Stuur vervangen voor MF model
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Re: multifunctioneel stuur inbouwen
Volgens mij heeft Mac nog wel zo'n stuurtje over...
Re: Stuur vervangen voor MF model
Ik ben nog steeds bezig met uitzoeken
Gaat het bij mijn '99 M52 blok nou wel of niet werken? Ik lees op internet verschillende dingen. Volgens de ene werkt het alleen bij het nieuwere soort gaspedaal welke geheel elektrisch is terwijl ik nog een pedaal heb waar volgens realoem nog een stuk kabel aan zit. Anderen zeggen dat je voor een M52 blok gewoon de handleiding moet volgens alsof het een M54 blok is en dat het dan werkt. Ook zie ik op verkoopsites ook zat 323i uit '99 met een mfl stuurwiel en een 323i is volgens mij nooit geleverd met een elektronisch gaspedaal?
voor de duidelijkheid: ik wil van een 4 spaaks wiel zonder MFL naar een 4 spaaks met MFL
Gaat het bij mijn '99 M52 blok nou wel of niet werken? Ik lees op internet verschillende dingen. Volgens de ene werkt het alleen bij het nieuwere soort gaspedaal welke geheel elektrisch is terwijl ik nog een pedaal heb waar volgens realoem nog een stuk kabel aan zit. Anderen zeggen dat je voor een M52 blok gewoon de handleiding moet volgens alsof het een M54 blok is en dat het dan werkt. Ook zie ik op verkoopsites ook zat 323i uit '99 met een mfl stuurwiel en een 323i is volgens mij nooit geleverd met een elektronisch gaspedaal?
voor de duidelijkheid: ik wil van een 4 spaaks wiel zonder MFL naar een 4 spaaks met MFL
OEM wordt overgewaardeerd | Mijn hok
Ik heb het een maand of twee geleden bij mijn 323 coupe ingebouwd, dus ook een m52 blok.
Dus zal bij jou ook gewoon gaan lukken, succes
en waar heb jij je dat kabelsetje dat je nodig hebt vandaan gehaald?
OEM wordt overgewaardeerd | Mijn hok
kan je gewoon bij de dealer bestellen, kost ongeveer 18 Euro
Ook ik heb afgelopen week nog een mf stuur aangesloten op een M52 motor, werkte inderdaad gewoon.Rolmeijer schreef:Ik heb het een maand of twee geleden bij mijn 323 coupe ingebouwd, dus ook een m52 blok.
Voor wat betreft het aansluiten op je regelappaaat kan je gewoon dezelfde pin gebruiken als bij een M54.
BMW 318CI 2003 M-Technik II