Angel Eyes

Bespreek alles omtrent (M) aërodynamicapakket, BMW performance, angel eyes, uitlaten, velgen hier.
freddy

Re: Angel Eyes

Bericht door freddy » 15 mar 2009, 15:18

umnitza, angel eyes via tommy als je die bedoelt , email : tommy@jent.nu

en upload tool, is : http://www.imageshack.us

Joonoost

Bericht door Joonoost » 15 mar 2009, 15:27

Top,, Tnx man ,,

Greets

PIR3lly

Bericht door PIR3lly » 13 jun 2009, 12:16

Heb net ook de orion V2 aangesloten op stadslicht en inderdaad een foutmelding gekregen.
Dus er moet een weerstandje tussen. Iemand enig idee hoeveel watt de leds zijn van umnitza?
Waarschijnlijk ben ik ook geholpen met een 68ohm weerstand. Waar kan ik deze het snelst vandaag nog halen, denken jullie???

PIR3lly

Bericht door PIR3lly » 13 jun 2009, 12:46

Ok, multimeter eraan gehangen.
Op stand 20k geeft ie 14.00 aan.
Dat is gewoon gemeten tussen de + en - zonder dat ie aangesloten is. Wat moet ik hier nu uit opmaken, want in weerstand mode gebruik ik dat ding eigenlijk nooit.

renem

Bericht door renem » 22 feb 2010, 11:22

Edwin_W schreef:ja heb de stadslampjes nu vervangen door de weerstandjes en BC geeft geen fouten. :~
Er van uitgaande dat je Angel Eyes 2 Watt zijn zou de dus 3 Watt moeten souperen met je 68 Ohm weerstand.. dan wordt die weerstand ook wel aardig warm kan ik me voorstellen.

Heb je hier vermogensweerstanden voor gebruikt? (link naar Conrad werkt niet meer)

Mario_m3

Bericht door Mario_m3 » 11 mei 2010, 01:09

hallo allemaal,

ik heb de lampen rechtstreeks op stadslichten aangesloten,ik heb dus orginele stadslichten(w5w) eraf geknipt! het probleem is nu als ik sleutel in positie 2 draai, dan beginnen de lampen te knipperen (ongeveer 5 sconden). Hierna, gaan ze uit. Na even knipperen ze nog een keer.dit gebeurt om de paar minuten.en dit allemaal terwijl ik de stadslicht niet aan heb gezet.
weet iemand mischien wat het probleem is?

wacht graag op jullie reacties

alvast bedankt.

Mario

Opt1mus
Contacteer:

Bericht door Opt1mus » 11 mei 2010, 07:53

Heb je LED AE's ?dan is het verschijnsel normaal.

Komt door de lichtcomputer die controleert of er een lampje stuk is, dit doet hij dmv spanningspulsjes. Voor een ledje is dit pulsje voldoende om licht te geven, voor een regulier 5w5 lampje niet. gewoon direct je stadslicht aandoen dan heb je er geen last van.
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | Afbeelding|
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"

Mario_m3

Bericht door Mario_m3 » 11 mei 2010, 10:59

Heb idd LED AE´s,

maar ik zie dat dat niet gebeurt bij andere mensen met LED AE´s, zelfs als ik de kabelboom gebruik knipperen ze nog steeds!

ik dacht zelf misschien dat mijn accu niet genoeg spanning oplevert en de lampen hierdoor weinig stroom krijgen.

hoe zit het met weerstandjes? kan ik ze ook in mijn geval gebruiken?

Blazer

Bericht door Blazer » 28 mei 2010, 18:14

hey mensen ik heb sinds vandaag Depo koplampen gemonteerd met AE's erin die er al inzaten mooi gemonteerd branden ze allebij links en rechts van de koplampen links heeft wel geteld een uur gebrand toen de bc een melding aangaf toen ging het knipperlicht branden en waren de 2 ringen in de linkse koplamp uit :? (gewoon stadslicht even aan de stekker gezet doet het gewoon)

rechts brand wel gewoon

iemand enig idee of is dat ding gewoon al gesneuveld na een uur gebrand te hebben (|
AfbeeldingBMW 118d '05 (E87), BMW 320i Coach '85(E30) , BMW 320i Cabrio '93(E30)Afbeelding

Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Styling”