CTD's Facelift 330Cd: Pensioen!
Re: CTD's Facelift 330Cd: Heeft dringend jullie mening nodig!!!!
Niet doen, kleuren passen niet echt mooi bij elkaar...
kleuren passen prima bij elkaar
maar vind et persoonlijk wel een heel viezig kleurtje... wit interieur waar teveel in is gerookt
als je et doet zou ik je origineel behouden... dan kun je altijd weer trug als het niet bevalt.
maar vind et persoonlijk wel een heel viezig kleurtje... wit interieur waar teveel in is gerookt
als je et doet zou ik je origineel behouden... dan kun je altijd weer trug als het niet bevalt.
en het doet me hieraan denken......... http://www.nartube.net/f7cf38be9c:uTPliVG5CkM.html
(leuker voor nederlanders)
(leuker voor nederlanders)
Knoop is doorgehakt! Interieur wordt gekocht... maar niet door mij!
Het stijlvolle van beige zou niet stroken met de sportieve buitenkant.
Ik wacht af tot ik een mooi Zimt of zwart M3 interieur vind.
Het stijlvolle van beige zou niet stroken met de sportieve buitenkant.
Ik wacht af tot ik een mooi Zimt of zwart M3 interieur vind.
Goeie beslissing Tom, het beige interieur zou niet gepast hebben in jouw sportieve wagen,
Gaan voor een zwart -interieurke
Gaan voor een zwart -interieurke
Re: CTD's Facelift 330Cd: Graag jullie mening i.v.m. koplampen!!
Hallo Bimmerdrivers,
Ik heb vandaag mijn nieuwe koplampen binnengekregen. OEM, halogeenlampen, omdat ik enkel de glazen nodig heb daar de mijne heel erg vergeeld en vol steenslag zijn.
(Ik heb Bixenon lampen, dus ik ga enkel de glazen van de nieuwe lampen overzetten)
Nu wil het, dat deze nieuwe lampen, de zwarte inleg hebben, en ik de grijze. Ik raak r maar niet over uit welke ik zou nemen... Wat vinden jullie?
Ik heb vandaag mijn nieuwe koplampen binnengekregen. OEM, halogeenlampen, omdat ik enkel de glazen nodig heb daar de mijne heel erg vergeeld en vol steenslag zijn.
(Ik heb Bixenon lampen, dus ik ga enkel de glazen van de nieuwe lampen overzetten)
Nu wil het, dat deze nieuwe lampen, de zwarte inleg hebben, en ik de grijze. Ik raak r maar niet over uit welke ik zou nemen... Wat vinden jullie?
Die wat je nu hebt houden...
+1
Grijs hoort bij de 330Cd en 330Ci
Hoe ga je dat overzetten trouwens doen? Glazen zitten toch gelijmd of gekit?
Grijs hoort bij de 330Cd en 330Ci
Hoe ga je dat overzetten trouwens doen? Glazen zitten toch gelijmd of gekit?
Dit is geen link. Klikken is zinloos
Waarom koop je een hele unit? ZIjn de glazen niet apart verkrijgbaar dan? (omwille het feit dat deze gelijmd zijn?)
Current: | E46 330XI | E36 325 cabrio |
Previous: | E46 330D | E36 M3 cabrio | E36 328 | E21 323i |
Glazen zijn voor elke model E46 los verkrijgbaar, behalve voor de Facelift coupe's. Ik ben dus verplicht om een complte unit te kopen en de boel over te plaatsen.
De kit krijg je gewoon los als je de randen even warm maakt met bv een haardroger.
De kit krijg je gewoon los als je de randen even warm maakt met bv een haardroger.
Ik zou lekker voor de zwarte inleg gaan. Snap zoiezo niet waarom ze ooit met die grijze inleg zijn gekomen, ik vind het er echt niet uit zien :? pas totaal niet bij de wagen.
Zwart vind ik mooier, grijs is unieker...
Normaal zou ik zeggen, ga voor zilver dan past het beter bij je knipperlichten... Echter de knipperlichten van zo'n facelift zijn dusdanig mooier dat het eigenlijk niet uitmaakt... En dan zou ik zeggen lekker zwart