Martijn's 320Ci Coupé APK nov 2011 en eigen Carport
Re: Martijn's 320CI Nieuwe 18" zomervelgen en banden MV72
Mooi uitlaatje
Toen ik op zoek ging naar een qp was het de kleur waar ik het eerste voor viel inderdaad, ik vind dat deze kleur blauw echt uitstraling heeft en vooral in de zon heeeeeeel mooi isRobbiegoal schreef:Prachtige velgen, staat erg goed!
Ik ben overigens echt verliefd op jouw kleur coupé. Als ik zo een 328ci had kunnen vinden was hem dat zeker geworden .
En ik ben ook min of meer overstag als ik jouw interieurfoto's zie: ik moet ook zo'n pookje!
Het pookje is geweldig kan ik alleen maar adviseren en je kunt hem bestellen bij onze adverteerder BimmerParts, even een mailtje sturen naar info@bimmerparts.nl
Thanks all die uitlaat is echt een beauty, erg mooi afgewerkt ook en ik ben net als jullie erg benieuwd naar het geluid als deze eronder zit, heb al wat filmpjes bekeken en beluisterd op youtube maar live is altijd het mooist natuurlijk ;D
- Robbiegoal
Mooie winterset ook natuurlijk
Wat betaal je zoal voor zo'n pookje, weet je dat?
Wat betaal je zoal voor zo'n pookje, weet je dat?
Ik heb toen 57 Euro betaald geloof ik maar dat was bij HL Automotive.
Zie hier de advertentie van BimmerParts: BMW E46 Shortshift schakelknop .
Zie hier de advertentie van BimmerParts: BMW E46 Shortshift schakelknop .
hele mooie velgen onder een hele mooie qp! uitlaatje mag er ook zijn.. misschien een onbeschofte vraag maar wat betaal je voor zo'n uitlaatje? en ik neem aan dat zoiets ook onder een 316i zou kunnen?
gr jan
gr jan
E46 sedan! mods: | xenon 6000K | rondom smoke | LED backlights | 3-3,5cm verlaging | 18" M rims | M short pook | half lederen sportinterieur |
Thx
Deze Eisenmann heb ik gekocht via onze adverteerder Promaxx, je krijgt als lid van bmwportal een leuke korting
Prijs was € 586,- incl. verzendkosten.
Tuurlijk kunnen die eronder, Eisenmann uitlaten worden op maat gemaakt dus als je naar de website gaat kun je aangeven dat het voor een bmw is en het type e.d. vermelden in de zoekopdracht
Deze Eisenmann heb ik gekocht via onze adverteerder Promaxx, je krijgt als lid van bmwportal een leuke korting
Prijs was € 586,- incl. verzendkosten.
Tuurlijk kunnen die eronder, Eisenmann uitlaten worden op maat gemaakt dus als je naar de website gaat kun je aangeven dat het voor een bmw is en het type e.d. vermelden in de zoekopdracht
Het was vandaag prachtig weer dus ik heb het interieur eens goed aangepakt
Uiteraard begonnen met het volledige kunststof interieur te behandelen met Interior Tech Protect van Meguiars, je hebt echt maar een klein beetje nodig om je interieur schoon te maken en weer te laten blinken. Het is niet vet en het glanst niet overmatig.
Even op een microvezeldoek spuiten en het dashboard inwrijven
Resultaat (ik heb geen foto's van hoe het eruit zag maar geloof me het was niet best) ik ben zeer tevreden:
Uiteraard begonnen met het volledige kunststof interieur te behandelen met Interior Tech Protect van Meguiars, je hebt echt maar een klein beetje nodig om je interieur schoon te maken en weer te laten blinken. Het is niet vet en het glanst niet overmatig.
Even op een microvezeldoek spuiten en het dashboard inwrijven
Resultaat (ik heb geen foto's van hoe het eruit zag maar geloof me het was niet best) ik ben zeer tevreden:
Ik vond het ook tijd om de leren bekleding eens goed te behandelen:
Men neme Leather CPR cleaner & conditioner (brings leather back to life):
Met dit middel kun je het leer schoonmaken maar er ontstaat ook een laagje over het leer (lanolinelaagje) die het leer beschermt en mooi houdt en het is niet overdreven duur. Mijn instapwangen op de stoelen zagen er niet best meer uit maar na behandeling hiermee ben ik dik tevreden Alle lelijke plekjes heb ik weggewerkt. Beetje op een zachte spons doen en het leer inwrijven hiermee. Tijdje in laten trekken en met een microvezeldoek nawrijven. Ik dacht niet dat het kon maar de oneffenheden zijn weggewerkt en de ietwat beschadigde stukjes op de instapwang zien er weer als nieuw uit
Resultaat:
Ik heb ook nog m'n stuur ermee ingewreven hoewel deze er nog als nieuw uitziet.
