Foutmeldingen, problemen of bugs?
Re: Foutmeldingen, problemen of bugs?
Geen bug geen probleem, maar een tipje misschien.
Als er een link geplaatst is in een post, opent het forum deze niet in een nieuw venster.
Is dat niet gemakkelijk om standaard een nieuwe pagina in een _blank te gooien?
grtz
Als er een link geplaatst is in een post, opent het forum deze niet in een nieuw venster.
Is dat niet gemakkelijk om standaard een nieuwe pagina in een _blank te gooien?
grtz
kijk mama, ik ben op internet
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Om even in te haken op je opmerking dat er te weinig donaties binnen komen. (Zeeland/Brabantroute 2010)Daniël schreef:En met het andere hoofdstuk bedoelen we een lidmaatschap op BMWPortal, hiervoor betaal je een klein bedrag per jaar waar je weer meer functies voor terug zal gaan krijgen. Denk aan grotere avatar, grotere PB inbox, afbeeldingen uploaden via het forum, eigen tekst onder je avatar etc! Deze inkomsten zullen weer gebruikt worden om het forum nog meer gebruikersvriendelijker te gaan maken!
Wellicht moet er toch worden gekeken naar een mogelijke vereniging/club opzet.
Voorbeeld: Klik
Clubleden kunnen dan speciale privileges krijgen, zoals de mogelijkheid van het plaatsen van advertenties. (Te koop aangeboden)
Bovendien kan je dan ook je eigen uitgaven behoorlijk beperken.
Ik zeg; DOEN!
Sorry, beginnen we niet aan ..
Er komt nog wel een soort van lidmaatschap, wellicht dat dat wat extra geld op gaat brengen om de kosten te kunnen dekken. Maar momenteel gaan wij gewoon geen uitbreidingen meer doen. Het heeft en kost allemaal te veel geld. En het houdt een keer op om steeds alles uit eigen zak te moeten betalen ..
Er komt nog wel een soort van lidmaatschap, wellicht dat dat wat extra geld op gaat brengen om de kosten te kunnen dekken. Maar momenteel gaan wij gewoon geen uitbreidingen meer doen. Het heeft en kost allemaal te veel geld. En het houdt een keer op om steeds alles uit eigen zak te moeten betalen ..
Ik krijg geregeld deze melding in beeld en de layout van het forum is dan ook pleite (css file?):
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /viewforum.php on line 696: Undefined offset: 37
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /viewforum.php on line 696: Undefined offset: 42
Deze melding krijg ik al als ik bij het E46 forum > techniek algemeen > laatste pagina button klik. Maar ook bij veel bij zoeken.
Is hier wat aan te doen? Zonder opmaak is het nogal lastig lezen
Oh en ik gebruik win vista x64 icm IE8. Met firefox word de pagina wel weergegeven maar staat deze melding ook bovenaan de pagina.
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /viewforum.php on line 696: Undefined offset: 37
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /viewforum.php on line 696: Undefined offset: 42
Deze melding krijg ik al als ik bij het E46 forum > techniek algemeen > laatste pagina button klik. Maar ook bij veel bij zoeken.
Is hier wat aan te doen? Zonder opmaak is het nogal lastig lezen
Oh en ik gebruik win vista x64 icm IE8. Met firefox word de pagina wel weergegeven maar staat deze melding ook bovenaan de pagina.
We gaan het even uitzoeken!
Bedankt voor het melden..
Bedankt voor het melden..
We zijn bezig om te kijken of het haalbaar is om de button "Toon je eigen berichten" terug te plaatsen! Tevens zullen we dan een help/faq gedeelte online zetten betreft het forum (voor de gene die meer verstand hebben van hun BMW dan van computers) en zal de de zoekfunctie button naar boven verplaatst worden (onder de tekst "Je bent ingelogd als..."
De reden waarom het momenteel alleen bij kijken is/blijft is dat er simpel weg te weinig donaties binnen komen om dit allemaal te kunnen bekostigen. Dus mocht je toch graag willen dat deze opties (beter) zichtbaar worden, en het forum willen steunen? Zie onderschrift..
Alvast bedankt..
De reden waarom het momenteel alleen bij kijken is/blijft is dat er simpel weg te weinig donaties binnen komen om dit allemaal te kunnen bekostigen. Dus mocht je toch graag willen dat deze opties (beter) zichtbaar worden, en het forum willen steunen? Zie onderschrift..
Alvast bedankt..
Niet dat ik er veel waarde aan hecht maar volgens mij verdwijnen er posts van mij, m'n postcount loopt iig niet evenredig op met de berichten die ik plaats.....
Bekend probleem??
Bekend probleem??
Als ik op de home pagina ben, ben ik niet ingelogd. En als ik dan op BMW E36 klik ben ik ineens wel ingelogd..
Weet niet of meer dit hebben? Het is niet lastig of zo, maar vroeg het me af..
Weet niet of meer dit hebben? Het is niet lastig of zo, maar vroeg het me af..
Bekend "probleem" ..
We gaan eens kijken of dat te verhelpen is..
We gaan eens kijken of dat te verhelpen is..
- bjornc
Ik zie de laatste tijd vaak 'nieuwe leden' verschijnen, die lopen te spammen.
Uiteraard doel ik op bots, die compleet onrelevante zooi lopen te strooien.
Net nog wat pikante plaatjes gezien, en het is nog niet eens 22:00
Wellicht de registratie dmv een afbeeldings-verificatie strenger maken?
Uiteraard doel ik op bots, die compleet onrelevante zooi lopen te strooien.
Net nog wat pikante plaatjes gezien, en het is nog niet eens 22:00
Wellicht de registratie dmv een afbeeldings-verificatie strenger maken?
Als ik op het forum probeer in te loggen voer ik mijn gebruikersnaam in en mijn w.w.
Dan krijg ik de melding "succesvol ingelogd, u keert terug naar de pagina"
Vervolgens kijk ik rechts boven in beeld en zie dat ik niet ingelogd ben.
Als ik vervolgens weer mijn gegevens invul ben/blijf ik wel ingelogd.
Best irritant :?
Dan krijg ik de melding "succesvol ingelogd, u keert terug naar de pagina"
Vervolgens kijk ik rechts boven in beeld en zie dat ik niet ingelogd ben.
Als ik vervolgens weer mijn gegevens invul ben/blijf ik wel ingelogd.
Best irritant :?
Hier hetzelfde probleem,
Erg vervelend,
Erg vervelend,
Laatst gewijzigd door 320driver op 18 aug 2010, 12:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd, zie forumregels mbt quoten
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd, zie forumregels mbt quoten
Bij binnenkomst op het BMWPortal direct op E46Forum of E36Forum of welk forum dan ook klikken, je zult zien dat het dan niet nodig is
- bjornc
De Afdeling van het forum is 'verdwenen' :?
- Edit:
- Zo te zien zijn ze weer onder de betreffende modellen onder gebracht.
Klopt, zijn ruimte aan het creëren en direct de indeling aan het veranderen.
Komen nog genoeg veranderingen! ...
Komen nog genoeg veranderingen! ...