Arnie330cd stelt zich ook voor
-
Arnie330cd stelt zich ook voor
Hoi
Toch maar eerst netjes voorstellen....
Ik bezit geen bmw nu. Ik wil een leuk dieseltje kopen. Uiteraard een 330 diesel omdat ik freude am Fahren wil en omdat ik veel rijd. Ik had ooit een 320d, heerlijke bak maar ik miste iets, twee dingen eigenlijk: 2 extra cilinders. Nu had ik een mooie 330cd op het oog die ik morgen zou bekijken. Maar dat wervelklep/vlinderklep/swirl flap - of hoe die sores ook mag heten - horrorverhaal heeft me echt doen denken. Ik vind het zonde om die flaps eruit te halen terwijl de BMW Goden ze juist opzettelijk erin hebben gezet. Ben dus erg geschrokken daarvan. Dan toch maar even wachten totdat een E92 330d iets betaalbaarder is? Ik weet het niet meer.
Ik ben een bmwfan en blijf een bmw fan in hart en nieren. Heb een aantal jaar geen bmw gereden en ik mis het enorm: het poetsen van je bimmer, de meetings, alles mis ik.
Had ik maar niets over die swirl flaps gehoord..... :?
Trouwens, deze site is echt top! Erg overzichtelijk en ongekend goed in elkaar gezet. Petje af voor de stichters.
Groetjes
Arnie330cd
Toch maar eerst netjes voorstellen....
Ik bezit geen bmw nu. Ik wil een leuk dieseltje kopen. Uiteraard een 330 diesel omdat ik freude am Fahren wil en omdat ik veel rijd. Ik had ooit een 320d, heerlijke bak maar ik miste iets, twee dingen eigenlijk: 2 extra cilinders. Nu had ik een mooie 330cd op het oog die ik morgen zou bekijken. Maar dat wervelklep/vlinderklep/swirl flap - of hoe die sores ook mag heten - horrorverhaal heeft me echt doen denken. Ik vind het zonde om die flaps eruit te halen terwijl de BMW Goden ze juist opzettelijk erin hebben gezet. Ben dus erg geschrokken daarvan. Dan toch maar even wachten totdat een E92 330d iets betaalbaarder is? Ik weet het niet meer.
Ik ben een bmwfan en blijf een bmw fan in hart en nieren. Heb een aantal jaar geen bmw gereden en ik mis het enorm: het poetsen van je bimmer, de meetings, alles mis ik.
Had ik maar niets over die swirl flaps gehoord..... :?
Trouwens, deze site is echt top! Erg overzichtelijk en ongekend goed in elkaar gezet. Petje af voor de stichters.
Groetjes
Arnie330cd
Re: Arnie330cd stelt zich ook voor
Welkom hier en hoop dat je toch snel wat naar je zin vindt.
BMW E88 135i DCT + Lexus GS450h F-sport line
-
Vandaag gaan kijken voor een 330cd van mijn dromen. De auto had echt alle opties die je maar kon bedenken:
Elektrisch rolgordijn, inklapbare spiegels, navi, bluetooth telefoon, pdc, stoelverwarming, creme lederen zetels, 19 inch M velgen, alles M uitgevoerd.
Net voor mij had een klant al een deal gemaakt met deze auto, en geloof het of niet....deze auto stond hoogstwaarschijnlijk vanaf januari bij de autoverkoper.
Je wil niet weten hoezeer ik baal....
Dit was hem trouwens:
Elektrisch rolgordijn, inklapbare spiegels, navi, bluetooth telefoon, pdc, stoelverwarming, creme lederen zetels, 19 inch M velgen, alles M uitgevoerd.
Net voor mij had een klant al een deal gemaakt met deze auto, en geloof het of niet....deze auto stond hoogstwaarschijnlijk vanaf januari bij de autoverkoper.
Je wil niet weten hoezeer ik baal....
Dit was hem trouwens:
Maar die velgen zijn wel lelijk
Hopelijk vind je snel weer een andere, in Duitsland heb ik al zat mooie 330cd's zien staan
Hopelijk vind je snel weer een andere, in Duitsland heb ik al zat mooie 330cd's zien staan
Ai dat is dus balen maar er komt ongetwijfeld weer iets moois op jou pad.
