Griffendahl schreef:Is toch knap als je een BX kan laten roesten...
Maar waardeloos is dat altijd die ruitschades...
Maar zoals de rest al zegt, carglass vermijden. Das echt de kwikfit onder de autoruit(specialisten)
En ga maar na 2 jaar eens garantie halen op roest onder je raam (|
Het probleem is dat er bij het uitsnijden van de ramen beschadigingen van de lak ontstaan onder het ruit.
Dat is nagenoeg niet te vermijden, echter kan je het wel goed behandelen met speciale primers. Ervaringen uit
de garage is dat ze dat bij carglass vaak over het hoofd zien. Daarbij dat er regelmatig lekkende ruiten bij deze firma vandaan komen door niet goed te kitten.
En tuurlijk verschilt het per monteur hoe het afgeleverd wordt daar geef ik je gelijk in. Feit is alleen dat de interne opleidingen bij carglass niet al te uitgebreid zijn.
Bij Novus of autotaalglas is het eigenlijk altijd goed. ook na meerdere jaren (roest)
Je hebt de afspraak dus nu al, ik adviseer je om te proberen er bij te blijven en goed op te letten of ze je raamstijlen weer goed primen voordat ze beginnen met plakken. En uiteraard of ze de kit goed rondom leggen en goed aan laten sluiten bij het begin en het eind van de kitstreep. Het scheelt je zoveel gezeur namelijk achteraf