mijn tiag 320d touring the end!!! slotje aub verkocht
Re: nieuwe mod's voor mijn touring nieuwe pics
Mooi die nieren! staat goed op een Titangrijze auto..
Heb de mijne zelf gespoten, kan ook makkelijk. Goed schuren, plasticprimer erover en dan hoogglans zwart.
Ik heb we die lamellen chroom gelaten.
Wat een prachtige auto en zeker met je velgen :~
Heb de mijne zelf gespoten, kan ook makkelijk. Goed schuren, plasticprimer erover en dan hoogglans zwart.
Ik heb we die lamellen chroom gelaten.
Wat een prachtige auto en zeker met je velgen :~
dankje , spuiten kan inderdaad ook als je het goed aanpakt. maar pak 15e voor een fatsoenlijke spuitbus zwart en nog eens voor de plastic primer en grondlak en wat schuurpapier enzo.. kan je evengoed eentje kopen en de kans dat de lak toch nog zou afbladderen uitsluiten
touring is het mooiste touring is het mooiste touring is het mooiste touring is het mooiste
Re: nieuwe mod's voor mijn touring .alfa mod update
Prachtige velg ... staat super onder jouw wagenscooby79 schreef:
dankjewel , heb al een aanbieding gekregen van iemand wat ze wou over kopen voor meer als wat ik ze betaald heb met banden erbij. heb gezegd mocht ik iets anders vinden naar mijn zin (bbs ch black of ac's type 2 of 3 racing) mocht hij ze hebben maar voor dat geld. maar ik ga die niet vinden denk ik. dus ga ik op zijn plat belgisch gezegd mijne keutel terug trekken. sorry voor het taalgebruik
touring is het mooiste touring is het mooiste touring is het mooiste touring is het mooiste
Wat zijn dat voor banden? Mooie wang hebben die;)
kumho achter 19/30/235 op een 9" velg. voor 19/35/225 op een 8" velg.
en we zijn eens aan het uitkijken voor een nieuwe mod , een m-tech setje rondom 1 of 2 . kijken als ik een tweedehands setje op de kop kan tikken.
Re: mijn tiag 320d touring weer wat geld kwijt aan stukken
ondertussen weer wat herstellingen laten uitvoeren. nieuwe draagarmen van meyle hd , een nieuwe oem rempomp rechts voor , nieuwe oem stuurarm links voor , de swirls afgekoppeld , een olie lek gemaakt van de turbo na de intercooler of andersom weet ik veel? was een darm los , remleidingen achter roest weg gewerkt deze rotten na het schijnt snel weg bij een e46 en dan nog de werk uren erbij. dan komen we op een mooi rond bedrag van 710€ ;( maar nu is hij weer helemaal top nu verder met de set .....
keurig bedrag m.i. voor het werk wat gedaan is, je had er bijna een volledig :///M: Tech II pakket van kunnen kopen....
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
mooie velgen hoor!
ja vond het ook reuze mee vallen kwa prijs. de persoon die het voor mij doet is een kennis en hij is schef garage bij bmw waar hij werkt. hij krijgt ook 10% op de stukken die hij daar koopt. dus dat doet wel wat aan de prijs uiteraard. de draagarmen komen wel van ebay bij autoteilenman. moet zeggen je voelt wel dat het wat minder comfortabel rijdt. wat stijver,maar zolang ze ma beter zijn als de oem draagarmen want die waren snel stuk na de verlaging.
bedankt generaal ben ook nog altijd verliefd op mijn velgen
bedankt generaal ben ook nog altijd verliefd op mijn velgen
Re: mijn tiag 320d touring m-tech 2 set besteld
aangezien het niet echt vooruit ging met het vinden van een volledige tweedehandse set heb ik maar een volledige nieuwe set besteld bij salesafter aangezien die aanbieding daar maar duurt tot half maart. achter een 2 tal weekjes zou ik hem ontvangen.
Nice! Dat zal hem echt afmaken!
ja vond ook dat er dat nog op hoorde te komen :~
hey kerel
ben erg benieuwd hoe het eruit komt te zien.
ben erg benieuwd hoe het eruit komt te zien.
6x een Bmw en nu een audi A6 pro line