BMW

Show je BMW E36. Plaats hier je fotoshoots, projecten en updates.
SanderZuyderduyn

Re: BMW 328 Coupe Project. Update: Vredestein Ultrac Sessenta 19

Bericht door SanderZuyderduyn » 04 apr 2010, 13:40

Hey hallo,

Echt super wijze velgen, die passen er echt mooi bij,

Heb je de voorkant ook verlaagt?

Groeten
Wie het laatst remt, remt het hardst.

Fabian79

Bericht door Fabian79 » 05 apr 2010, 06:33

:stupid:

dat zie je zo toch ook wel dat ie verlaagd is :zwaai:
E30 325i cabrio :)klik voor showroom
Afbeelding

aahhhhhh een classics gedeelte ;)

NielsE36

Bericht door NielsE36 » 08 apr 2010, 11:43

Gave bak zo!
Die velgen staan er erg goed bij! Welk type als ik vragen mag? :)
Op de foto's lijkt de linkerkant van de wagen iets lager te hangen dan de rechterzijde. Gezichtsbedrog?

TDF1989

Bericht door TDF1989 » 10 apr 2010, 16:16

Het zijn DOTZ mugello in de maat 19x8,5 voor en achter.
Jaah ik weet niet wat er met die foto gebeurd is maar in het echt is het niet zo. :?

Richy

Bericht door Richy » 12 apr 2010, 01:18

Hele mooie velgen zeg! Is het niet erg lastig rijden met 19 inch? Voel je niet ieder hobbeltje? Heb dit met mijn 17 inch velgen al erg.. Maar dat komt waarschijnlijk omdat hij ook iets lager hangt dan de jouwe..

Iig veel plezier ermee en idd die sideskirts maken hem af ;D En als kers op de taart nog eens een echte M achterbumper?

Gr. Richy

MitchBMWE34

Bericht door MitchBMWE34 » 14 mei 2010, 07:11

19'' zeer mooi :W

Houd de wielkasten clean! Na uitrollen blijken ze erg vatbaar te worden voor roest is me verteld ;)

TDF1989

Bericht door TDF1989 » 25 jun 2010, 00:18

Sorry voor de late reactie, heb het de laatste tijd erg druk gehad (ook met mijn auto) dat ik helemaal niet meer op het forum geweest ben, mijn excuses hiervoor :amen:
19 inch rijd eigenlijk best goed op een e36. iedereen heeft het me afgeraden maar ik moest het per se eronder hebben en ik moet zeggen hij is nog best comfortabel!
Een echte M3 achterbumper komt er denk ik niet op want het verschil met de diffussor die ik nu heb is zo klein en ik vind ook. verschil met de echte M3 moet er ook wezen want het is natuurlijk geen echte M3. (jammer genoeg) maar wie weet dat ik later nog van gedachten verander.

Over de roest in de wielkasten is mij ook verteld. elke keer als ik de auto was spuit ik ook even de wielkasten schoon. misschien moet ik het van binnen inspuiten met een een of ander antiroest middel, weet alleen niet wat (|

TDF1989

Re: BMW 328 Coupe Project. Update: nieuwe mods + foto's

Bericht door TDF1989 » 25 jun 2010, 00:43

Zoals ik al aangaf heb ik ook wat tijd in mijn auto gestoken.

-Velgen gepolijst, De winter heeft ze best wel verneukt dus dit moest echt gebeuren, wel een klotewerk maar het is het gellukkig waard geweest.

- M3 sideskirts+ een dakspoiler geplaatst. zelf gespoten en al zeg ik het zelf, ik ben uiterst tevreden over het resultaat, geen kleurverschil, geen sinaasappelhuid en net zo glad als de auto zelf.

-Auto achter wat opgehoogd, De auto stond te laag achter in vergelijking met de voorkant en kon ook niet met 4 mensen in de auto zonder dat hij aanliep dus heb ik veerrubbers van 2,2 cm er op gezet ipv de 1 cm die er standaard op zit. staat hij achter net wat hoger wat ik trouwens ook mooi vind bij een e36 als hij een beetje schuin staat. Hij gaat trouwens nog wat hoger, de rubber van 1cm die er op zat, daar haal ik het tuutje van af en die zet ik er morgen ook nog bij.

-K&N inlegfilter geplaatst, De motor loopt wat soepeler, het verbruik is een tikkeltje beter en het geluid is iets zwaarder en je hoeft hem niet te vervangen (wel om de 50000 km even schoonmaken met speciale olie)

hier wat foto's

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ik denk dat ik zo wel klaar ben met de auto, hij is helemaal zoals ik in gedachten had, of weten jullie nog leuke mods? :)

Ook heb ik helaas problemen gehad met mijn auto, Ik reed op de snelweg en opeens ging mijn temp. meter het rode gebied in en hij gaf aan dat de koelvloeistof leeg was. even gekeken en er lekte koelvloeistof uit het thermostaathuis. die heb ik samen met een maat vervangen en het probleem was nog niet verholpen, even opgezocht op internet en dit bleek een veel voorkomend probleem te zijn bij de e36. wat veel mensen doen dan is de thermostaat en waterpomp vervangen. toen we de waterpomp er uit hadden zagen we ook dat dit het was. hij draaide wel van buiten maar niet van binnen, Dus nieuwe waterpomp erin en ook gelijk maar even de thermostaat en het probleem was gelukkig opgelost. :)
Overigens is dit trouwens mijn eerste echte probleem met de auto, inmiddels heb ik er al meer dan 20000 km mee gereden dus daar ben ik wel blij mee. de Km stand staat nu op 139000.

Richy

Bericht door Richy » 25 jun 2010, 01:11

Gaaf hoor! Echt mooi geworden. Die sideskirts staan hem ook goed! Nu die M-tech achterbumper nog en hij is af ;)

Een leek zal geen verschil zien met het inzetstuk wat je hebt, maar maakt de M-tech bumper hem nóg dikker dan hij al is :)

Even ebay.de in de gaten houden of soms zelfs op MP.

Succes!

Gr. Richy

Gesloten

Terug naar “BMW 3 Serie (E36) Showroom”