DVN-E46 Informatie Topic! V6 Android!
Re: Dynavin DVN-E46 Informatie Topic!
Klopt, tv-ontvangst is nogal gevoelig. Bij mij voor de deur zie ik niks, maar op de A2 en op veel andere plekken wel. Tijdens het rijden is er erg veel storing.
Weet er iemand hoe de aansluiting van de gps antenne op de Dynavin heet? Dan kan ik eens op zoek naar een verloopkabel. Ik heb namelijk een gps/gsm antenne op het dak staan, die verder niks doet. Maar ik heb de kabel van de gsm-antenne die er eerst zat wel aangesloten op de gps-connector, dus die kabel ligt nu onder het dashboard. Da's een standaard antennekabel met een redelijk dikke draaiconnector, dus ik zou een verloop moeten hebben van dat naar de Dynavin.
Weet er iemand hoe de aansluiting van de gps antenne op de Dynavin heet? Dan kan ik eens op zoek naar een verloopkabel. Ik heb namelijk een gps/gsm antenne op het dak staan, die verder niks doet. Maar ik heb de kabel van de gsm-antenne die er eerst zat wel aangesloten op de gps-connector, dus die kabel ligt nu onder het dashboard. Da's een standaard antennekabel met een redelijk dikke draaiconnector, dus ik zou een verloop moeten hebben van dat naar de Dynavin.
-
Heeft iedereen met de Dynavin goed radio ontvangst?
Indien het geval dan zal ik de boel eens goed controleren. Zoniet dan ga ik iets van een antenna versterker halen...
graag reactie,.
Indien het geval dan zal ik de boel eens goed controleren. Zoniet dan ga ik iets van een antenna versterker halen...
graag reactie,.
Ik heb behoorlijk belabberde ontvangst... maar vooral bij het AF gedeelte denk ik: in plaats van de zender vast te houden, wil ie nog wel eens naar een compleet andere zender springen.
-
Is bij mij idem dito zo.
Als meer dit hebben zal het vast niet aan mijn aansluitingen o.i.d. liggen. Anders wel.
Wagen komt trouwens uit 2002 en ik moest dat berloopkabeltje van 15 cm gebruiken. Jij ook?
Als meer dit hebben zal het vast niet aan mijn aansluitingen o.i.d. liggen. Anders wel.
Wagen komt trouwens uit 2002 en ik moest dat berloopkabeltje van 15 cm gebruiken. Jij ook?
Laatst gewijzigd door 320driver op 20 mei 2010, 10:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd, zie forumregels mbt quoten
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd, zie forumregels mbt quoten
De mijne is uit 1998 en ik heb dat verloopkabeltje overgehouden, ik moest alleen een male/female omkeerder hebben: zo'n metalen pin die in het gat in de radio gaat, zodat daar de antennekabel weer op kon.
- evoluzione
Ik ben ook van plan deze aan te schaffen, en heb dus ook zon aircoframe nodig. Wat is nu precies het verschil tussen het rokerspakket en degen zonder dit pakket. de asbak en sigaret aansteker? Die eerste kan ik missen namelijk, de 2e niet(A)
hey,
stel je eerst even voor in her voorsteltopic, das wel zo netjes.
Het rokerspakket biedt een sigarettenplug en een uitneembare asbak.
Zonder pakket heb je een bakje en een 12v aansluiting ipv de sigarettenplug.
Ook belangrijk is de uitvoering van de knoppenbalk. De eerdere modellen hebben losse knoppen (meerdere) de latere modellen hebben 1 balk met 1 of meer knoppen.
stel je eerst even voor in her voorsteltopic, das wel zo netjes.
Het rokerspakket biedt een sigarettenplug en een uitneembare asbak.
Zonder pakket heb je een bakje en een 12v aansluiting ipv de sigarettenplug.
Ook belangrijk is de uitvoering van de knoppenbalk. De eerdere modellen hebben losse knoppen (meerdere) de latere modellen hebben 1 balk met 1 of meer knoppen.
