Vandaag nog wat leuks gespot?
Re: Vandaag nog wat leuks gespot?
Kleur is wel geinig, velgen vind ik niks. Kost dat eigenlijk? :?
kleur is standaard voor het 2006 model, vind het wel supergoed staan met dat mat zwarte.
die velgen heb ik nog nooit gezien, geen idee wat het zijn, maar zullen best een centje gekost hebben als ik het formaat en het chroom zo zie
die velgen heb ik nog nooit gezien, geen idee wat het zijn, maar zullen best een centje gekost hebben als ik het formaat en het chroom zo zie

- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Helaas zoals zo vaak geen foto, maar probeer het je maar te visualiseren;
Bij de grensovergang NL-DLD (Oldenzaal-Gildehaus) stond bij de Douane een vrachtwagen te wachten.
Hierop stonden 8 auto's ofzo, waarvan 4 stuks de nieuwe Nissan GT-R (skyline?)!!!
Bij de grensovergang NL-DLD (Oldenzaal-Gildehaus) stond bij de Douane een vrachtwagen te wachten.
Hierop stonden 8 auto's ofzo, waarvan 4 stuks de nieuwe Nissan GT-R (skyline?)!!!
Zag vandaag een Touareg R50, geen foto helaas...
skyline is van naam verandert naar GTR ;( toch jammer want die naam vond ik veeel beter..
1 is al bruut, maar 4..!
1 is al bruut, maar 4..!

Leuke JCW een paar weekjes terug:

auto heeft nu goudkleurige velgen die wat van BBS LM velgjes weg hebben, maar dat zijn ze niet. Dak ziet er een beetje raar uit, maar daar heb ik de weerspiegeling even weggeshopt (wegens privacy enzo
)

auto heeft nu goudkleurige velgen die wat van BBS LM velgjes weg hebben, maar dat zijn ze niet. Dak ziet er een beetje raar uit, maar daar heb ik de weerspiegeling even weggeshopt (wegens privacy enzo

- Edit:
- Haha dit is 'm...
Mooie bakkie die mini zeg 

Vandaag een 5 serie GT gezien. Wel ff wennen hoor! Helaas geen tijd gehad om pics te maken ;(
Heb wel een uitnodiging gekregen om naar de introductie van de nieuwe GT en de X1 te komen bij de dealert... misschien toch maar ff langs gaan :>
Heb wel een uitnodiging gekregen om naar de introductie van de nieuwe GT en de X1 te komen bij de dealert... misschien toch maar ff langs gaan :>
ik heb die op zijn staart mogen trappen op de bleekemolen race-experienceDavid320 schreef:geen BMW, maar wel een ergggggg dikke Charger Daytona vandaag bij de supermarkt:
vooral die velgen, nog nooit zoiets gezien

dan is 500 meter niet ver hoor.
BMW rulez
Een klein beetje maar. De rest ligt in een spoor naar mijn huis_DV_ schreef:De plas met kwijl ligt er zeker nog

@B, smaakloos figuur dat je bent.
Ik gooi er nog een schepje bovenop. :~ :~
die midelste vent op de foto staat al in zijn handjes te wrijven, je hoort hem al denken
'yessss die gaan we een auto aansmeren'
'yessss die gaan we een auto aansmeren'

Ik wil die AMV8 Roadster wel. :~
En dan een handgeschakelde in het bordeauxrood met beige leer en op de dorpellijsten 'Handbuilt in England for Mr. Bob'. Gewoon, omdat het bij Aston Martin allemaal kan. |p
En dan een handgeschakelde in het bordeauxrood met beige leer en op de dorpellijsten 'Handbuilt in England for Mr. Bob'. Gewoon, omdat het bij Aston Martin allemaal kan. |p