Heropbouw 330CI na ongeval
Re: Heropbouw 330CI na ongeval
Niet te geloven, wat een nachtmerrie heb je meegemaakt.
Sterkte !
Sterkte !
- lverstappenl
Bedankt voor jullie reacties! Ik kan er gelukkig redelijk nuchter mee om gaan. Deze persoon wou voor mijn auto terrecht komen, en ik kon daar (zoals jullie al zeggen) niks meer aan doen. Het zou anders zijn geweest als ik een overstekend persoon had aangereden, dan had ik me vast schuldig gevoeld. Maar dat neemt niet weg dat ik er toch nog bijna constant over na denk.
Wat deze man er toe heeft gedreven de snelweg op te rennen weet ik niet. Daar heeft de politie niks over gezegd. De politie heeft me zelfs niet verteld of de man het gehaald had of niet. Daar kwam ik achter toen ik een berichtje uit de plaatselijke krant las:
Verwarde voetganger sterft na aanrijding op E34
29/03 Zondagavond kwam een 70-jarige man om het leven nadat hij werd aangereden op de E34 in de richting van Turnhout.
De verwarde man uit Ranst wandelde over de pechstrook en stak via de rechterrijstrook door naar linkerrijstrook. Daar kon een wagen hem niet meer ontwijken.
Het slachtoffer werd nog naar het AZ Middelares gebracht, waar hij uiteindelijk bezweek aan zijn verwondingen.
Vanmiddag is de auto getransporteerd naar mijn vaste garage, en dinsdag komt de schade expert. Hier wat kiekjes:
Wat deze man er toe heeft gedreven de snelweg op te rennen weet ik niet. Daar heeft de politie niks over gezegd. De politie heeft me zelfs niet verteld of de man het gehaald had of niet. Daar kwam ik achter toen ik een berichtje uit de plaatselijke krant las:
Verwarde voetganger sterft na aanrijding op E34
29/03 Zondagavond kwam een 70-jarige man om het leven nadat hij werd aangereden op de E34 in de richting van Turnhout.
De verwarde man uit Ranst wandelde over de pechstrook en stak via de rechterrijstrook door naar linkerrijstrook. Daar kon een wagen hem niet meer ontwijken.
Het slachtoffer werd nog naar het AZ Middelares gebracht, waar hij uiteindelijk bezweek aan zijn verwondingen.
Vanmiddag is de auto getransporteerd naar mijn vaste garage, en dinsdag komt de schade expert. Hier wat kiekjes:
Snelheden behaald in het verleden, bieden geen voldoening voor de toekomst.
Zo hey, zo zie je de schade nog wat duidelijker, en ook van binnenuit !!
Wat zal jij je rot geschrokken zijn zeg...
Wat zal jij je rot geschrokken zijn zeg...
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Da's fijn .lverstappenl schreef:Ik kan er gelukkig redelijk nuchter mee om gaan.
Die schade is wel te repareren
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
*binnenspiegel
- lverstappenl
Ik dacht in eerste instantie dat de schade aan mijn auto ook wel mee zou vallen.. maar bij nader inzien bleek het volgende allemaal beschadigd te zijn:Darudevampire schreef: En de schade zelf valt wel mee van wat ik zo kan zien. Ruit, bumper en motorkap
Bumper
Motorkap
Dakraam (bekrast)
Dak (krassen en een deuk)
Gril incl nieren
Zijkant (deuk van een rondvliegende schoen)
Kofferklep (door de andere rondvliegende schoen)
Ruit
Het interieur moet grondig gereinigd worden omdat er werkelijk overal glas splinters terecht zijn gekomen
Tomtom die ik voor het raam had is gevallen, en het scherm is kapot
Al met al toch nog een redelijke schadepost. De auto moet bijna compleet worden gespoten als je het netjes wil maken.. Dinsdag komt de schade expert, dus ben benieuwd wat hij er van zegt. Ben ondertussen al wat rond aan het kijken naar onderdelen. Als de bumper niet te repareren is, wil ik daar misschien een mtech 2 setje voor bestellen (omdat de auto toch overgespoten moet worden).
Misschien dat iemand van jullie nog tips heeft?
Snelheden behaald in het verleden, bieden geen voldoening voor de toekomst.
Wat een verhaal zeg ;( Succes met het herstel. Ben benieuwd wat de schade expert gaat zeggen. Als je het wil repareren en de auto moet toch helemaal gespoten worden probeer dan aan 2e hands onderdelen te komen. Als je misschien M-techII gaat verander dan de motorkap ook naar FL.
Kijk op sites als autospin of Dparts. Eventueel kun je door gebruik te maken van goede 2e hands onderdelen de expert overhalen om de kosten laag te houden zodat hij niet totaal loss wordt verklaard.
Kijk op sites als autospin of Dparts. Eventueel kun je door gebruik te maken van goede 2e hands onderdelen de expert overhalen om de kosten laag te houden zodat hij niet totaal loss wordt verklaard.
- Dominic-Breda
Wat een verhaal zeg! Maar als je je auto gaat faceliften moet je wel rekening houden dat de facelift onderdelen niet of heel moeilijk 2de hands te krijgen zijn.
Ik heb die gewoon nieuw bij de BMW besteld, maar ik zou dat wel doen!
En sowieso een mtech setje eronder!
Suc6 ermee
Ik heb die gewoon nieuw bij de BMW besteld, maar ik zou dat wel doen!
En sowieso een mtech setje eronder!
Suc6 ermee
en koop geen immittatieschermen of kappen. Die rotten al in de verpakking.
Lampen e.d. kan je wel doen. Raam enzo ook, maar chassisdelen is een dikke no go.
Lampen e.d. kan je wel doen. Raam enzo ook, maar chassisdelen is een dikke no go.
Wat een verhaal! Sterkte
Er lopen eenmaal rare mensen op deze wereld :?
Er lopen eenmaal rare mensen op deze wereld :?
Wat een verhaal... om stil van te worden...
Heel veel sterkte met het verwerken...
Heel veel sterkte met het verwerken...
Wow man! Wat een verschrikkelijk voorval!
Veel sterkte met de verwerking en schroom niet om hulp te zoeken als je het er moeilijk mee hebt, dat is helemaal niet raar bij zo'n ervaring.
Veel sterkte met de verwerking en schroom niet om hulp te zoeken als je het er moeilijk mee hebt, dat is helemaal niet raar bij zo'n ervaring.
Dit is zo erg om te lezen !!!! had er kippenvel van...
dat er van die zieke figuren rondlopen die even de snelweg oversteken....
sterkte met de verwerking....
dat er van die zieke figuren rondlopen die even de snelweg oversteken....
sterkte met de verwerking....
- Spoiler: Laat zien
8 jaar na verkoop mijn oude liefde weer terug gekocht! E46 330 IAM