Duitse Autosport Festival 2010 *Nieuws!
Re: Duitse Autosport Festival 2010 *Nieuws!
Bericht beter lezen jongens, het bericht met tijden etc krijgen jullie nog ..
En deze ben je inderdaad VERPLICHT mee te nemen, maar daar later nog meer over..
En deze ben je inderdaad VERPLICHT mee te nemen, maar daar later nog meer over..
- Dominic-Breda
- johanmooiweer
zet mij ook maar op de lijst voor het duitse autosport festival. onder voorbehoud
http://www.bmwportal.nl//e46-compact-m- ... 11561.html ingeruild
viewtopic.php?f=134&t=39699nieuwe aanwinst
deze is hier niet aangekomen :?Daniël schreef:Heeft de extra mailing toch nog nut gehad
TOP! Elke aanmelding is van harte welkom!
ik weet niet wat voor extra informatie erin stond.. heb net zo'n 4 pagina's terug gelezen en kan het antwoord op mijn vraag nog niet vinden
moeten(/kunnen) we zelf (al) kaartjes bestellen? of gaat dat via het forum?
ohja en van mijn 99,999999999999999999% zeker aanwezig is nu 110 % geworden
-- Houdoe wanne --
@ verheeske316 stond 1 pagina terug dus as vrijdag meer infoDaniël schreef:Met een SC M3?
Maar een mailing via de email. Dus alle leden hebben deze mailing ontvangen. De mailing met tijden/prijzen/informatie betreft het BMW Plein voor de leden die zich hebben aangemeld krijgen jullie nog via de PB Maar dat zal pas as Vrijdag worden, want dan is ook het plattegrond bekend. Dus aanmelden kan nog tot de laatste dag!
Mochten jullie alvast wat voor bereiding willen, dan kun je dit alvast uitprinten en goed bewaren!
http://www.duitseautosportfestival.nl/u ... Portal.pdf
Wij van het team zullen deze ook extra uitprinten, mocht iemand het toch vergeten.
Ook ik heb nog geen email gekregen.
Weet niet of daar belangrijke info in stond, anders wacht ik gewoon het berichtje van vrijdag even af.
Weet niet of daar belangrijke info in stond, anders wacht ik gewoon het berichtje van vrijdag even af.
Laatst gewijzigd door PIR3lly op 13 mei 2010, 11:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Nee, was enkel een herinnering om leden attent te maken op dit topic.
Belangrijke informatie volgt snel! Deze krijgen jullie via PB zodat het bij iedereen aan komt..
Belangrijke informatie volgt snel! Deze krijgen jullie via PB zodat het bij iedereen aan komt..
- johanmooiweer
zoals gemeld kom ik waarschijnlijk ook met mijn e46 compact, misschien mijn broertje ook nog met zijn e36 compact
http://www.bmwportal.nl//e46-compact-m- ... 11561.html ingeruild
- maikel_rox
johnsdale schreef:Vind het eerlijk gezegd wel een beetje jammer/raar dat iedereen zich nu aanmeld op het forum en meteen hun eerste bericht hierin plaatsen met daarin dat ze ook mee willen...
Zo bijzonder is het dan dus niet dat we daar kunnen staan, want iedereen kan er dus staan...
Ik denk dat je eerder blij moet zijn dat er meer mensen op komen dagen namens bmwportal?
ik lees al ff mee hier en pas sinds kort aangemeld. denk dat we het er bijde over eens zijn
dat mensen die net op t forum zijn, niets meer en niets minder voorstellen als de doorgewinterde member die hier zit
ik kijk er iig goed naar uit!
johanmooiweer toegevoegd (ovb), als je broer ook komt met z'n e36 laat dit dan nog even weten en vermeld z'n naam even
verheeske316 is ook toegevoegd
verheeske316 is ook toegevoegd
- Dominic-Breda
haal mij er maar weer af.
Ik heb net een aanrijding gehad
zal dus niet klaar zijn voor de meeting (|
Ik heb net een aanrijding gehad
zal dus niet klaar zijn voor de meeting (|
Alweer?! x|
Ik haal je van de lijst.
Ik haal je van de lijst.
Of is daar al iets van gepland ofzo? :*Madness schreef:
Nog intresse in een Pre-Meet ergens?
Zijn er nog mensen die een hotel hebben geboekt?
Zo ja, welk hotel. Ik zit er misschien ook aan te denken dat te doen. Moet anders wel erg vroeg uit m'n nest en ik weet niet of de auto dan wel schoon aan gaat komen...
Zo ja, welk hotel. Ik zit er misschien ook aan te denken dat te doen. Moet anders wel erg vroeg uit m'n nest en ik weet niet of de auto dan wel schoon aan gaat komen...
Gelegenheid genoeg om daar ook de auto even te wassen. Ik neem iig een paar emmers en sop e.d. mee. Bij de paddocks kan men water halen om de auto even mee te wassen.