DVN-E46 Informatie Topic! V6 Android!
Re: Dynavin DVN-E46 Informatie Topic!
Dewekker schreef:Het is de laatste actuele update
van dynavin heb mijn probleem gemaild over de iPod en iPhone
en ja ze hebben het toegestuurd via mail
bij mij werkt alles nu perfect daarvoor was het een ramp
geen iPhone of iPod herkening maar na die firmware update klasse afspeellijsten te zien en weergave van de mappen met muziek
het updaten is simpel ik ben zeer tevreden met deze oplossing van de heren van dynavin
in ieder geval beter dan de bedrijven die hier de systemen verkopen due zeggen dat komt er aan maar wanneer zeggen ze niet daar heb ik geen 650 euro voor betaald een beetje service kan geen kwaad
hey daar,
is het niet wat als je de update dan gewoon even vrijgeeft voor de rest van de gebruikers.
Bijvoorbeeld door em ff op het usenet te knallen of even door te mailen
Ik ben namelijk ook wel geinteresseerd en met mij een hoop anderen denk ik.
Geen probleem iedereen die hem wil kan hem krijgen
maar ik heb geen idee hoe je dat op usenet zet
ik kan het naar je mailen misschien wil jij hem Dan erop zetten
maar ik heb geen idee hoe je dat op usenet zet
ik kan het naar je mailen misschien wil jij hem Dan erop zetten
- Dominic-Breda
- Dominic-Breda
hij is net binnen !!!
werd tijd zeg, maargoed er zit nu ineens een extra kabel aan de radio (TMC !!!) die zat niet op mijn vorige
ook weer een beetje raar.
Van de week eens instaleren
werd tijd zeg, maargoed er zit nu ineens een extra kabel aan de radio (TMC !!!) die zat niet op mijn vorige
ook weer een beetje raar.
Van de week eens instaleren
Even nog wat zaken/problemen waar ik tegenaan loop na de inbouw van mijn dynavin.
1. In de inbouwhandleiding wordt verteld dat van het oudere type auto's de standaard FM-antenne niet voldoet en dat hier een aparte voor in de plaats gemonteerd moet worden. Ik had nog een "raam antenne" liggen, nadat ik deze gemonteerd had kreeg ik voor het eerst radio ontvangst. Echter vind ik het ontvangst niet super en stoort regelmatig. Ik ga vanavond een antene versterker proberen aan te sluiten op de bestaande auto antenne. Ik hoop dat het ontvangst hiervan beter wordt alleen ik heb er een hard hoofd in. heeft iemand al een alternatieve antenne ingebouwd?
2. Carkit: Ik ben echt waardeloos te verstaan. krijg van iedereen die ik bel commentaar. Het voornaamste probleem is overheersend achtergrond geluid. Vooraf had ik een Parrot en was echt veel beter! Hebben meer mensen dit probleem en weten jullie of je iets kunt instellen kwa geluid waardoor het beter wordt?
3. Achteruitrijcamera: Ik heb deze met hak en zaagwerk passend moeten maken omdat hij echt niet in mijn kentekenverlichting paste. Nu zit ie profesories vast. Ik vind hem goed werken, alleen hij springt nog niet automatisch aan als m'n auto in "reverse" zet. De voeding heb ik van de achteruitijverlichting afgetakt zoals eerder vermeld op dit forum.
Verder kwa navigatie/dvd/mp3 vind ik het een mooi systeem. alleen jammer van bovenstaande zaken.
1. In de inbouwhandleiding wordt verteld dat van het oudere type auto's de standaard FM-antenne niet voldoet en dat hier een aparte voor in de plaats gemonteerd moet worden. Ik had nog een "raam antenne" liggen, nadat ik deze gemonteerd had kreeg ik voor het eerst radio ontvangst. Echter vind ik het ontvangst niet super en stoort regelmatig. Ik ga vanavond een antene versterker proberen aan te sluiten op de bestaande auto antenne. Ik hoop dat het ontvangst hiervan beter wordt alleen ik heb er een hard hoofd in. heeft iemand al een alternatieve antenne ingebouwd?
2. Carkit: Ik ben echt waardeloos te verstaan. krijg van iedereen die ik bel commentaar. Het voornaamste probleem is overheersend achtergrond geluid. Vooraf had ik een Parrot en was echt veel beter! Hebben meer mensen dit probleem en weten jullie of je iets kunt instellen kwa geluid waardoor het beter wordt?
