E46 'Tjoening'
- markkamphorst
Re: E46 'Tjoening'
Ik was zondag naar Automaxx Streetpower geweest! Daar kwam ik de volgende E36 tegen... Oordeel zelf maar
Die achterkant, whhahahaaa :r
die achterkant..niet mijn ding..
ik vind um TE grof
ik vind um TE grof
stuurtje ziet er wel netjes uit, als de rest van de binnenkant er ook zo uitziet dan vindt ik het interieur wel mooi denk ik.
buitenkant: :? :?
buitenkant: :? :?
markkamphorst schreef:Ik was zondag naar Automaxx Streetpower geweest! Daar kwam ik de volgende E36 tegen... Oordeel zelf maar
- Spoiler: Laat zien
Ben daar ook ff geweest met een paar maatjes van de Subaruclub.
Er gingen een paar jongens meedoen met time-attack.
Er stond inderdaad een hoop vulles bij weer :r
Al blijven die skylines ook lekker hoor (h)
Onder het mom van "hou wij eerst geen spoiler maar een wasrek"
je ziet meteen dat het hier om een snelle auto gaat. Zo'n dikke uitlaat, daar moet een monster van een motor in liggen. Dan heb je zo'n spoiler gewoon nodig om op de weg te blijven.
Met de hoge snelheden die deze bak dan volgens de uitlaat kan behalen moet je oppassen dat door de neerwaartse druk van deze ietwat dikke spoiler de subframes er niet onder uit scheuren
En extreme bandenslijtage, nee, ik denk dat ik hem er bij mij er maar toch niet opzet. Wel handig voor al die vervelende fietsers die langs je auto schieten. Das verleden tijd!
Misschien wou die er wel mee vliegen
Is vast van een student, met zo'n boekenplank kan je makkelijk al je schoolboeken meenemen
bron: rdw.nl:Rene08 schreef:je ziet meteen dat het hier om een snelle auto gaat. Zo'n dikke uitlaat, daar moet een monster van een motor in liggen. Dan heb je zo'n spoiler gewoon nodig om op de weg te blijven.
't is een 318