E46 Touring *
Re: Macs 320d Touring *W.I.P.*
Motorkaprooster hangt nu nog te drogen. Handgrepen idd zelf vervangen.
Had eerlijk gezegd niet verwacht dat die handgrepen bij zo'n donkere kleur nog zo veel verschil maken. Elke keer als ik langs de wagen loop ben ik weer aangenaam verrast
Had eerlijk gezegd niet verwacht dat die handgrepen bij zo'n donkere kleur nog zo veel verschil maken. Elke keer als ik langs de wagen loop ben ik weer aangenaam verrast
Ziet er goed uit zeg, handvaten maken ook een flink verschil. De DIY die ik je heb gegeven heeft toch nut gehad. Motorkaprooster ziet er ook netjes uit. Hopenlijk komt het allemaal goed, zo niet lossen we dat op natuurlijk.
Geeft dat nou ook flink wat extra licht zo'n 'GTI' TL lamp ??
Ik zeg ook niet voor niets: hightec spuitcabine! Daar hoort de verlichting natuurlijk ook bij
(is het laatste deel dat ik nog heb van mijn GTI :> )
(is het laatste deel dat ik nog heb van mijn GTI :> )
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Ow, ik dacht dat je nog een zuiger had
Goed bezig señor Mac!
Goed bezig señor Mac!
Nu je het zegt B, je hebt helemaal gelijk. Daarnaast ook nog twee koppakkingen
Heb inmiddels bericht gehad dat de trekhaak verzonden is. Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat die hier is.
Heb inmiddels bericht gehad dat de trekhaak verzonden is. Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat die hier is.
We zijn benieuwd Mac,
Ben toch wel nieuwsgierig hoe mijn oude achterbumper er in een nieuw jasje gemonteerd uitziet (h)
is een 330i voorbumper niks voor je ?
Ben toch wel nieuwsgierig hoe mijn oude achterbumper er in een nieuw jasje gemonteerd uitziet (h)
is een 330i voorbumper niks voor je ?
8 jaar na verkoop mijn oude liefde weer terug gekocht! E46 330 IAM
Beetje een FL look aan de voorkant van mijn PFL plakken... dan kan ik ook meteen een FL motorkap erop zetten
Nee dank je Ted
Nee dank je Ted
moet je doen Mac! een FL bumper is zovéél móóier dan een PFL bumper.....runnerted schreef:is een 330i voorbumper niks voor je ?
- Spoiler: Laat zien
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Mis toch nog wel één :///M: item in het interieur ..
Leuk om te zien dat je er zelf mee bezig bent gegaan en beetje bij beetje klaar maakt zoals jij hem wil ..
Leuk om te zien dat je er zelf mee bezig bent gegaan en beetje bij beetje klaar maakt zoals jij hem wil ..
(h)
8 jaar na verkoop mijn oude liefde weer terug gekocht! E46 330 IAM
Voor:
Komende tijd komen er nog wat onderdeeltjes binnen. Als dat allemaal klaar is, ga ik eens even een paar mooie foto's maken
Komende tijd komen er nog wat onderdeeltjes binnen. Als dat allemaal klaar is, ga ik eens even een paar mooie foto's maken