Showroom Michel's 330DAM
Re: Showroom Michel's 330D -- Dynavin
Zal hem wel goed staan ..
Dat wel jah maar eerst a.s. vrijdag elektrische stoelen met mem ophalen
Current: | E46 330XI | E36 325 cabrio |
Previous: | E46 330D | E36 M3 cabrio | E36 328 | E21 323i |
Ga je de boel overzetten? Want de huidige stoelen zijn nog in goede staat lijkt me? Waarom elec? Deze voldoen toch ook? Had dan toch voor een andere modificatie gekozen, maar gelukkig denken we allemaal anders ..
Nou...mijn vriendin is een kop kleiner als mij (zoals dat hoort )
en elke keer als ik in de oto stap, knal ik met mijn knieen tegen me stuur, heel irritant. En als ik nu zon memory interieurtje heb, dan kan ik dat automatisch laten verstellen Thats why..
en ik zet idd mijn huidige bekleding over op de elektro, nezoals fabian heeft gedaan
en elke keer als ik in de oto stap, knal ik met mijn knieen tegen me stuur, heel irritant. En als ik nu zon memory interieurtje heb, dan kan ik dat automatisch laten verstellen Thats why..
en ik zet idd mijn huidige bekleding over op de elektro, nezoals fabian heeft gedaan
Zo, jullie hebben het complete dash eruit gehaald. Goed bezig geweest!
Jah, tot onze grote vreugde ( ) kwam ik een carkit tegen, die door teun de bouwvakker was ingebouwd met goeije tape x|
Dan maar alles eruit he Was een toffe leerervaring, heb ik zeker veel mee geleerd
Dan maar alles eruit he Was een toffe leerervaring, heb ik zeker veel mee geleerd
netjes
Hoe is de spiegeling van het display vanuit je zitpositie?
Hoe is de spiegeling van het display vanuit je zitpositie?
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Helaas is dat een groot minpunt. De weerspiegeling is hoogst irritant. Lezen van de navi e.d. is gewoon moeilijk.
Ik ga er binnekort zon anti weerspiegelings folo voor bestellen, en hoop dat het dan een stuk beter is!
Ik ga er binnekort zon anti weerspiegelings folo voor bestellen, en hoop dat het dan een stuk beter is!
Eeejjj!!! zie ik me daar toch ineens een hoekje van mijn eigen Bimmer staan. (en een rotte witte fiat in de garage... :-) )
@Farl: zoveel hebben we niet los gehad hoor! Het dashboard kastje hebben we netjes laten zitten.
@Farl: zoveel hebben we niet los gehad hoor! Het dashboard kastje hebben we netjes laten zitten.
Alle kabels via de linkerkant gelegd? Grappig, ik doe dat altijd rechstom via het dashboardkastje, ook omdat ik daar alle usb, ipod en videokabels wilde laten uitkomen
Het halve dak komt bijna naar beneden!doezel schreef:@Farl: zoveel hebben we niet los gehad hoor! Het dashboard kastje hebben we netjes laten zitten.
We hadden toevallig de linker kant al open liggen omdat daar de oude carkit zat (bovenop het kleine kastje links geplakt met allerlei troep en gaffa-tape.)
En Michel wilde daar ook de usb kabel hebben, dus hebben rechts gelaten voor wat het is. De weg naar de binnenverlichting is toch even ver, linksom of rechtsom.
En Michel wilde daar ook de usb kabel hebben, dus hebben rechts gelaten voor wat het is. De weg naar de binnenverlichting is toch even ver, linksom of rechtsom.
ik wil m nu ook echt een supermooi systeem vind ik t.. zeker voor t in mooie bedrag..
E46 sedan! mods: | xenon 6000K | rondom smoke | LED backlights | 3-3,5cm verlaging | 18" M rims | M short pook | half lederen sportinterieur |
Precies!
Mochten er mensen zijn die m wille komen testen, PB me even, kun je n x aankomen (midden-noord limburg)
Hopelijk ben (of mag) ik a.s. zondag bij de meeting met n beetje mooi weer, dan kun je m ook daar zien, maar ik neem aan dat er meerdere zijn met dit dingetje
Mochten er mensen zijn die m wille komen testen, PB me even, kun je n x aankomen (midden-noord limburg)
Hopelijk ben (of mag) ik a.s. zondag bij de meeting met n beetje mooi weer, dan kun je m ook daar zien, maar ik neem aan dat er meerdere zijn met dit dingetje
Laatst gewijzigd door Richel88 op 11 mei 2010, 10:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Richel: het filmpje in je signature klopt niet meer!