Runflat tires
Runflat tires
Runflat tires.
Ik hoor verschillende verhalen. Ik kan een set overnemen waar runflat onderligt. De deal wordt een stuk minder als ik 4 nieuwe banden moet gaan kopen.
Kunnen runflats onder een e46?
Zo niet, kun je ook vertellen waarom niet? Of zo ja, idem dito.
Alvast bedankt!
Ik hoor verschillende verhalen. Ik kan een set overnemen waar runflat onderligt. De deal wordt een stuk minder als ik 4 nieuwe banden moet gaan kopen.
Kunnen runflats onder een e46?
Zo niet, kun je ook vertellen waarom niet? Of zo ja, idem dito.
Alvast bedankt!
Re: Runflat tires
Ze kunnen er wel onder maar waarom zou je dat doen?
Runflats zijn vaak minder comfortabel als gewone banden en ze zijn platter, ik zou ze niet willen maar dat is persoonlijk.
Ik heb nieuwe banden eronder laten zetten en af laten vullen met stikstof, rijden geweldig maar dit zijn geen runflats.
Runflats zijn vaak minder comfortabel als gewone banden en ze zijn platter, ik zou ze niet willen maar dat is persoonlijk.
Ik heb nieuwe banden eronder laten zetten en af laten vullen met stikstof, rijden geweldig maar dit zijn geen runflats.
Klopt dat weet ik. Het is ook niet zo dat ik nieuwe banden nodig heb en dan voor runflats ga. Maar... Ik kan een goede deal maken voor 19 M 225 breedset, waar runflats op zitten welke nog erg goed in hun profiel zitten!
De deal wordt zeker niet meer aantrekkelijk als ik er 4 nieuwe banden voor moet nemen! Vandaar.
Verschillende mensen hebben gezegd dat het kan, ondanks de e46 geen bandenspanningscontrole heeft, oftewel zelf regelmatig controleren (doe ik nu ook al).
Maar 1 iemand (Bij velgenwereld Barendrecht) zegt dat ik dat niet moet doen en voor 1000,- nieuwe banden erop moet doen. Dit t.a.v. veiligheid en mechanische belasting op de draagarmen o.a.
De deal wordt zeker niet meer aantrekkelijk als ik er 4 nieuwe banden voor moet nemen! Vandaar.
Verschillende mensen hebben gezegd dat het kan, ondanks de e46 geen bandenspanningscontrole heeft, oftewel zelf regelmatig controleren (doe ik nu ook al).
Maar 1 iemand (Bij velgenwereld Barendrecht) zegt dat ik dat niet moet doen en voor 1000,- nieuwe banden erop moet doen. Dit t.a.v. veiligheid en mechanische belasting op de draagarmen o.a.
Mijn Coupe heeft wel degelijk een bandenspanningscontrole op de BC en ik denk wel meer mensen ook 
Ik zou het niet doen die runflats op een e46 ondanks een mooie deal, even doorsparen en kiezen voor goeie gewone banden.
Ofwel ik zou luisteren naar die ene man want die weet wel waar hij het over heeft zo te lezen.

Ik zou het niet doen die runflats op een e46 ondanks een mooie deal, even doorsparen en kiezen voor goeie gewone banden.
Ofwel ik zou luisteren naar die ene man want die weet wel waar hij het over heeft zo te lezen.
De man werkt wel bij een velgen en banden bedrijf 

Of de beste man wil gewoon een setje banden verkopen 

Wat d8 je dat ik bedoelde 

Excuus het was toen nog vroeg en had mijn dubbele espresso nog niet op:P
Al werkte de goede man voor de Koningin hij heeft wel gelijk 

Ik dacht eerst ook; hij weet waar hij het over heeft. Maar heb net een monteur gesproken en die zegt dat het kan. Wel in de gaten houden. Toen dacht ik tja, misschien wil hij wel 1000,- euries verdienen
En tja, zo weet je het nog steeds niet. Maar een e46 bandenspanningscontrole? Ging ervan uit dat deze dat niet hebben. Hoe weet je dit of je dit hebt?

En tja, zo weet je het nog steeds niet. Maar een e46 bandenspanningscontrole? Ging ervan uit dat deze dat niet hebben. Hoe weet je dit of je dit hebt?
Ja tuurlijk kan het, maar de vraag is of het goed voor je auto is ja of nee..Misschien iemand anders met Runflats eronder om ervaringen te delen?
Ander ideetje
Ping...
Voor de prijs van 1 achterband (bridgestone RF), want die moet toch vervangen worden, alvast 2 'normale' achterbanden doen! Dit komt toch redelijk in de buurt van 1 runflat.

Voor de prijs van 1 achterband (bridgestone RF), want die moet toch vervangen worden, alvast 2 'normale' achterbanden doen! Dit komt toch redelijk in de buurt van 1 runflat.
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Prima idee!
Zou d'r alleen geen wappie-wappie merk omgooien
Zou d'r alleen geen wappie-wappie merk omgooien

Haha nee, zo bedoel ik dat niet. :>
Zag op autobandenmarkt de Goodyear Eagle F1 voor een goede prijs en volgens de test prima kwaliteiten.
En dan over een tijdje een keer de voorbanden aanpakken!
Zag op autobandenmarkt de Goodyear Eagle F1 voor een goede prijs en volgens de test prima kwaliteiten.
En dan over een tijdje een keer de voorbanden aanpakken!