- Spoiler: Laat zien
Vesunis' 323Ci - Kleine update(s) (P14)
Re: Vesunis' 323Ci
Zo.. vandeweek is de 19" CSL set gemonteerd.. omdat foto's meer dan woorden zeggen:
Suzuki Alto 1991 0.8L 38PK >> Mazda 323F 1995 1.8L 116PK >> BMW 2000 323Ci 2.5L 170PK
Erg netjes hoor ;D
Opvallend vind ik wel.. het zou geen sportonderstel zijn of wat dan ook.. gewoon originele veren.. maar als ik naar de rijhoogte kijk.. (Vooral achter) en ik vergelijk deze met andere forumleden met een oem sportonderstel.. zie ik weinig verschil
Suzuki Alto 1991 0.8L 38PK >> Mazda 323F 1995 1.8L 116PK >> BMW 2000 323Ci 2.5L 170PK
CSL erg vet!
Die van mij komen als het goed is over een maandje binnen, kan niet wachten!
Ik zou trouwens wel dat stikkertje op de achterklep nog even verwijderen
Die van mij komen als het goed is over een maandje binnen, kan niet wachten!
Ik zou trouwens wel dat stikkertje op de achterklep nog even verwijderen
Mooie wiel
Geen last van hoogtevrees?
Voor het mooie moet 'ie wel "iet wat" lager :>
Geen last van hoogtevrees?
Voor het mooie moet 'ie wel "iet wat" lager :>
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Ziet er netjes uit hoor met die velgen!
Die zitten ook nog op de deuren.. gaan er van het weekend af.. neem er gewoon ff de tijd voor.. om het gelijk goed te doenmantisnl schreef:Ik zou trouwens wel dat stikkertje op de achterklep nog even verwijderen
EDIT: Zojuist een setje nieuwe "Umnitza Orion 2" angel eyes besteld
Zag je vandaag rijden, zag er vast goed uit langs de kant van de weg; twee dikke E46's met 19" CSL's eronder (h)
Haha.. dat zal er idd dik uitgezien hebben! :~
Dat stomme mens voor me zat natuurlijk in de spiegel te turen naar onze auto's Daarom reed ze me bijna van de weg af.. (|
Zal wel een van de weinige keren zijn dat je me daar met mn eigen auto ziet op dat tijdstip.. Normaal ben ik met de auto van de zaak..
Dat stomme mens voor me zat natuurlijk in de spiegel te turen naar onze auto's Daarom reed ze me bijna van de weg af.. (|
Zal wel een van de weinige keren zijn dat je me daar met mn eigen auto ziet op dat tijdstip.. Normaal ben ik met de auto van de zaak..
Ik zal er ook nog maar een weekje rijden, vanaf dan zal ik er voornamelijk op mijn fietsje te zien zijn
Vesunis' 323Ci - Umnitza! (P3)
Gister was het EINDELIJK zover.. de Umnitza's waren netjes bij de buren afgeleverd:D
Uiteraard, ik kon het geduld niet opbrengen om tot het weekend te wachten. Ben dus gelijk maar begonnen met testen en inbouwen. Ongelovelijk zeg! Zelden zoiets simpels gedaan De oude stadslichtjes moeten er nog uit, maar dit komt nog wel, anders krijg ik zo'n vieze melding op mn dashboard. (|
Voor de mod zagen mn koplampunits er zo uit(OEM Xenon):
Uiteraard, ik kon het geduld niet opbrengen om tot het weekend te wachten. Ben dus gelijk maar begonnen met testen en inbouwen. Ongelovelijk zeg! Zelden zoiets simpels gedaan De oude stadslichtjes moeten er nog uit, maar dit komt nog wel, anders krijg ik zo'n vieze melding op mn dashboard. (|
Voor de mod zagen mn koplampunits er zo uit(OEM Xenon):
Re: Vesunis' 323Ci - Umnitza! (P3)
zie je wel dat ze gewoon leveren
Staat netjes , moet je ze voor de gein vanavond eens aanzetten
Staat netjes , moet je ze voor de gein vanavond eens aanzetten
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
Re: Vesunis' 323Ci - Umnitza! (P4)
Dat had ik gisteravond al gedaan.. das bijna eng.. zoveel licht als er vanaf komt..!
Vraag me wel af hoe snel oom agent me hiermee laat rijden eerlijk gezegd.. 's avonds lijkt het me eigenlijk te fel om als stadslicht te dienen
En idd.. ze leveren.. duurt even.. maar dan heb je ook wat!
Vraag me wel af hoe snel oom agent me hiermee laat rijden eerlijk gezegd.. 's avonds lijkt het me eigenlijk te fel om als stadslicht te dienen
En idd.. ze leveren.. duurt even.. maar dan heb je ook wat!