E46 Touring *
Re: Macs 320d Touring *Shame on me*
MtechI is wel even door mijn hoofd geschoten, maar die achterbumper gaat me denk ik een aardige duit kosten... dus maar ff niet
Waarschijnlijk weer een originele achterbumper. Heb die van Ted gezien, maar wil nog ff zoeken naar eentje in de juiste kleur, kan namelijk een boel geld schelen.
Eerst nog ff de reactie van de verzekering afwachten... keep u posted!
Waarschijnlijk weer een originele achterbumper. Heb die van Ted gezien, maar wil nog ff zoeken naar eentje in de juiste kleur, kan namelijk een boel geld schelen.
Eerst nog ff de reactie van de verzekering afwachten... keep u posted!
Re: Macs 320d Touring *W.I.P.*
Work in Progress:
Hopelijk vanavond weer verder, anders morgen pas
Hopelijk vanavond weer verder, anders morgen pas
Nou, daar sla je de spijker op zijn kop DV!
Had niemand mij even kunnen vertellen dat de achterbumper aan de auto vastzit middels de trekhaak (| Ik heb dus wel een afneembare trekhaak besteld, maar die is nog niet binnen.
De oude trekhaak is er al wel af en die gaat er ook niet weer op, omdat ik bang ben dat ik anders de nieuwe bumper beschadig. Nu kan ik de bumper er dus nog niet op zetten AAARRRGGG
Had niemand mij even kunnen vertellen dat de achterbumper aan de auto vastzit middels de trekhaak (| Ik heb dus wel een afneembare trekhaak besteld, maar die is nog niet binnen.
De oude trekhaak is er al wel af en die gaat er ook niet weer op, omdat ik bang ben dat ik anders de nieuwe bumper beschadig. Nu kan ik de bumper er dus nog niet op zetten AAARRRGGG
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Ach, zie het maar als een leuke uitdaging ;D
Waar komt de nieuwe trekhaak uiteindelijk weg?
Waar komt de nieuwe trekhaak uiteindelijk weg?
Bekende bumper heb je Mac,
Wel snel met spuiten zie ik!!!
Ben benieuwd hoe het eruit komt te zien
Hoe bedoel je dat je trekhaak vast zit aan je bumper?
Wel snel met spuiten zie ik!!!
Ben benieuwd hoe het eruit komt te zien
Hoe bedoel je dat je trekhaak vast zit aan je bumper?
8 jaar na verkoop mijn oude liefde weer terug gekocht! E46 330 IAM
Ha ha... mooi ding hè Ted
De bumper zit vast aan de trekhaak. Die lang bouten met Torx 50 gaan door een beugel aan de trekhaak. Ik moet dus wachten tot de andere binnenkomt.
Het is deze geworden B: Ebay
Kon voor 20 eu naar NL verzonden worden. Was van plan om dit op een later tijdstip te doen, maar nu dus maar meteen gedaan. Ben bang dat het wel eens een week kan gaan duren
Verder op dit moment druk bezig met een andere mod ;D zal zo daar ook een WIP foto van maken
De bumper zit vast aan de trekhaak. Die lang bouten met Torx 50 gaan door een beugel aan de trekhaak. Ik moet dus wachten tot de andere binnenkomt.
Het is deze geworden B: Ebay
Kon voor 20 eu naar NL verzonden worden. Was van plan om dit op een later tijdstip te doen, maar nu dus maar meteen gedaan. Ben bang dat het wel eens een week kan gaan duren
Verder op dit moment druk bezig met een andere mod ;D zal zo daar ook een WIP foto van maken
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Ook stekker (E-satz) bij gekocht?
Heb je ook de trekhaak bak besteld? (Om de trekhaak op te bergen.Of zittie al in de wagen)
Heb je ook de trekhaak bak besteld? (Om de trekhaak op te bergen.Of zittie al in de wagen)
Ik neem aan dat de stekker nog aanwezig is van de oude trekhaak
Als dat plastic opbergvakje er niet bij zit kun je dat op een later tijdstip gewoon bij de dealer (of bimmerparts) bestellen, kost niet alles.
Je moet dan ook even kijken of bij de trekhaak de bevestiging van de stekker zit, dat is namelijk een plaatje dat je weg kunt draaien/klappen, is eventueel ook los te bestellen.
Leuk te zien dat je er zelf mee bezig bent, top!
Als dat plastic opbergvakje er niet bij zit kun je dat op een later tijdstip gewoon bij de dealer (of bimmerparts) bestellen, kost niet alles.
Je moet dan ook even kijken of bij de trekhaak de bevestiging van de stekker zit, dat is namelijk een plaatje dat je weg kunt draaien/klappen, is eventueel ook los te bestellen.
Leuk te zien dat je er zelf mee bezig bent, top!
www. M3 register .nl
Nope, geen stekker gekocht, gebruik gewoon mijn huidige. Had bij Ted even gekeken en die is precies hetzelfde als die van mij.
Die opbergdoos niet gekocht. Die kan ook prima ergens los achterin slingeren ;D
Deel 1 van de lijst met mods van de komende tijd:
Die opbergdoos niet gekocht. Die kan ook prima ergens los achterin slingeren ;D
Deel 1 van de lijst met mods van de komende tijd:
- Spoiler: Laat zien
- Spoiler: Laat zien
- Edit:
- Sluit me verder bij B46 aan
Mmm dat is wel balen dat die dan vast zit... bij mij was dat niet het geval namelijk..
Is het dan geen optie om nog even met de oude bumper te rijden totdat de nieuwe trekhaak binnen is??
om nou zo te gaan rijden zonder bumper lijkt me niet echt fijn x|
Mare, de handvatten zien er ook geslaagd uit!!! toppie
Kleine tip, Dek je kabeltjes af van je sensoren, of hang je pdc strip terug aan je auto... anders zit er misschien vocht in morgen en kan dat storingen opleveren en dat is zonde!!
Is het dan geen optie om nog even met de oude bumper te rijden totdat de nieuwe trekhaak binnen is??
om nou zo te gaan rijden zonder bumper lijkt me niet echt fijn x|
Mare, de handvatten zien er ook geslaagd uit!!! toppie
Kleine tip, Dek je kabeltjes af van je sensoren, of hang je pdc strip terug aan je auto... anders zit er misschien vocht in morgen en kan dat storingen opleveren en dat is zonde!!
8 jaar na verkoop mijn oude liefde weer terug gekocht! E46 330 IAM
mooie updates marcel.
Jammer dat het niet helemaal gesmeerd loopt maar ook dat komt goed.
Jammer dat het niet helemaal gesmeerd loopt maar ook dat komt goed.
Quote van Daniel in BMWPortal | Zomerwielen Meet & Greet - 10 April 2011
Dnl schreef:Daar is Ivo! He-hè...
runnerted schreef:Kleine tip, Dek je kabeltjes af van je sensoren, of hang je pdc strip terug aan je auto... anders zit er misschien vocht in morgen en kan dat storingen opleveren en dat is zonde!!
Goed bezig Mac! Vooral deel 1 en 2 zetten de puntjes op de i
Zelf vervangen?
Zelf vervangen?
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"