DVN-E46 Informatie Topic! V6 Android!
-
Re: Dynavin DVN-E46 Informatie Topic!
Er hangt ook nog een zwarte stekker aan de achterkant waar tmc opstaat Je geeft aan dat alles werkt maar ontvang je ook tmc berichten ?
Volgens mij heb je een antenne in de vorm van een snoer erbij gekregen als tmc antenne, of zit deze bij jou nog in de verpakking
Volgens mij heb je een antenne in de vorm van een snoer erbij gekregen als tmc antenne, of zit deze bij jou nog in de verpakking
Laatst gewijzigd door Gast op 16 mei 2010, 19:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Citaat verwijderd, zie forumregels m.b.t. citeren
Reden: Citaat verwijderd, zie forumregels m.b.t. citeren
mmmm echt geen idee meer, maar de TMC werkt echt top.
Hij navigeert om alles en iedereen heen die langzaam toto stil staat
Hij navigeert om alles en iedereen heen die langzaam toto stil staat
ik heb laatst het scherm van een maatje ingebouwd en die had ook zo'n TMC stekker aan de achterkant.
bij die van mij had ik die hele stekker er niet zitten, maar TMC werkt wel gewoon.
bij die van mij had ik die hele stekker er niet zitten, maar TMC werkt wel gewoon.
- Silver Shadow
Bij mij werkt de Tmc ook niet. Naar mijn mening is de Tmc antenne dat kleine coax kabeltje wat er bij geleverd zit met een radioplug aan de ene zijde en een kleine rond stekkertje aan de andere zijde. Echter als ik me TMC antenne in de radio opening plug kan ik me eigen radio plug nergens kwijt. Mijn orginele kabelboom bestaan uit een radio plug stekker en een dunne coax kabel. Mogelijk dat jullie mij kunnen vertellen hoe het bij jullie zit ?
Verders echt helemaal toppie die radio. Ik kan alleen geen muziek afspelen via mijn iphone ( Iphone geeft aan dat hij dit niet ondersteunt en op het scherm krijg ik de tekst Error ). Kan echter wel via de bleutooth bellen dus dat is toppie. Inbouw ging vrij soepeltjes, met uitzondering van de blower . Ik kan de radio echter alleen maar aanraden. De tv geeft mooi scherp beeld aan en de navi is lekker snel en goed nauwkeurig.
Ik hoor graag van jullie m.b.t. de TMC
Greets Jeroen
Verders echt helemaal toppie die radio. Ik kan alleen geen muziek afspelen via mijn iphone ( Iphone geeft aan dat hij dit niet ondersteunt en op het scherm krijg ik de tekst Error ). Kan echter wel via de bleutooth bellen dus dat is toppie. Inbouw ging vrij soepeltjes, met uitzondering van de blower . Ik kan de radio echter alleen maar aanraden. De tv geeft mooi scherp beeld aan en de navi is lekker snel en goed nauwkeurig.
Ik hoor graag van jullie m.b.t. de TMC
Greets Jeroen
Ik begon met niets, het meeste daarvan heb ik nog over
-
Inmiddels gelukkig wel connection with my tmc antenna.
Hoe het nu precies werkt weet ik niet maar dat nog maar even uitvogelen.
Bluetooth carkit werkt echt super. Alleen telefoonboek nog zien up te loaden o.i.d.
Ben er tevreden over.
Zit nu ook te lezen op dynavin freeforums. Man man wat is er veel mogelijk en wat zijn er nu een boel dingen nog niet optimaal. Op diverse manieren is de boel nog behoolijk up te graden wat ik ervan begrijp!!
Hoe het nu precies werkt weet ik niet maar dat nog maar even uitvogelen.
Bluetooth carkit werkt echt super. Alleen telefoonboek nog zien up te loaden o.i.d.
Ben er tevreden over.
Zit nu ook te lezen op dynavin freeforums. Man man wat is er veel mogelijk en wat zijn er nu een boel dingen nog niet optimaal. Op diverse manieren is de boel nog behoolijk up te graden wat ik ervan begrijp!!
-
Is er ook iemand die slechte radio ontvangst heeft?
Als ik hem laat scannen vind ik wel zeer veel zenders. Onder het rijden echter valt vaak het geluid weg of ik krijg een andere zender.
MOgelijk dat dit licht aan de voeding die naar de antenna gaat.
Wellicht dat dit helpt?
http://www.amazon.com/Scosche-Vwa4B-Aud ... B000AMSBRM
Heeft iemand hier ervaring mee?
