Ik heb de inleg filter erin zitten. En het geluid is iets zwaarder maar je hoordt er niet zoveel van, de uitlaat overheerst toch.
Ik merk wel dat de auto veel beter loopt met de K&N inlegfilter dan de standaard inlegfilter. Hij loopt rustiger.
nu opletten naar het verbruik! De buitentemperatuur zender is besteld geworden! nog even afwachten dus.
Grz
bmw 318i zuipt me teveel! help!!!!
Re: bmw 318i zuipt me teveel! help!!!!
Er is een verschil tussen de temperatuursensor van de motor en de buitentemperatuursensor hé. Want ik hoor je praten over 25°C etc..
Mijn gok: LMM overleden of vuil door die natte luchtfilter. Probeer die eerst eens uit te kuisen.
Mijn gok: LMM overleden of vuil door die natte luchtfilter. Probeer die eerst eens uit te kuisen.
luchtfiler heb ik nu vervangen! In een K&N inlegfilter.
Wat bedoel je met LMM ??? (lucht massa meter) en wat bedoel je precies met uit te kuisen?
Ik ga binnen kort een nieuwe bestellen voor de buitentemperatuur meter. wat voren zit bij de motor.
Wat bedoel je met LMM ??? (lucht massa meter) en wat bedoel je precies met uit te kuisen?
Ik ga binnen kort een nieuwe bestellen voor de buitentemperatuur meter. wat voren zit bij de motor.
kuisen = schoonmaken
LMM = lucht massa meter
ik snap ook het hele verhaal over de temperatuurmeter niet. Als je meter niet goed is geeft deze op je dashboard verkeert aan.
Dat doet niks met je thermostaat lijkt mij.
Lijkt me wel heel toevallig als dat allebei tegelijk stuk is :?
LMM = lucht massa meter
ik snap ook het hele verhaal over de temperatuurmeter niet. Als je meter niet goed is geeft deze op je dashboard verkeert aan.
Dat doet niks met je thermostaat lijkt mij.
Lijkt me wel heel toevallig als dat allebei tegelijk stuk is :?
De thermostaat meter werk nog goed van mijn auto wat hij aangeeft in het dash board! maar ik laat het water temperatuur eens opmeten...!
Maar mijn buiten temperatuur meter wat hij digitaal aangeeft die staat altijd op 29/30graden. en zakt bijna niks. ook niet als het koud en fris buiten is.
Dus ik denk dat die gewoon kapot is en vervangen moet worden.
Grz
Maar mijn buiten temperatuur meter wat hij digitaal aangeeft die staat altijd op 29/30graden. en zakt bijna niks. ook niet als het koud en fris buiten is.
Dus ik denk dat die gewoon kapot is en vervangen moet worden.
Grz
de buiten temp meter is niet belangerijk dat is eigenlijk een luxe
Het gaat er voornamelijk over de temp van je motorblok want als is het buiten -30 en jou moterblok netjes 90graden dan spuit hij de normalen hoeveelheid in maar is je motor koud dan spuit hij meer in.
Dus die buiten temp meter is niet noodzakelijk.
Te veel verbruiken ligt dus aan je toestand van je bougie's, luchtfilter, LMM, en thermostaat of rechtervoet
Het gaat er voornamelijk over de temp van je motorblok want als is het buiten -30 en jou moterblok netjes 90graden dan spuit hij de normalen hoeveelheid in maar is je motor koud dan spuit hij meer in.
Dus die buiten temp meter is niet noodzakelijk.
Te veel verbruiken ligt dus aan je toestand van je bougie's, luchtfilter, LMM, en thermostaat of rechtervoet