BMW E88 135i DCT + Lexus GS450h F-sport line
-
Het is nu een dag verder....en ik ben nog steeds niet door het rouwproces heen.....
Vrees dat dit nog maanden gaat duren...
Vrees dat dit nog maanden gaat duren...
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Een nieuwe liefde laat de oude vergeten
Oftewel, van die luie reet af, en zoeken jij
Oftewel, van die luie reet af, en zoeken jij
Welkom
Genoeg auto's te koop man er is dus niks te rouwen en idd zo mooi waren die velgen niet
Zou ook eens in DLD kijken is nog veel meer aanbod,
Genoeg auto's te koop man er is dus niks te rouwen en idd zo mooi waren die velgen niet
Zou ook eens in DLD kijken is nog veel meer aanbod,
Huidige auto: 2003 E85 Z4 3.0i S
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
-
Hoi
jullie begrijpen het niet...ik had eerst ook mijn twijfels....ik twijfelde ook over die velgen.....ik twijfelde over dat leer....ik hoorde van de dealer dat het alcantara zou zijn, die heeft het nagecheckt......ik dacht dat dat rooster voor dus zilver was gespoten.....enz enz.....
Totdat ik de auto zag.....en mijn mond viel open van verbazing.....(liet dat niet merken aan de verkoper uiteraard)....mensen....deze opties vind je nergens meer.....
Zo denk ik er nu over: (| (| (| (| (| (| (| (| (|
En het is nu 2 dagen na het trauma......en ik heb het nog steeds niet verwerkt....
Ik wil zelfs zover gaan dat ik vandaag de verkoper ga bellen om te vragen of de deal rond is.....en ik zal hem vragen wat hij had gezegd als ik meer had geboden....of als ik eerder die dag was gekomen.....
Ik moet gewoon getroost worden.....
De gast die het kocht was geen echte bmw liefhebber....het was gewoon iemand die geld had en de auto mooi vond....
jullie begrijpen het niet...ik had eerst ook mijn twijfels....ik twijfelde ook over die velgen.....ik twijfelde over dat leer....ik hoorde van de dealer dat het alcantara zou zijn, die heeft het nagecheckt......ik dacht dat dat rooster voor dus zilver was gespoten.....enz enz.....
Totdat ik de auto zag.....en mijn mond viel open van verbazing.....(liet dat niet merken aan de verkoper uiteraard)....mensen....deze opties vind je nergens meer.....
Zo denk ik er nu over: (| (| (| (| (| (| (| (| (|
En het is nu 2 dagen na het trauma......en ik heb het nog steeds niet verwerkt....
Ik wil zelfs zover gaan dat ik vandaag de verkoper ga bellen om te vragen of de deal rond is.....en ik zal hem vragen wat hij had gezegd als ik meer had geboden....of als ik eerder die dag was gekomen.....
Ik moet gewoon getroost worden.....
De gast die het kocht was geen echte bmw liefhebber....het was gewoon iemand die geld had en de auto mooi vond....
Hallo Arnie,
Welkom op 't forum. Hoop voor je dat je snel 'n 330 zult vinden die helemaal aan je wensen zal voldoen.
Die zes cilinders zijn echt heeeeeeeerlijk rijden.
Succes toegewenst!
Groeten,
Peter
Welkom op 't forum. Hoop voor je dat je snel 'n 330 zult vinden die helemaal aan je wensen zal voldoen.
Die zes cilinders zijn echt heeeeeeeerlijk rijden.
Succes toegewenst!
Groeten,
Peter
-
Sterker nog,
Die laatste auto lijkt enorm veel op de auto die ik wilde kopen.
Enige wat ontbreekt bij die duitser:
Originele M3 spiegels
Die laatste auto lijkt enorm veel op de auto die ik wilde kopen.
Enige wat ontbreekt bij die duitser:
Originele M3 spiegels
- bjornc
Kijk aan, en deze is ook niet zo heel ver weg.
Valt deze wel binnen budget dan?
Valt deze wel binnen budget dan?
-
Die prijzen zijn niet mis, vooral als je ook nog moet invoeren...
- bjornc
Heb gezocht op weinig km's.
Als je daar concessies wilt doen, kan je ook een goedkopere wagen vinden.
Als je daar concessies wilt doen, kan je ook een goedkopere wagen vinden.