JopC's BMW 318i Executive
Re: JopC's BMW 318i Executive
Thanks!
Ik heb inderdaad een afspraak gemaakt bij de garage hier, dus ik ben benieuwd.. Wat zou ik kwijt zijn voor zo'n LMM?
Ik heb inderdaad een afspraak gemaakt bij de garage hier, dus ik ben benieuwd.. Wat zou ik kwijt zijn voor zo'n LMM?
LMM kost ergens tussen de 70 en 100 euro schat ik. Maar betwijfel dat het enkel de LMM is gezien de herrie die de auto maakt....suc6 ermee
Oh dat zou nog wel te overzien zijn! Heb over een half uur een afspraak dus dan weet ik meer..
Bedankt voor je moeite in ieder geval!
Bedankt voor je moeite in ieder geval!
Laat je niet afschepen met een Pierburg, vervang de hele LMM (incl. buitenkant) voor een oem LMM (Bosch).
Betaal je wel meer voor (kleine 300 Euro) maar enkel het binnenwerk vervangen lost vaak niets op
Betaal je wel meer voor (kleine 300 Euro) maar enkel het binnenwerk vervangen lost vaak niets op
Bedankt voor jullie reacties, maar helaas is het probleem iets groter..
Hij is net uitgelezen en nu blijkt dat de katalysator kapot is. Een nieuwe bij de dealer komt in totaal op 1050,- incl BTW. Bij de plaatselijke garage kom ik op 500,- incl excl montage. Hebben jullie nog een goedkopere optie..?
Ik hoor het graag!
Hij is net uitgelezen en nu blijkt dat de katalysator kapot is. Een nieuwe bij de dealer komt in totaal op 1050,- incl BTW. Bij de plaatselijke garage kom ik op 500,- incl excl montage. Hebben jullie nog een goedkopere optie..?
Ik hoor het graag!
Bij mij kostte de kat ook rond de 500 het is nu eenmaal een duur kreng.. bummer! x|
Ay das minder ja....je kunt ook voor een 2ehands exemplaar kijken op internet...kan je veel mee besparen....je weet uiteraard niet hoelang een 2ehandse kat meegaat, maargoed prijsverschillen kunnen groot zijn nieuw ten opzichte van 2ehands....hier bv een op marktplaats voor 100 euro
http://auto-onderdelen.marktplaats.nl/b ... sator.html
http://auto-onderdelen.marktplaats.nl/b ... sator.html
He bedankt man!!
Meteen gebeld, ik ga zondag kijken, hopelijk is het wat, dan gooi ik m er dezelfde dag nog onder..
Zijn er nog dingen waar ik op moet letten? Bij m'n Honda Civic was het erg eenvoudig, maar ik weet eigenlijk nog bijna niks van BMW (|
17 april de auto helemaal gepoetst trouwens, ongeveer 4 uur mee bezig geweest.. Leuke klus, en de auto ziet er meteen een stuk beter uit. Helaas werd het een beetje donker toen we klaar waren dus de foto's zijn niet van super kwaliteit. De volgende dag wilde ik foto's maken, maar toen had het geregend op stuifmeel, dus zag de auto er al niet meer uit haha.. Ondankbaar werk
Hierbij toch de foto's:
Meteen gebeld, ik ga zondag kijken, hopelijk is het wat, dan gooi ik m er dezelfde dag nog onder..
Zijn er nog dingen waar ik op moet letten? Bij m'n Honda Civic was het erg eenvoudig, maar ik weet eigenlijk nog bijna niks van BMW (|
17 april de auto helemaal gepoetst trouwens, ongeveer 4 uur mee bezig geweest.. Leuke klus, en de auto ziet er meteen een stuk beter uit. Helaas werd het een beetje donker toen we klaar waren dus de foto's zijn niet van super kwaliteit. De volgende dag wilde ik foto's maken, maar toen had het geregend op stuifmeel, dus zag de auto er al niet meer uit haha.. Ondankbaar werk
Hierbij toch de foto's:
Netjes hoor!
Wat voor een verschil een paar uurtjes poetsen vaak al niet maakt he.
Wat voor een verschil een paar uurtjes poetsen vaak al niet maakt he.
Ik had voor mijn BMW een Golf 4 TDI en daarvoor een Civic CRX beide heel eenvoudig en in mijn geval extreem goedkoop in onderhoud (met de beurtjes houd het wel op). Beide auto's heb ik met 250K ingeruild. In een ander topic werd mij verteld dat BMW's net computers zijn. Wat moet je in de gaten houden? De lampjes op je dashboard die lijken werkelijk alles te registreren. Al lezende op dit Forum leer je snel bij.JopC schreef:Zijn er nog dingen waar ik op moet letten? Bij m'n Honda Civic was het erg eenvoudig, maar ik weet eigenlijk nog bijna niks van BMW (|
Veel rijgenot met je nieuwe aanwinst.
Ik heb de katalysator van de link van BMWBoy (thanks man!) gekocht en afgelopen zaterdag is ie eronder gekomen.. Rijdt weer heerlijk!
Ook heb ik de OEM BMW mattenset erin gelegd (wat een verschil, ziet er echt veel netter uit) en facelift achterlichten gemonteerd. Hier moeten alleen nog silvervision lampjes in..
Foto's:
Ook heb ik de OEM BMW mattenset erin gelegd (wat een verschil, ziet er echt veel netter uit) en facelift achterlichten gemonteerd. Hier moeten alleen nog silvervision lampjes in..
Foto's:
Nieuwe matjes doen het altijd goed in de Bimmer en Rood/wit lichten maakt hem gelijk een paar jaar jonger
KONI FSD + EIBACH PRO-KIT + LPI = SUPER