Robbel's 330i [Subframe uit chassis aan het scheuren??] P44
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Re: Robbel's 330i sedan [Eibach pro!]
Echt super update!
-
Die wielen staan echt mooi!! goed bezig.
Enne zit alles goed gemonteerd? Veren monteren met een goede veerspanner is toch niet zoveel werk... Of heb je het zonder gedaan? misschien dat er iets niet lekker zit..
Enne zit alles goed gemonteerd? Veren monteren met een goede veerspanner is toch niet zoveel werk... Of heb je het zonder gedaan? misschien dat er iets niet lekker zit..
ja.. wat noem jij een goeie veerspanner.. t waren 2 van die losse dingen als je begrijpt wat ik bedoel.. zoiets:
en dat was wel een gekut moet ik zeggen.. maar t lukte uiteindelijk wel. en ik heb ook goed gelet op de positie van de veer tov de rubbers/zittingen, dus denk toch echt wel dat t goed zit allemaal.. maar dat laatste ga ik toch nog is checken voor alle zekerheid.. verder kijk ik het nog even aan en rij ik er gewoon ff mee zo, en kijken wat ie doet, en dan tzt is uitlijnen.. wordt vervolgd
en dat was wel een gekut moet ik zeggen.. maar t lukte uiteindelijk wel. en ik heb ook goed gelet op de positie van de veer tov de rubbers/zittingen, dus denk toch echt wel dat t goed zit allemaal.. maar dat laatste ga ik toch nog is checken voor alle zekerheid.. verder kijk ik het nog even aan en rij ik er gewoon ff mee zo, en kijken wat ie doet, en dan tzt is uitlijnen.. wordt vervolgd
_______________________________Showroom________________________________
Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV
1. - jazeker, heb dr al erg veel zin in!Daniël schreef:
1. Je kwam ook naar de tourrit hé?
2. Waar zijn de achterwielen?
2b. Toch niet laten afdraaien?
2. -bij Wheelcare
2b. - ja toch wel... t kon haast niet anders, wielkasten zijn al gerold (kan misschien nog wel meer, maar of dat mooi word?) en liep nog steeds aan bij een goeie drempel oid... Dus laat ik er maar 2 tot 3 mm afdraaien
achja, maar begin volgende week denk/hoop ik ze weer terug te hebben ;D
Heej Robbel, ziet er zeker mooi uit nu die verlaagd is, maar wat betreft het hoogte verschil, had je dit met de vorige veren dan niet? anders moet je hem eens nameten (spleet tussen wielkast) en dan eens kijken (als je er nog tussen door kan komen ;D ) of het hem in de veerhoogte zit, dus bovenkant veer naar onderkant veer meten,
Ik wil de mijne ook gaan verlagen dus ben ook gaan meten (om te kijken hoe laag ik kan gaan) in de garage en had ook een verschil aan de voorzijde met de originele veren (ik dacht die auto is zo krom als wat) en heb het zo gedaan als hierboven en wat blijkt dat verschil zat ook in de veer afstand, dus uiteindelijk bleek er een verhoging in de vloer van de garage te zitten waardoor dit kwam, maar je voelt ook dat die ene veer ook iets slapper is dan de andere (heeft al veel km erop zitten), dus straks nieuwe veren en dempers eronder en de auto staat laag en goed in zijn veren.
Trouwens ik ben nog steeds bezig met akto, 1 velg is niet goed, diameter van het center is niet goed waardoor het logo niet goed blijft zitten, nieuwe velg is in bestelling
Ik wil de mijne ook gaan verlagen dus ben ook gaan meten (om te kijken hoe laag ik kan gaan) in de garage en had ook een verschil aan de voorzijde met de originele veren (ik dacht die auto is zo krom als wat) en heb het zo gedaan als hierboven en wat blijkt dat verschil zat ook in de veer afstand, dus uiteindelijk bleek er een verhoging in de vloer van de garage te zitten waardoor dit kwam, maar je voelt ook dat die ene veer ook iets slapper is dan de andere (heeft al veel km erop zitten), dus straks nieuwe veren en dempers eronder en de auto staat laag en goed in zijn veren.
Trouwens ik ben nog steeds bezig met akto, 1 velg is niet goed, diameter van het center is niet goed waardoor het logo niet goed blijft zitten, nieuwe velg is in bestelling
After All It's Only A Weed That Turns To A Flower In Your Mind
ja dat zou ik idd nog is kunnen doen... heb nu gewoon vanaf onderkant spatbord naar het center van de naaf gemeten... dus eigenlijk meet je daar ook al het lengteverschil van de veer mee... wiel is gewoon verder ingedrukt. ik ga nog is dubbel checken of de veren wel helemaal goed op hun plek zitten in de zittingen... iets anders kan ik niet bedenken :? Behalve dan nog het inrijden/nazakken en het uitlijnen.....
- Mr. Bimmer
Re: Robbel's 330i sedan ["schone" plaatjes]
Daniël schreef:Ben ik trouwens één van de weinig die probeert beide stoelen gelijk te zetten van elkaar?
lol, nee dat doe ik ook altijd(Y) (|
Born on the racetrack, to live on the streets.
vandaag nog is gemeten, en hoogteverschil was weg :?
dus nu nog wachten op mn achtervelgjes... had eigenlijk gehoopt die er vandaag alweer onder te kunnen leggen
dus nu nog wachten op mn achtervelgjes... had eigenlijk gehoopt die er vandaag alweer onder te kunnen leggen
Toevallig dat hoogteverschil gemeten toen die net van de krik af kwam?
Maar gelukkig is het weg! Nu nog wachten op de velgjes en dan foto's :~
Maar gelukkig is het weg! Nu nog wachten op de velgjes en dan foto's :~
nee, zo "slim" was ik nog wel om er eerst ff een paar honderd meter mee te rijden incl. wat drempels... maar das natuurlijk nog steeds nie veel...
denk dat het nog een beetje moest settelen ofzo :?
kan nie wachten op mn velgen nu
denk dat het nog een beetje moest settelen ofzo :?
kan nie wachten op mn velgen nu
- Mr. Bimmer
heb je de velgen al? (h)
Born on the racetrack, to live on the streets.
neej
Zo hey ziet er erg goed uit
Huidige auto: 2003 E85 Z4 3.0i S
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
tnks, eindelijk is een positief bericht van Bofkont, zonder negatieve punten!
Dat is best zeldzaam idd ..Robbel schreef:zonder negatieve punten!