3. Achteruitrijcamera: Ik heb deze met hak en zaagwerk passend moeten maken omdat hij echt niet in mijn kentekenverlichting paste. Nu zit ie profesories vast. Ik vind hem goed werken, alleen hij springt nog niet automatisch aan als m'n auto in "reverse" zet. De voeding heb ik van de achteruitijverlichting afgetakt zoals eerder vermeld op dit forum.
Verder kwa navigatie/dvd/mp3 vind ik het een mooi systeem. alleen jammer van bovenstaande zaken.
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Dominic-Breda schreef:wil hem ook wel, want mijn nieuwe unit is onderweg.....
Een kleine rectificatie/excuus lijkt me dan wel op zijn plaatsDominic-Breda schreef:hij is net binnen !!!
- Dominic-Breda
nog even mee wachten hey, hij is nog niet werkend gezien.....
Maar excuus...... heb er weer volop voor moeten bellen want meneer reageerde niet op mail.
Vind het echt slecht dat het zo is gegaan, uiteindelijk wel een nieuwe maar naar hoe lang en hoeveel gemail/bellen.
Maar ben wel blij dat hij uiteindelijk hem toch heeft gestuurd !
Dat is dan wel weer een pluspunt
Maar excuus...... heb er weer volop voor moeten bellen want meneer reageerde niet op mail.
Vind het echt slecht dat het zo is gegaan, uiteindelijk wel een nieuwe maar naar hoe lang en hoeveel gemail/bellen.
Maar ben wel blij dat hij uiteindelijk hem toch heeft gestuurd !
Dat is dan wel weer een pluspunt
Misschien niet zo héél gek, als je ziet hoe je hier over hem praat.
Nu weer .. Misschien is het helemaal niet zo bedoeld, maar zo komt het wel tot mij over. En denk dat vele deze mening delen. Niet aanvallend bedoeld, want elk verhaal heeft twee kanten .
Nu weer .. Misschien is het helemaal niet zo bedoeld, maar zo komt het wel tot mij over. En denk dat vele deze mening delen. Niet aanvallend bedoeld, want elk verhaal heeft twee kanten .
- Dominic-Breda
idd heeft 2 kanten, maar het klopt toch dat het slecht is als een KLANT constant achter iets aan moet bellen/mailen enz enz.
En dat er dan geen gehoord aan word gegeven !
Terwijl het apparaat defect is, en dat er bij aankoop gezegd werd 2 jr volledige garantie.
Maargoed zoals ik al zei ben blij dat hij nu binnen is !
Dat is dan weer wel fijn
En dat er dan geen gehoord aan word gegeven !
Terwijl het apparaat defect is, en dat er bij aankoop gezegd werd 2 jr volledige garantie.
Maargoed zoals ik al zei ben blij dat hij nu binnen is !
Dat is dan weer wel fijn
+1paul23 schreef:2. Carkit: Ik ben echt waardeloos te verstaan. krijg van iedereen die ik bel commentaar. Het voornaamste probleem is overheersend achtergrond geluid. Vooraf had ik een Parrot en was echt veel beter! Hebben meer mensen dit probleem en weten jullie of je iets kunt instellen kwa geluid waardoor het beter wordt?
Ik erger me steeds aan het commentaar; WAT ZEG JE?
Waar heb jij je microfoon geplaatst? Ik verneem namelijk van mensen hier die hebben helemaal geen externe microfoon geplaatst..? Hoe is de verstaanbaarheid bij hun?
Externe microfoon heb ik wel geplaatst
Current: | E46 330XI | E36 325 cabrio |
Previous: | E46 330D | E36 M3 cabrio | E36 328 | E21 323i |
- compactman
Geen externe mic geplaatst en ben volgens gesprekspartners goed te verstaan. Heb alleen een keer de klacht gehad dat ze aan de andere kant steeds een piep hoorde om de x aantal seconden, maar het ontvangst leek toen niet helemaal zuiver.
Ik ben dus tevreden met de interne mic
Ik ben dus tevreden met de interne mic
Wellicht dat ik de mic unplug om te testen..
Werk de mic inplaats van de interne? Of samen met de interne?
Werk de mic inplaats van de interne? Of samen met de interne?
Current: | E46 330XI | E36 325 cabrio |
Previous: | E46 330D | E36 M3 cabrio | E36 328 | E21 323i |
- compactman
Zou ik zo niet weten.. Kan me wel voorstellen dat indien ze beide tegelijk werken dat problemen oplevert.