Dus mochten daar nog gegaardigden voor zijn.. PM!

Yup op mijn optielijst staat hij als individualBMW Clubsport schreef:Hoort ook bij het m-pakket.
Op de optie lijst wordt het echter als een individual optie aangeduidt. :?
Ik zou toch voor een ander stuur gaan eerst, deze is echt te fout :rVesunis schreef:Het volgende wordt waarschijnlijk eenbinnenspiegel.
Dude je hoef niet gelijk zo te blaffen..bofkont schreef:![]()
Weining mis met dat stuur, is gewoon het prefacelift OEM sportstuur, maar uiteraard ieder zijn eigen smaak.
Vind persoonlijk dat E90 alcantara stuur en die normale lederstoelen meer![]()
![]()
Mee eens.. Of deze fijner stuurt weet ik niet.. waar baseer je dat op?Griffendahl schreef:Eigenlijk is het het pre 9-2000 sportstuur... Na 9-2000 werd ook gewoon in de PFL het nieuwere sportstuur geleverd. Vind dat nieuwere sportstuur wel mooier, maar ik denk dat deze fijner stuurt.
Smaken verschillen nou eenmaal.. Zeker geen sport interieur gewend? beter half-leer sport, dan volleer standaard.. (denk dat VEEL mensen het met me eens zijn)T3C schreef:Dude je hoef niet gelijk zo te blaffen..
Stuur is uit een e36 en daarom niet mijn smaak. Kun je beter een nieuwer (e90) stuur plaatsen.
enne altijd beter vol leer dan half leer amigo
Vooral op het feit dat dat nieuwere sportstuur niet echt fijn stuurt, het gewone standaardstuur stuurt eigenlijk al veel lekkerder... Dat nieuwere sportstuur heeft een te dunne rand.Vesunis schreef:Of deze fijner stuurt weet ik niet.. waar baseer je dat op?
Vesunis schreef:Afgelopen week heb ik ook de M pook (met verlichting) binnen gekregen.
Deze uiteraard gelijk maar gemonteerd.. (Thx voor de duidelijke DIY trouwens;))
Dat ziet er dan zo uit (Ik heb er ff een kokertje omheen gedaan om het licht van buitenaf tegen te houden;))
- Spoiler: Laat zien