- Dominic-Breda
ik heb ook slechte radio ontvangst.
sprint idd vaak over, en soms naar een andere zender !
sprint idd vaak over, en soms naar een andere zender !
geen last van gelukkig.
ik heb echt helemaal nergens last van, alleen een klein beetje spiegeling als ik overdag verlichting aan heb.
Door het dimmen van de achtergrondverlichting krijgt de spiegeling meer kans.
ik heb echt helemaal nergens last van, alleen een klein beetje spiegeling als ik overdag verlichting aan heb.
Door het dimmen van de achtergrondverlichting krijgt de spiegeling meer kans.
+1, mijne springt ook over naar andere zendersAlpinaDrachten schreef:Heeft iedereen met de Dynavin goed radio ontvangst?
graag reactie,.
335i boven een 330i
Alex had me gemaild dat ie een nieuwe gps ontvanger zou sturen, maar daar hoorde ik niks meer van. Heb dus intussen maar de koppelstukjes en verloopjes verzameld om de gps/gsm antenne die ik al eens op het dak had gezet (in plaats van het gsm-stompje) aan te sluiten. Gelukkig had ik de antennekabel op de GPS-stekker van de antenne gezet, waardoor de antennekabel al onder het dashboardkastje lag. Ik hoefde dus alleen wat verloopjes te hebben om 'm aan te sluiten.
En wat blijkt: ineens veel meer satellieten in de GPS monitor en veel sneller ontvangst.
En wat blijkt: ineens veel meer satellieten in de GPS monitor en veel sneller ontvangst.
-
Voor de hobbyisten onder ons, TomTom 7 wordt nu gepost op FTD.
Speciaal voor winCE, en daarop draait jullie speeltje
Info : TomTom 7.910.9185 WinCE 5.0
FTD : 1284574
Ik vind hem beter, en mooier dan IGO.
Doe er je voordeel mee.
Speciaal voor winCE, en daarop draait jullie speeltje
Info : TomTom 7.910.9185 WinCE 5.0
FTD : 1284574
Ik vind hem beter, en mooier dan IGO.
Doe er je voordeel mee.
BMW 3.18i E30
BMW 3.25i Cabrio E30
BMW M3 E36
BMW 3.28i Cabrio E36
BMW 3.18D E46
BMW 3.20i E90
BMW 3.20I F30 Lux. Line
BMW F23, 2.20i M-sport
BMW 3.25i Cabrio E30
BMW M3 E36
BMW 3.28i Cabrio E36
BMW 3.18D E46
BMW 3.20i E90
BMW 3.20I F30 Lux. Line
BMW F23, 2.20i M-sport
- compactman
Thanks!
Heb m'n Dynavin nog niet binnen maar ben wel al de nodige voorbereidingen aan het treffen En aangezien ik nog niet weet of iGo me bevalt kan het geen kwaad om tomtom als backup te hebben.
Alleen tmc schijnt niet te werken met Tomtom..
Heb m'n Dynavin nog niet binnen maar ben wel al de nodige voorbereidingen aan het treffen En aangezien ik nog niet weet of iGo me bevalt kan het geen kwaad om tomtom als backup te hebben.
Alleen tmc schijnt niet te werken met Tomtom..
die zal ik es ff opzoeken.
Ik zat al vaker te kijken op ftd
Ik zat al vaker te kijken op ftd
-
Dat van die TMC klopt, deze werkt niet onder TT.
Zeker een puntje van aandacht.
Zeker een puntje van aandacht.
BMW 3.18i E30
BMW 3.25i Cabrio E30
BMW M3 E36
BMW 3.28i Cabrio E36
BMW 3.18D E46
BMW 3.20i E90
BMW 3.20I F30 Lux. Line
BMW F23, 2.20i M-sport
BMW 3.25i Cabrio E30
BMW M3 E36