Heren (en wellicht dames),
ik ben op zoek naar kentekenplaat verlichting voor mijn pre-facelift model. Volgens mij is er wat vocht in gekomen en de glaasjes zijn gebarsten/half zwart. De verlichting doet het nog maar denk niet lang meer. Heb ook geen zin in stroomstoringen. Een beetje rondspeuren op internet en het forum kwam ik wel wat LED verlichting tegen waarbij je het in zijn geheel vervangt. Echter hoor je goede en slechte verhalen hierover.
Nu kwam ik deze tegen op marktplaats voor 45 euro:
http://link.marktplaats.nl/367836499
Is dit wat, kom ik hiermee door de APK of hebben jullie een linkje waar ik betere kan aanschaffen?Of kan ik beter OEM aanschaffen.
Alvast bedankt voor de moeite van het beantwoorden!
Kentekenplaat verlichting
Re: Kentekenplaat verlichting
Wil je zon hele houder met lampen en al opnieuw kopen ben je ongeveer zon 80 euro kwijt (dan heb je de lijst nog niet gespoten)
Glaasjes kun je ook zo los kopen, paar euro ofzo..
Als je vocht in je houder hebt zitten, dan gaat t gewoon allemaal verweren, en dan heb je niets aan zon lampjes.
Glaasjes kun je ook zo los kopen, paar euro ofzo..
Als je vocht in je houder hebt zitten, dan gaat t gewoon allemaal verweren, en dan heb je niets aan zon lampjes.
- Spoiler: Laat zien
Current: | E46 330XI | E36 325 cabrio |
Previous: | E46 330D | E36 M3 cabrio | E36 328 | E21 323i |
Aj, dat ziet er niet goed uit, ik moet die van mij nog even loshalen maar ben bang dat ik een zelfde situatie heb. Zal het eens lospeuteren en een foto maken. Dan kan ik ook gelijk zien hoeveel ik precies moet vervangen, alleen het glaasje gaat denk ik niet voldoende zijn. Ik heb ook barstjes in het plastic wat er boven zit (die brede strip), denk ik gebarsten door de warmte.
Heb een Bentleys service manual besteld maar nog niet binnen dus excuses voor mijn vage beschrijvingen (|
Heb een Bentleys service manual besteld maar nog niet binnen dus excuses voor mijn vage beschrijvingen (|
Als die strip erboven toch kapot is, kun je netzogoed bij de dealer een nieuwe bestellen.
Ik zag trouwens dat je een PFL hebt, dus jou strip is niet meegespoten in kleur (gok ik). Dan zou ik gewoon een nieuwe hale, en deze monteren. (via bimmerparts kun je t wat goedkoper krijgen denk ik )
Ik zag trouwens dat je een PFL hebt, dus jou strip is niet meegespoten in kleur (gok ik). Dan zou ik gewoon een nieuwe hale, en deze monteren. (via bimmerparts kun je t wat goedkoper krijgen denk ik )
Dag,
Heb zelf ook die led kentekenverlichting erin zitten een completeset met houder. Vind het er echt strak uitzien en is super makkelijk monteren (plug and play). Had em voor 40 euro gekocht geloof ik (bij HL automotive).
Ook bij de apk keurmeester kwam die door de apk, sterker nog de keurmeester vroeg waar ik ze had gekocht zodat hij ze op zijn eigen wagen kon monteren!
Gr Tan
Heb zelf ook die led kentekenverlichting erin zitten een completeset met houder. Vind het er echt strak uitzien en is super makkelijk monteren (plug and play). Had em voor 40 euro gekocht geloof ik (bij HL automotive).
Ook bij de apk keurmeester kwam die door de apk, sterker nog de keurmeester vroeg waar ik ze had gekocht zodat hij ze op zijn eigen wagen kon monteren!
Gr Tan
Welke houder bedoel je?
De gehele kofferbak-greep, of alleen de lampjes die je daar inklikt?
De gehele kofferbak-greep, of alleen de lampjes die je daar inklikt?