3 gepantserde e46's bij domeinen
- DJLeonardo
Re: 3 gepantserde e46's bij domeinen
en wat heb jij daar dan aan als "gewone" gebruiker of heb je veel vijanden? 

BMW E90 330iA, BMW E87 118i
Bij deze auto's kunnen de ramen nog gewoon open je heb verschillende categorieën daar in.
de motoren zijn vaak standaard daarom gebruiken ze ook vaak de grootste motor, en die wordt door het gewicht inderdaad meer belast, de remmen en ophanging worden wel vaak aangepast.
Heb zelf het idee dat deze auto's wel in nederland zijn gebruikt, in duistland zitten namelijk een paar bedrijven die dit soort auto's bepantseren, als ze daarna door de nederlands overheid worden aangeschaft komt hier een schuil kenteken op uiteraard kan hij met dit kenteken niet verkocht worden dus komen de duitste platen er weer op terug, ken wel een paar speciale eenheden die in deze auto's rijden.
dus ga er maar vanuit dat ze flink afgetrapt zijn
de motoren zijn vaak standaard daarom gebruiken ze ook vaak de grootste motor, en die wordt door het gewicht inderdaad meer belast, de remmen en ophanging worden wel vaak aangepast.
Heb zelf het idee dat deze auto's wel in nederland zijn gebruikt, in duistland zitten namelijk een paar bedrijven die dit soort auto's bepantseren, als ze daarna door de nederlands overheid worden aangeschaft komt hier een schuil kenteken op uiteraard kan hij met dit kenteken niet verkocht worden dus komen de duitste platen er weer op terug, ken wel een paar speciale eenheden die in deze auto's rijden.
dus ga er maar vanuit dat ze flink afgetrapt zijn
- DJLeonardo
Ja op de A4 wel eens zo'n convooi tegengekomen. Destijds tijdens de de processen van (ik dacht) de hakkelaar. Ze rijden met 2 rijen dik in de linker baan waarbij 1 auto helemaal is omsingeld. Met een gangetje van ruim 160. Als je daar dan voor terecht komt stoppen ze dus echt niet voor je, ik was net op tijd weg.
BMW E90 330iA, BMW E87 118i
Ze zullen ook wel wat kosten qua motorrijtuigenbelasting als ze zo zwaar zijn door de bepantsering 

Laatst gewijzigd door orhans op 12 mar 2010, 00:10, 1 keer totaal gewijzigd.
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Nice
Keep us posted!
Mag ik vragen waarom je een gepantserde E46 interessant vond?

Keep us posted!
Mag ik vragen waarom je een gepantserde E46 interessant vond?
Or gefeliciteerd
hoeveel weegt hij en wat voor soort bepantsering zit er allemaal op
en wat heeft alles nu gekost
ps als je het serie nr checkt dan weet je misschien ook of hij voor de nederlandse markt of voor de duitse markt was gebouwd??
hoeveel weegt hij en wat voor soort bepantsering zit er allemaal op
en wat heeft alles nu gekost
ps als je het serie nr checkt dan weet je misschien ook of hij voor de nederlandse markt of voor de duitse markt was gebouwd??
Verheeske 316 zei ooit "Als ik in een Mercedes wil rijden bel ik wel een Taxi"..
Snap je nu waarom IK nooit een taxi bel !!
en zo is de cirkel weer rond!orhans schreef:Beste BMW liefhebbers ben de trotse eigenaar van die gepantserde grijze bmw 330 i
Welkom op het forum.
Ik ben benieuwd wat er in je optielijst staat omschreven.
320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|

Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Ik ben ook zeer geïnteresseerd..!!
Open eens gauw een topic met meer informatie!!
En tips betreft invoeren, http://info.bmwportal.nl/bmw-importeren
Open eens gauw een topic met meer informatie!!

En tips betreft invoeren, http://info.bmwportal.nl/bmw-importeren
Erg benieuwd naar je ervaringen en die ramen en intercom wil ik wel eens op een meeting zien! 

Ik kom tijdens mijn werk nog wel eens van die vervelende jongetjes tegen die auto inbraken plegen. Het gaat als volgt:
ze staan naast de auto, zien iets van hun gading en dan:
in 1 vloeiende beweging: slaan ze het zijraam eruit, schiet hun hand naar binnen, grissen het van de stoel, en weg zijn ze.
maar nu...
in 1 vloeiende beweging: slaan ze het zijraam eruit... helaas gepantserd, gebroken hand.
( als je pech hebt klagen ze je aan wegens het opzettelijk toebrengen van leed)
ze staan naast de auto, zien iets van hun gading en dan:
in 1 vloeiende beweging: slaan ze het zijraam eruit, schiet hun hand naar binnen, grissen het van de stoel, en weg zijn ze.
maar nu...
in 1 vloeiende beweging: slaan ze het zijraam eruit... helaas gepantserd, gebroken hand.

( als je pech hebt klagen ze je aan wegens het opzettelijk toebrengen van leed)
Verheeske 316 zei ooit "Als ik in een Mercedes wil rijden bel ik wel een Taxi"..
ik heb de eigenaar maar ff een PB gestuurd, wellicht dat hij zich het forum dan weer herinnert 

-- Houdoe wanne --
Hier staat er nu ééntje te koop á € 30.000,- incl. NL kenteken.
Het gaat hier om de eerste 330i, geboden prijs was € 14.778 excl. opgeld en BPM, zal compleet zo'n 20-23k gekost hebben gok ik.
Kmstand toen was 11.917, nu 14.156
Weegt 1725 kg op kenteken...
Het gaat hier om de eerste 330i, geboden prijs was € 14.778 excl. opgeld en BPM, zal compleet zo'n 20-23k gekost hebben gok ik.

Kmstand toen was 11.917, nu 14.156

Weegt 1725 kg op kenteken...

www. M3 register .nl
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Och, is maar 200kg meer als mijn Stoering.
Mag een 330 niet veel moeite mee hebben.
Mag een 330 niet veel moeite mee hebben.
Dat zal wel zo zijn, maar 't is niet alleen je motor... Je ophanging zal het ook allemaal mee moeten torsen... En ik weet dat een 330Da ook daar ergens zit qua gewicht, maar daar zit het gewicht wel op een andere plek.