Let niet op de foto's die zijn met m'n gsm genomen maar al met al vind ik de kwaliteit niet slecht
Men neme Leather CPR cleaner & conditioner (brings leather back to life):
Met dit middel kun je het leer schoonmaken maar er ontstaat ook een laagje over het leer (lanolinelaagje) die het leer beschermt en mooi houdt en het is niet overdreven duur. Mijn instapwangen op de stoelen zagen er niet best meer uit maar na behandeling hiermee ben ik dik tevreden Alle lelijke plekjes heb ik weggewerkt. Beetje op een zachte spons doen en het leer inwrijven hiermee. Tijdje in laten trekken en met een microvezeldoek nawrijven. Ik dacht niet dat het kon maar de oneffenheden zijn weggewerkt en de ietwat beschadigde stukjes op de instapwang zien er weer als nieuw uit
Resultaat:
Ik heb ook nog m'n stuur ermee ingewreven hoewel deze er nog als nieuw uitziet.
Let niet op de foto's die zijn met m'n gsm genomen maar al met al vind ik de kwaliteit niet slecht
- Robbiegoal
Re: Martijn's 320Ci Coupé interieur schoongemaakt 17-04-10
Goed bezig! Ziet er allemaal weer keurig uit
Ik heb bij de BMW-dealer ooit een leerbehandelsetje gekocht (lotion, sponsjes en doekjes). Ook een wereld van verschil nadat ik de bekleding daarmee behandeld had!
Ik heb bij de BMW-dealer ooit een leerbehandelsetje gekocht (lotion, sponsjes en doekjes). Ook een wereld van verschil nadat ik de bekleding daarmee behandeld had!
Re: Martijn's 320Ci Coupé interieur schoongemaakt 17-04-10
Eisenmann uitlaat is gemonteerd en het is echt een beauty hoor, niet alleen het uiterlijk is een stuk mooier maar het geluid is echt vet
Ik heb daar even flink gas gegeven en ze waren in de garage ook onder de indruk van het geluid dat ie maakte.
Stond net na een kilometer of 15 rijden wel na te roken op de parkeerplaats maar dat is de pasta die ze hebben gebruikt om de buizen in elkaar te schuiven volgens de garage, ze hebben die andere uitlaat door moeten zagen/snijden om de nieuwe erop te kunnen leggen, ze slijpen het uiteinde af, doen er pasta op en schuiven de nieuwe demperbuis eromheen, vervolgens wordt alles vastgezet met een ring, het resultaat mag er zeker zijn en ik ben er blij mee ;D
Op de brug:
Gemonteerd:
Ik heb deze foto's even snel genomen met m'n mobiel dus er volgen nog andere foto's binnenkort die ik ga maken met m'n camera.
Ik heb daar even flink gas gegeven en ze waren in de garage ook onder de indruk van het geluid dat ie maakte.
Stond net na een kilometer of 15 rijden wel na te roken op de parkeerplaats maar dat is de pasta die ze hebben gebruikt om de buizen in elkaar te schuiven volgens de garage, ze hebben die andere uitlaat door moeten zagen/snijden om de nieuwe erop te kunnen leggen, ze slijpen het uiteinde af, doen er pasta op en schuiven de nieuwe demperbuis eromheen, vervolgens wordt alles vastgezet met een ring, het resultaat mag er zeker zijn en ik ben er blij mee ;D
Op de brug:
Gemonteerd:
Ik heb deze foto's even snel genomen met m'n mobiel dus er volgen nog andere foto's binnenkort die ik ga maken met m'n camera.
Re: Martijn's 320Ci Coupé EISENMANN GEMONTEERD 26/4
Een woord:
Gaaf!! :~
Gaaf!! :~
- nielscoupe
eisenmann is ook een van mijn beste aankopen geweest voor de bmw zul je zeker geen spijt van krijgen
There aint no way but a coupe /// 328
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
ziet er uit man. Geweldig. :~
BMW E88 135i DCT + Lexus GS450h F-sport line
Thanks ik ben er ook erg content mee ;D
Volgende week wordt de Airco bijgevuld, ik dacht dat de pomp kapot was maar ze hebben gekeken vanochtend en de stekker bleek dichtgemaakt te zijn :?
Nu is ie weer geopend alleen was hij helemaal leeg (geen druk dus), ik had geen tijd meer om het vandaag te laten doen dus het wordt volgende week 4 mei en dan is de Bimmer helemaal zomerklaar en kunnen de meets komen bij Edje en in Assen
Volgende week wordt de Airco bijgevuld, ik dacht dat de pomp kapot was maar ze hebben gekeken vanochtend en de stekker bleek dichtgemaakt te zijn :?
Nu is ie weer geopend alleen was hij helemaal leeg (geen druk dus), ik had geen tijd meer om het vandaag te laten doen dus het wordt volgende week 4 mei en dan is de Bimmer helemaal zomerklaar en kunnen de meets komen bij Edje en in Assen