wat te doen met een grijs interieur?
- lverstappenl
wat te doen met een grijs interieur?
Beste forumers,
Wederom wil ik jullie hulp in roepen. Dit keer betreft het mijn interieur:
Ik vind de combinatie van het grijze interieur met het hout niet zo mooi. Wie van jullie heeft tips voor mij wat wel mooi staat bij dit interieur? Ik heb al wat rondgekeken, maar ik kan tot nu toe nog niks vinden wat mij aanstaat.
Wederom wil ik jullie hulp in roepen. Dit keer betreft het mijn interieur:
Ik vind de combinatie van het grijze interieur met het hout niet zo mooi. Wie van jullie heeft tips voor mij wat wel mooi staat bij dit interieur? Ik heb al wat rondgekeken, maar ik kan tot nu toe nog niks vinden wat mij aanstaat.
Snelheden behaald in het verleden, bieden geen voldoening voor de toekomst.
Re: wat te doen met een grijs interieur?
Alu cube is wel netjes.
Of hoogglans zwart.
check deze ff. http://www.bmwportal.nl/showroom-f29/in ... eurlijsten
Of hoogglans zwart.
check deze ff. http://www.bmwportal.nl/showroom-f29/in ... eurlijsten
- yourenotmytype
ten eerste: mooie auto!
ten tweede: heb je ook gedacht om je interieur te veranderen ???
in dit geval zou beige wel een mooie luxe uitstraling krijgen bij het hout...
en nu maar in te gaan op jouw vraag, vind ik dat de reguliere grijze interieurlijsten wel goed genoeg zouden staan (ik denk dat deze vaak worden verwisseld en dus ook relatief goedkoop zijn).
Als je dan toch aan t tunen ben dan lijkt me carbon het meest racy. Ik vind dit altijd erg ooi en als het in het geheel klopt (lees: misschien elders ook wat carbon accentjes) dan zou dit mijn droom interieurlijsten zijn. Staat erg goed bij het klinisch schone grijze stof/leder.
Titanlijsten (ook redelijk veel verkrijgbaar) zijn ook erg mooi natuurlijk. Staat wat exclusiever dan de veelal voorkomende grijze versies.
De traanplaat-achtige is niet helemaal mijn smaak (vanwege de fele spiegelingen en "goedkopere" indruk => persoonlijke mening) dit ziet eruit als een chrome plaat waar licht rondjes in zijn geschuurd. Ieder zijn smaak, maar dit staat ook wel racy, en dan denk ik toch vaak, ga dan voor carbon(-look).
Wat NOG een optie is, is jouw EIGEN lijsten (plus pook btw) gewoon opschuren en bv zwart spuiten, lijkt me ook erg mooi... of met dezelfde kleurcode van je auto (bv metallic).
Wat vind je dan niet aanstaan bij jouw interieur?
ten tweede: heb je ook gedacht om je interieur te veranderen ???
in dit geval zou beige wel een mooie luxe uitstraling krijgen bij het hout...
en nu maar in te gaan op jouw vraag, vind ik dat de reguliere grijze interieurlijsten wel goed genoeg zouden staan (ik denk dat deze vaak worden verwisseld en dus ook relatief goedkoop zijn).
Als je dan toch aan t tunen ben dan lijkt me carbon het meest racy. Ik vind dit altijd erg ooi en als het in het geheel klopt (lees: misschien elders ook wat carbon accentjes) dan zou dit mijn droom interieurlijsten zijn. Staat erg goed bij het klinisch schone grijze stof/leder.
Titanlijsten (ook redelijk veel verkrijgbaar) zijn ook erg mooi natuurlijk. Staat wat exclusiever dan de veelal voorkomende grijze versies.
De traanplaat-achtige is niet helemaal mijn smaak (vanwege de fele spiegelingen en "goedkopere" indruk => persoonlijke mening) dit ziet eruit als een chrome plaat waar licht rondjes in zijn geschuurd. Ieder zijn smaak, maar dit staat ook wel racy, en dan denk ik toch vaak, ga dan voor carbon(-look).
Wat NOG een optie is, is jouw EIGEN lijsten (plus pook btw) gewoon opschuren en bv zwart spuiten, lijkt me ook erg mooi... of met dezelfde kleurcode van je auto (bv metallic).
Wat vind je dan niet aanstaan bij jouw interieur?
Ik zeg wegdoen, ziet er niet uit..... Ik weet nog wel iemand met een zwart stoffen interieur, die wil misschien wel ruilen.....
- Dominic-Breda
ik zou het interieur houden tenzij je natuurlijk een sport interieur wil.....
Dan zou ik zwart nemen...
Maargoed ik zou nu titan lijsten of carbon (carbon vind ik ook wel het mooiste)
Dan zou ik zwart nemen...
Maargoed ik zou nu titan lijsten of carbon (carbon vind ik ook wel het mooiste)
Alu Cube Silver of zilveren lijsten zijn denk ik het mooist...
Normaal gesproken zou ik zeggen de Alu Cube Black, maar icm met jouw interieur zou ik daar niet voor gaan...
Normaal gesproken zou ik zeggen de Alu Cube Black, maar icm met jouw interieur zou ik daar niet voor gaan...
- JJ-BMW-F30
Het grijze interieur van forumlid Mario TT ziet er toch gelikt uit. :~
-- BMW_e46, The Perfect Driving --
- lverstappenl
Dat is het zelfde interieur, alleen heb ik leer, en heeft hij een beter foto toestel
Snelheden behaald in het verleden, bieden geen voldoening voor de toekomst.
- JJ-BMW-F30
Wat je aan het interieur zou kunnen veranderen door het plaatsen van:
- M-stuur
- Dynavin ( als het tenminste kan met het verplaatsen van je kachelunit)
- rolo bakje (in zwarte uitvoering)
- andere lijsten (alu cub black, lijkt mij juist mooi staan in combinatie met een M-stuur)
- pedaal beslag
- short shift M-pook
- leren zwarte pookhoes
- M-stuur
- Dynavin ( als het tenminste kan met het verplaatsen van je kachelunit)
- rolo bakje (in zwarte uitvoering)
- andere lijsten (alu cub black, lijkt mij juist mooi staan in combinatie met een M-stuur)
- pedaal beslag
- short shift M-pook
- leren zwarte pookhoes
-- BMW_e46, The Perfect Driving --