Dominic's 325i E46 Cabrio Facelift ///M
Re: Dominic's showroom E46 Cabrio ///M nieuwe wielen
Ik zou voor de GTS gaan, zie je weinig op een e46 en die breyton zie je al best vaak
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
GTS vind ik ook de betere keuze.
Moet wel zeggen dat ik ze nog niet irl heb gezien.
Moet wel zeggen dat ik ze nog niet irl heb gezien.
GT2! Vind ze ERG gaaf!
- Dominic-Breda
- Dominic-Breda
oh oke
wil ze allebei even in het echt nog eens zien, maar denk idd dat ik voor de GTS ga.
wil ze allebei even in het echt nog eens zien, maar denk idd dat ik voor de GTS ga.
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Over je banden is overigens al genoeg geschreven hier.
Ik heb ze gehad, weinig op aan te merken.
Wel cupping gehad, maar dat lag hoogstwaarschijnlijk aan een verkeerde uitlijning.
Nu heb ik de opvolger; de Sport Maxx TT, en die vind ik stukken beter
Alleen het afrolgeluid al.
Ik heb ze gehad, weinig op aan te merken.
Wel cupping gehad, maar dat lag hoogstwaarschijnlijk aan een verkeerde uitlijning.
Nu heb ik de opvolger; de Sport Maxx TT, en die vind ik stukken beter
Alleen het afrolgeluid al.
Hier een M3 met dezelfde velgen, maar dan in 20" en zonder verlaging....Dominic-Breda schreef:oh oke
Ik zou voor de Spirits gaan. Die GTS zien er iets te modern uit voor een E46 vind ik.
Ik vind de GTS velgen toch mooier hoor en de banden waar je over praat heb ik ook, bevallen uitstekend
Ik zou duidelijk voor de Spirits gaan, de GTS'en zien eruit als verkreukelde CSL velgen
Het ontwerp van de Spirits staat veel mooier bij een E46. Hier in Deventer om de hoek bij mijn werk staat een E91 met die GTS'en en ik vind ze echt niet mooi. Al komen ze op een E9x al iets beter tot hun recht omdat dat hoekige ook in het design van de auto wat meer terug komt.
Het ontwerp van de Spirits staat veel mooier bij een E46. Hier in Deventer om de hoek bij mijn werk staat een E91 met die GTS'en en ik vind ze echt niet mooi. Al komen ze op een E9x al iets beter tot hun recht omdat dat hoekige ook in het design van de auto wat meer terug komt.
Spirits +1
Current: | E46 330XI | E36 325 cabrio |
Previous: | E46 330D | E36 M3 cabrio | E36 328 | E21 323i |
Griffendahl schreef:Ik zou duidelijk voor de Spirits gaan, de GTS'en zien eruit als verkreukelde CSL velgen
Ik weet niet waar jij het over hebt maar een e 90 is echt niet hoekig hoor :?
e 46 M3 van 2001
e 92 335i performance
e 30 325i van 1988 Deep purple Verkocht
Linkje naar mijn M3 viewtopic.php?f=29&t=10744
- Dominic-Breda
net even gebeld en hij raad aan om rondom 235 banden te nemen, aangezien de auto verlaagd is.
Dan met 19" en 255 heb je kans dat hij gaat aanlopen....
Achterwielen zijn dan wel een breedset maar de band ligt er een klein beetje getrokken op.
wat zeggen jullie hiervan ?
Dan met 19" en 255 heb je kans dat hij gaat aanlopen....
Achterwielen zijn dan wel een breedset maar de band ligt er een klein beetje getrokken op.
wat zeggen jullie hiervan ?
Ik heb achterop ook 255 banden en ben verlaagd met een Eibach Pro-Kit, komt totaal niet aan
Gewoon lekker 255 nemen achter en 235 (evt 225) voor. Dat getrokken is alleen maar lastig en ziet niet eens mooi uit vind ik.
Gewoon lekker 255 nemen achter en 235 (evt 225) voor. Dat getrokken is alleen maar lastig en ziet niet eens mooi uit vind ik.