week dat mijn rechter achterveer gebroken is en de carterontluchting zit aardig dicht. Mazzel is dat ik zelf sleutelaar ben dus stelt het werk niks voor. Ook heb ik pixeluitval op mijn dashboard al verholpen. Foto's heb ik nog niet gemaakt, dat doe ik zodra het beter weer word en de auto weer eens goed gewassen en uitgezogen is haha :P Mijn vorige auto's zijn naast wat opeltjes, een audi en tot vorig jaar een GMC sierra c1500 pickup allemaal bmw's. eerst een 318i uit '87, toen een 325i uit '89, een 535i uit '88 en een 325i cpe uit '92. Ik hoop dat ik mensen hier kan helpen met technische vragen en er zelf ook nog iets van op te steken.

greetzzz.

Kris

Cliff

Re: Even voorstellen:

Bericht door Cliff » 03 mar 2010, 14:47

Welkom Kris... :zwaai:

Ben benieuwd naar de foto´s!

john

Bericht door john » 07 mar 2010, 20:27

hoe heb je de pixeluitval verholpen

gr. John

Flyingd

Bericht door Flyingd » 07 mar 2010, 20:48

Welkom :zwaai:

die stuurbekrachtigingspomp heb ik wel liggen als je interesse hebt.
ook heb ik nog en nieuw voorwiel lager.

kon je wat foto's posten?
Zonder twijfel de mooiste Touring

kris528i

Bericht door kris528i » 11 apr 2010, 21:48

Ey Flyingd,

Sorry, had je reply niet gezien! De stuurbekrachtigingspomp zit er al onder, die had ik al liggen :) Verder heb ik ook de achterveer vervangen en de carterontluchting maar eens schoongemaakt. En ten slotte ook beide stuuurkogels; daar zat nogal wat speling op. Als het goed is dan krijg ik morgen mijn spacers binnen zodat mijn andere velgen erop kunnen. En dan word het inderdaad tijd dat ik eens wat foto's maak :P Eventjes geduld nog dus haha

groeten,

Kris

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”