mijn E46 sedan uit brabant!!! nieuwe velgen besteld p10
Re: mijn E46 sedan uit brabant!!!nieuwe update, toch maar niet!
nee dat denken jullie nu vast allemaal wel.. maar ik heb er een tijd naar zitten te kijken en hoe langer ik keek hoe lelijker ik het vond.. en ik wilde gewoon van die originele maar dan in t het matzwart.. maar dat zit er dus niet in..
E46 sedan! mods: | xenon 6000K | rondom smoke | LED backlights | 3-3,5cm verlaging | 18" M rims | M short pook | half lederen sportinterieur |
waar hedde die koplampen gekocht?
BMW 118d '05 (E87), BMW 320i Coach '85(E30) , BMW 320i Cabrio '93(E30)
hl automotive in ede (gld)
E46 sedan! mods: | xenon 6000K | rondom smoke | LED backlights | 3-3,5cm verlaging | 18" M rims | M short pook | half lederen sportinterieur |
Veel beter zo!!
Dank je voor de info...Kan ik die losse ringen van HL automotive bestellen dan? Is dat moeilijk te monteren trouwens?
En die matzwarte nieren kan je daar toch ook krijgen? ik heb ze wel besteld daar namelijk...
En die matzwarte nieren kan je daar toch ook krijgen? ik heb ze wel besteld daar namelijk...
ja je kunt daar wel matzwarte nieren bestellen maar dan krijg je van die 'E90' look a likes en die vind ik toch minder mooi dan originele van de E46.
installatie valt wel mee van de losse ringen, B46 heeft dat toen gedaan voor mij.. kwestie van de glazen van de koplampen losmaken en de ringen aansluiten op de stadslichten. voor meer vragen kun je t beste B46 even een PM sturen.
installatie valt wel mee van de losse ringen, B46 heeft dat toen gedaan voor mij.. kwestie van de glazen van de koplampen losmaken en de ringen aansluiten op de stadslichten. voor meer vragen kun je t beste B46 even een PM sturen.
neem eens een kijkje in onze DIY sectiediamond schreef:Dank je voor de info...Kan ik die losse ringen van HL automotive bestellen dan? Is dat moeilijk te monteren trouwens?
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Dank je wel opt1mus, helaas is die link niet meer werkend..en heb het hele topic door gelezen maar ben bang dat ik dat zelf echt niet voor elkaar ga krijgen! Is er iemand in het noorden die dat voor mij (tegen betaling uiteraard) zou kunnen doen? weet jij iemand die ik kan benaderen?
En kappi: Sorry, zal je topic niet verder bevuilen! Maar ook jij bedankt voor je hulp..
En kappi: Sorry, zal je topic niet verder bevuilen! Maar ook jij bedankt voor je hulp..
hebbe die ook een site of niet?kappi schreef:hl automotive in ede (gld)
BMW 118d '05 (E87), BMW 320i Coach '85(E30) , BMW 320i Cabrio '93(E30)
Wijze beslissing kappi dit is idd veeeeeeeeel mooier ...
haha zo kun je ze ook noemen natuurlijk 8P maar idd zo is het een stuk beter.. ik moet alleen nog wel nieuwe nieren hebben maar deze zijn echt nergens aan te komen.. weet iemand van jullie toevallig waar deze ergens zijn aan te komen?MasterCow schreef:Ik kon ze nog niet nieren met booskijkers. Maar dit is een stuk beter
Bestellen bij de dealer of via MP 2ehandse...
Re: mijn E46 sedan uit brabant!!!dynavin p9 met foto's
vandaag is de dynavin binnengekomen en natuurlijk meteen samen met B46 ingebouwd
hierbij alvast wat foto's nadat ie was ingebouwd.. ik moet zeggen dat ik er heel blij mee ben, alleen weerspiegeld het scherm toch wel heel erg.. en de radio veranderd nogal vaak van frequentie, dit is best irritant.. voor de rest alleen maar
gr jan
hierbij alvast wat foto's nadat ie was ingebouwd.. ik moet zeggen dat ik er heel blij mee ben, alleen weerspiegeld het scherm toch wel heel erg.. en de radio veranderd nogal vaak van frequentie, dit is best irritant.. voor de rest alleen maar
gr jan
Re: mijn E46 sedan uit brabant!!!dynavin p9 met foto's
Helemaal Top!
Nu alleen je airco rekje nog en je bent weer helemaal modern ...
Nu alleen je airco rekje nog en je bent weer helemaal modern ...