Wat hij zegt, maar vind het idd heel erg mooi !!B46 schreef:Maar idd, zo met alles (dan écht alles) in kleur heb je wel érg weinig contrast. Stootlijsten oké, maar diffusor en mistlampcovers moeten echt zwart, geeft 'm een veel sportievere voor- en achterkant.
mijn tiag 320d touring the end!!! slotje aub verkocht
Re: mijn tiag 320d touring auto klaar met nieuwe foto's
ik vind het pers mooi wat dingen mee gelakt maar de diff is erover komt terug een zwarte op de gespoten versie gaat de verkoop in zoals de orginele bumpers en zijskirts ook
touring is het mooiste touring is het mooiste touring is het mooiste touring is het mooiste
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Wa zeg ze? :?
- Silver Shadow
Zeer nette touring die je daar hebt staan helemaal
Ik begon met niets, het meeste daarvan heb ik nog over
@ silver shadow ; dankjewel
@ bjornc ; yep ga gewoon terug een zwarte diffuser kopen . en de gelakte versie verkoop ik dan weer net zoals de orginele facelift
bumpers en zijskirts die liggen aleen maar in de weg nu. en zo recupereer ik wat €tjes terug van de m-tech set.
@ bjornc ; yep ga gewoon terug een zwarte diffuser kopen . en de gelakte versie verkoop ik dan weer net zoals de orginele facelift
bumpers en zijskirts die liggen aleen maar in de weg nu. en zo recupereer ik wat €tjes terug van de m-tech set.
touring is het mooiste touring is het mooiste touring is het mooiste touring is het mooiste
ziet er echt beter uit. merci voor de photoshop bertus kijk je pb eens na . had je een bericht gestuurd over iets anders.
Re: mijn tiag 320d touring eind van de week auto klaar
ok thx, nog vergeten te vragen, past dat ook in die M tech II bumper?scooby79 schreef:inderdaad en dat kost meen ik 21€ niet de moeite om het te laten. dank u voor het compliment rocky. dan gaan we nu over tot het plaatsen van de foto's heb de wagen terug.
Damn wat een verbetering met die M bumpers erop nu! zalige touring man, ik ben fan
Groetjes
thanks rock.
zover ik weet is dat normaal alleen voor de m bumper , want ze hebben het aangepast gehad voor op mijne bumper te zetten. die lipjes wat in de bumper klikken van de lijst kwamen niet overéén met de gaten in de bumper ervoor. de bolling van de us lijst was ook iets anders als die van de gewone lijst.
zover ik weet is dat normaal alleen voor de m bumper , want ze hebben het aangepast gehad voor op mijne bumper te zetten. die lipjes wat in de bumper klikken van de lijst kwamen niet overéén met de gaten in de bumper ervoor. de bolling van de us lijst was ook iets anders als die van de gewone lijst.
Hebben ze wel de juiste besteld dan?
Er is er nl. 1 specifiek voor de ///M2 bumper, kan me niet voorstellen dat je die moet aanpassen.....
http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/S ... ont_sa716/
Er is er nl. 1 specifiek voor de ///M2 bumper, kan me niet voorstellen dat je die moet aanpassen.....
http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/S ... ont_sa716/
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
die wat ik had paste niet op de facelift bumper wel op de 2 bumper. in ieder geval bij de dealer zullen ze het wel weten denk ik als er verschil in is.
ok thx, ik zal wel eens gaan horen dan.
groeten
groeten
na de diffuser en het sierstuk voor de uitlaat gaan we even op pauze met de mod's . reden is het aankopen van een eigen woning , en dat gaat behoorlijk wat euro's kosten dus bij deze een voorlopige stop
Re: mijn tiag 320d touring even een pauze
Lekker kontje nu
Re: mijn tiag 320d touring even een pauze
jaja strak in het pak