Als ik hem laat scannen vind ik wel zeer veel zenders. Onder het rijden echter valt vaak het geluid weg of ik krijg een andere zender.
MOgelijk dat dit licht aan de voeding die naar de antenna gaat.
Wellicht dat dit helpt?
http://www.amazon.com/Scosche-Vwa4B-Aud ... B000AMSBRM
Heeft iemand hier ervaring mee?
-
Heb ik weer, doe ik het geheugenkaartje in de pc loop die vast en nu is die helemaa leeg en doet dus niks meer.
Is er iemand uit de omgeving Apeldoorn bij wie ik een copie kan maken
Is er iemand uit de omgeving Apeldoorn bij wie ik een copie kan maken
@Alpinadrachten: Ik heb hetzelfde. de AF functie lijkt een voorkeur voor Belgische zenders te hebben en springt regelmatig naar een compleet andere zender. Ook hoor je 'm regelmatig even wegvallen en issie de zender aan het opzoeken. Wat doet dat ding in de link? En zou het liggen aan dat kleine stekkertje wat wel op de originele radio zat maar wat nu loszit?
Dynavin is eindelijk geplaatst en alles werkt behalve de tv functie. Ik heb hem in de A stijl gemonteerd.
335i boven een 330i
- compactman
Las zojuist dit op dynavin.freeforums.org
"Dynavin is about to be the first company that will release internet ready car units. The new function will be available to the new units and for the current ones who have "G" on the color box ( the "G" is on the back side of the top color box ) .
The internet will be a extra function and a USB 3G Modem will to used to provide. It will work also as a GPS tracker with a free web server provided from Dynavin.
I will have more info in the next days."
Hebben de mensen van GB2 deze 'G' op hun V3 Dynavin staan? Zou wel toffe toevoeging zijn... even snel een adresje googlen of het ochtend nieuws in de auto beluisteren (of kijken, indien je in de file staat ) via het internet. Internet radio, email in auto lezen, etc.
Daarnaast even snel een vraag aan Autodinges (betreffende dit onderwerp); weet jij of bij de levering van GB3 deze 'nieuwste' Dynavin Units worden geleverd? Lees her en der dat de verkoop bij Dynavin momenteel stil ligt, klopt dat?
"Dynavin is about to be the first company that will release internet ready car units. The new function will be available to the new units and for the current ones who have "G" on the color box ( the "G" is on the back side of the top color box ) .
The internet will be a extra function and a USB 3G Modem will to used to provide. It will work also as a GPS tracker with a free web server provided from Dynavin.
I will have more info in the next days."
Hebben de mensen van GB2 deze 'G' op hun V3 Dynavin staan? Zou wel toffe toevoeging zijn... even snel een adresje googlen of het ochtend nieuws in de auto beluisteren (of kijken, indien je in de file staat ) via het internet. Internet radio, email in auto lezen, etc.
Daarnaast even snel een vraag aan Autodinges (betreffende dit onderwerp); weet jij of bij de levering van GB3 deze 'nieuwste' Dynavin Units worden geleverd? Lees her en der dat de verkoop bij Dynavin momenteel stil ligt, klopt dat?
ik weet in ieder geval dat de productiedatum van de GB2 april is, dus erg nieuw. maar wat is in hemelsnaam een "color box"?
compactman schreef:Las zojuist dit op dynavin.freeforums.org
Ik hoop het niet zit ongeduldig te wachten tot ie binnenkomt :?
e 46 M3 van 2001
e 92 335i performance
e 30 325i van 1988 Deep purple Verkocht
Linkje naar mijn M3 viewtopic.php?f=29&t=10744
-
Bluetooth pairen ging idd snel, echter scan ik naar tv zenders (ned 1,2,&3) en krijg ik geen signaal te zien (terwijl de antenne in de a-stijl gebouwd is). Hebben juliie adviezen?
Alvast bedankt.
Alvast bedankt.
Laatst gewijzigd door Dr.BMW op 21 mei 2010, 15:10, 1 keer totaal gewijzigd.
335i boven een 330i
Voor de tv;
Rijd eens een flink stuk om... Bij mij voor de deur is ook geen signaal, maar waar ik werk ineens wel..
Onder overkappingen of bomen e.d. heb ik ook geen ontvangst..
Rijd eens een flink stuk om... Bij mij voor de deur is ook geen signaal, maar waar ik werk ineens wel..
Onder overkappingen of bomen e.d. heb ik ook geen ontvangst..
Current: | E46 330XI | E36 325 cabrio |
Previous: | E46 330D | E36 M3 cabrio | E36 328 | E21 323i |