Originele achterbumper of MtechII
Re: Originele achterbumper of MtechII
Ik zou voor een originele gaan. Ik heb er nog eentje liggen!
Origineel BMW in de kleur mystic blue. Ik heb deze er toen vanaf gehaald en er m tech 2 onder gezet.
Hoef er niet veel voor te hebben. Ziet er keurig netjes uit zonder scheuren, krassen ed. Alle lijstjes er ook bij...
Nieuw kost hij 300 in de grondlak.
Als je me 100 euro doet istie voor jou.
Origineel BMW in de kleur mystic blue. Ik heb deze er toen vanaf gehaald en er m tech 2 onder gezet.
Hoef er niet veel voor te hebben. Ziet er keurig netjes uit zonder scheuren, krassen ed. Alle lijstjes er ook bij...
Nieuw kost hij 300 in de grondlak.
Als je me 100 euro doet istie voor jou.
Kan interessant zijn Alpina! Ik heb je een PB gestuurd.
Ik ben er op zich nog steeds niet uit! Normaal gesproken weet ik goed wat ik met mijn wagen wil, maar blijf toch twijfelen. Bah... irritant
Ik ben er op zich nog steeds niet uit! Normaal gesproken weet ik goed wat ik met mijn wagen wil, maar blijf toch twijfelen. Bah... irritant
Heb jij niet ook mystic blue Mac? dan ist wel een erg interessant aanbod daar als dat zo is
denk toch dat ik een originele zou halen nmlk...
of een mtech1 bumper, en dan de rest in de toekomst (of meteen (h) ) nog aanvullen eventueel
punt is alleen (vind ik), dat de mtech1 achterbumper minder mooi is dan de 2... maar een m2-voorbumper vind ik weer wat minder staan op een pfl...
mooiste zou zijn een m-tech1 set rondom natuurlijk, maja, hoor wie t zegt
denk toch dat ik een originele zou halen nmlk...
of een mtech1 bumper, en dan de rest in de toekomst (of meteen (h) ) nog aanvullen eventueel
punt is alleen (vind ik), dat de mtech1 achterbumper minder mooi is dan de 2... maar een m2-voorbumper vind ik weer wat minder staan op een pfl...
mooiste zou zijn een m-tech1 set rondom natuurlijk, maja, hoor wie t zegt
_______________________________Showroom________________________________
Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV
Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV
Nee, ik heb helaas Orient Blau. Maar kan wel degelijk interessant zijn!
Mtech I bestaat helaas voor de touring niet, anders was voor mij de knoop snel doorgehakt. Dan had ik zeker rondom Mtech I gedaan. Voorbumper vind ik namelijk wél erg mooi!
Nu kan ik wel een Mtech I achterbumper in elkaar knutselen voor een touring, maar zie dat niet echt goed komen, laat staan de kosten die daar bij komen kijken.
Mtech I bestaat helaas voor de touring niet, anders was voor mij de knoop snel doorgehakt. Dan had ik zeker rondom Mtech I gedaan. Voorbumper vind ik namelijk wél erg mooi!
Nu kan ik wel een Mtech I achterbumper in elkaar knutselen voor een touring, maar zie dat niet echt goed komen, laat staan de kosten die daar bij komen kijken.
Nee 't gaat niet om een 'schadebak' maar in mijn geval kon ik de achterbumper voor een mooi prijsje krijgen .
Vindt t wel netjes staan icm originele voorbumper maar stiekem ben ik nog op zoek naar een mtech2 voorbumper
Het is gewoon een mooiere als origineel, net wat sportiever.
Maar over smaak valt niet te twisten zien we wel aan de verschillende reacties!
Vindt t wel netjes staan icm originele voorbumper maar stiekem ben ik nog op zoek naar een mtech2 voorbumper
Het is gewoon een mooiere als origineel, net wat sportiever.
Maar over smaak valt niet te twisten zien we wel aan de verschillende reacties!
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Volgens mij is een Alpina achterbumper hetzelfde als de BMW bumper:
We zijn eruit!
Ik heb de originele achterbumper die Runnerted nog had liggen gekocht en die heb ik vandaag naar de spuiter gebracht. Als het goed is, kan ik hem maandag weer ophalen (samen met de handgrepen die ik meteen laat spuiten )
Iedereen bedankt voor hun mening Heeft zeker geholpen met de beslissing nemen!
Ik heb de originele achterbumper die Runnerted nog had liggen gekocht en die heb ik vandaag naar de spuiter gebracht. Als het goed is, kan ik hem maandag weer ophalen (samen met de handgrepen die ik meteen laat spuiten )
Iedereen bedankt voor hun mening Heeft zeker geholpen met de beslissing nemen!
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Mooi woark
-
Ik zou toch voor de mtech gaan is altijd mooier dan orgineel!!
ik denk dat die bumper er allang opzit
-
Ik zit met hetzelfde probleem. Ik ben ook op zoek naar mtech 2 achterbumper. Maar ik vind alleen replica bumpers. Liefst zou ik een originele willen gewoon voor de pasvorm alleen. Zijn er adressen waar je eventueel goede replica met goede pasvorm kan vinden?
hl automotive.. Zijn niet slecht vind ik.
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +