BMWPeter's E46 316i sedan project / nieuwe hobby, page 5
Re: BMWPeter's Bimmertje
Over dat digitaal aircopaneeltje ben ik nog niet aan uit. Als ik het plaats dient het wel goed te werken dus dat betekent eigenlijk ook ombouwen door extra motortjes te plaatsen. Hiervoor dient heel het dashboard verwijdert te worden op zich geen probleem maar krijg je het dan ook weer rammel en kraakvrij terug gemonteerd. Ik haat namelijk rammeltjes, kraakjes, piepjes etc.
KONI FSD + EIBACH PRO-KIT + LPI = SUPER
Inderdaad door het goed werkend te krijgen dien je alles te plaatsen, de ombouwset waar ik het over had zit alles in.
Kraakjes ben ik zelf ook erg allergisch voor snap je volkomen.
Kraakjes ben ik zelf ook erg allergisch voor snap je volkomen.
Huidige auto: 2003 E85 Z4 3.0i S
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
BMWPeter's Bimmertje in vakantietrim
Deze foto wil ik jullie niet onthouden. Het is geen foto waar je oe's en aah's bij hoort maar 1'tje waarvan je een indruk krijgt hoe een E46 er als pakezel uitziet.
Komt ie dan:
Je staat verstelt wat je dan allemaal mee kunt nemen
Komt ie dan:
Je staat verstelt wat je dan allemaal mee kunt nemen
Laatst gewijzigd door bmwpeter op 18 mei 2010, 17:21, 1 keer totaal gewijzigd.
En het mooie is, ik heb zo geen touring nodig en kan de sedan dus gewoon als gezinswagen blijven gebruiken. Zelfs met twee kids + moeders en haar bagage.
Wat die vrouwen allemaal niet mee willen nemen als ze een paar dagen op vakantie gaan
Wat die vrouwen allemaal niet mee willen nemen als ze een paar dagen op vakantie gaan
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Jaja, het begint met een dakkoffer.
Als vrouwlief die vol heeft, komt er toch een Touring.
En als die vol is, een aanhanger.
Als vrouwlief die vol heeft, komt er toch een Touring.
En als die vol is, een aanhanger.
- Spoiler: Laat zien
Staat `m wel stoer zo
erg mooie wagen. bekijken hem maandag wel goed.
Quote van Daniel in BMWPortal | Zomerwielen Meet & Greet - 10 April 2011
Dnl schreef:Daar is Ivo! He-hè...
Gaat goed komen Booth, ik moet hem nog wel ff wassen want zo op een vakantiepark onder de bomen en op het gras wordt ie toch best wel smerig van
ja ken het. de mijne heeft een wasbeurt nodig. wacht toch maar even tot zondag.
Quote van Daniel in BMWPortal | Zomerwielen Meet & Greet - 10 April 2011
Dnl schreef:Daar is Ivo! He-hè...
Nieuwe foto's in begin topic geplaatst, update 6 en 7.
- OEM breedset styling 32 18 inch (voor 8J ET47 225/40/18, achter 8,5J ET50 255/35/18
- LED achterlichten
PS: kennen jullie het gezellige plekkie waar de foto's zijn gemaakt? Vast wel vanwege het gezellige Brabantse geouwehoer met gratis Cola en koekies :~ .
Het was weer erg gezellig in Assen
- OEM breedset styling 32 18 inch (voor 8J ET47 225/40/18, achter 8,5J ET50 255/35/18
- LED achterlichten
PS: kennen jullie het gezellige plekkie waar de foto's zijn gemaakt? Vast wel vanwege het gezellige Brabantse geouwehoer met gratis Cola en koekies :~ .
Het was weer erg gezellig in Assen
Re: BMWPeter's Bimmertje. Update 6 en 7
Staat erg goed en netjes
Velgen waren alleen al op je vakantiefoto te zien
Ben wel van mening dat bij deze velgen een setje spoorverbreders nodig is
Velgen waren alleen al op je vakantiefoto te zien
Ben wel van mening dat bij deze velgen een setje spoorverbreders nodig is
Maar die heb je net verkocht toch? Ik heb ook altijd pech helaas. ;(
Nee hoor geen spoorverbreders onder m'n Bimmertje hij rijd echt rete strak nu. Die breedset had ik veel eerder moeten monteren maarja wijsheid komt met de jaren zeggen ze toch en laat ik nu één van de wat oudere forummers zijn die van modden houd. (h)
Ach wij mannen blijven toch altijd een beetje kind in ons doen en laten en je hoort mij niet klagen. Want naast het Bimmertje heb ik nog meer speelgoed zoals een tweewielig gemeen groen monster die zijn naam dankt aan een japanse gevechtskrijger. Tevens heb ik ook nog een legale straatkart van 31 jaar oud die luistert naar de naam X1/9, moet je maar eens op googlen dit ding kan pas echt hard door een bocht gejaagd worden.
Soms best moeilijk kiezen welke ik elke andere dag ga uitlaten, beetje luxeprobleem eigenlijk maar wel erg lekker
Nee hoor geen spoorverbreders onder m'n Bimmertje hij rijd echt rete strak nu. Die breedset had ik veel eerder moeten monteren maarja wijsheid komt met de jaren zeggen ze toch en laat ik nu één van de wat oudere forummers zijn die van modden houd. (h)
Ach wij mannen blijven toch altijd een beetje kind in ons doen en laten en je hoort mij niet klagen. Want naast het Bimmertje heb ik nog meer speelgoed zoals een tweewielig gemeen groen monster die zijn naam dankt aan een japanse gevechtskrijger. Tevens heb ik ook nog een legale straatkart van 31 jaar oud die luistert naar de naam X1/9, moet je maar eens op googlen dit ding kan pas echt hard door een bocht gejaagd worden.
Soms best moeilijk kiezen welke ik elke andere dag ga uitlaten, beetje luxeprobleem eigenlijk maar wel erg lekker
In kleur dat ding! |p