wie heeft er led achterlichten in zijn coupe?
wie heeft er led achterlichten in zijn coupe?
omdat ik nieuwe "binnen" lampjes moet (in de kofferklep want dat glas laat los) overweeg ik nu om er LED achterlichten in te plaatsen . wie rijd er hier met dat soort units rond? en hoe bevalt het? (pasvorm etc)
en als er iemand een overzichtsfoto heeft van de auto met die lampen erin.. zou ik dat wel tof vinden want ik twijfel nog of ik ze mooi vind haha
en als er iemand een overzichtsfoto heeft van de auto met die lampen erin.. zou ik dat wel tof vinden want ik twijfel nog of ik ze mooi vind haha
Re: wie heeft er led achterlichten in zijn coupe?
Ik heb er replica`s in gehad van het merk Eagle Eyes maar heb ze er toch weer uit gehaald.
Op het eerste gezicht zien ze er redelijk het zelfde uit maar ze hebben een 'donkere' rand er omheen waardoor ze er toch niet zo geweldig uit zien.
Als je LED achterlichten wil gaan plaatsen zou ik lekker voor de orginele gaan, al moet je daar wel verloopkabeltjes voor hebben en waarschijnlijk je lichtmodule laten inlezen.
Anders gewoon voor een setje rood/witte achterlichten gaan, zijn 2e hands genoeg te vinden
Op het eerste gezicht zien ze er redelijk het zelfde uit maar ze hebben een 'donkere' rand er omheen waardoor ze er toch niet zo geweldig uit zien.
Als je LED achterlichten wil gaan plaatsen zou ik lekker voor de orginele gaan, al moet je daar wel verloopkabeltjes voor hebben en waarschijnlijk je lichtmodule laten inlezen.
Anders gewoon voor een setje rood/witte achterlichten gaan, zijn 2e hands genoeg te vinden
ik heb al rood wit
dus dacht bij HL ofzo ff zo'n setje leds ophalen.. maar ik twijfel x|
maar ik twijfel toch al twijfel ook al over BBS lemans.. :p verdomme (|
Tijd om je twijfels weg te nemen dan
Wat voor kleur heeft je auto? Bij een lichte wagen zou ik de LED replica`s niet halen omdat je dan die 'donkere' rand een stuk beter ziet. Heb je een donkere wagen dan kun je het er op wagen.
En je twijfelt tussen BBS LeMans en?
Wat voor kleur heeft je auto? Bij een lichte wagen zou ik de LED replica`s niet halen omdat je dan die 'donkere' rand een stuk beter ziet. Heb je een donkere wagen dan kun je het er op wagen.
En je twijfelt tussen BBS LeMans en?
BBS lemans (replica)
Of CSL replica
kleur is TiAg ,
denk dat ik de led lichten dan maar laat, en ff bij de dealer van die middenlampjes ga bestellen...,.
Of CSL replica
kleur is TiAg ,
denk dat ik de led lichten dan maar laat, en ff bij de dealer van die middenlampjes ga bestellen...,.
Ik zou gewoon de originele units nemen. Die led-dingen zijn niet zo mooi, naar mijn mening.
BBS... Die CSL's heeft onderhand iedereenReloader schreef:BBS lemans (replica)
Of CSL replica
Ik heb ze al de FL cabrio (oem).. Erg geslaagd!
Beetje afwisseling zou wel goed zijn ja.BBS... Die CSL's heeft onderhand iedereen
Al is het voor ons wel een bekend dilemma
Ik heb de Eagle Eyes Led-units op een Tiag, uiteraard zeer persoonlijk, vind ze zelf erg mooi staan.
Doe je voordeel met de foto's.
Even ter vergelijk, zo was het:
Doe er je voordeel mee.
Groet en zo van Patrick
Doe je voordeel met de foto's.
Even ter vergelijk, zo was het:
Doe er je voordeel mee.
Groet en zo van Patrick
De "kier" lijkt veel groter dan de OEM variant?
Idd, komt omdat de afwerking minder is als van de OEM exemplaren. 't Is daar transparant met een lege ruimte erachter, terwijl de OEM exemplaren dat niet hebben.
Dat is nou juist wat ik altijd bedoel met die 'donkere' rand. Erg jammer want als ze dat niet hadden zagen ze er echt perfect uit.De "kier" lijkt veel groter dan de OEM variant?
Overigens zit er volgens mij trouwens een zwarte afdichtrubber achter die voor deze 'rand' zorgt.
niet twijfelen gewoon doenReloader schreef:ik heb al rood wit
http://img821.imageshack.us/i/1001673p.jpg/
heb zelf net de led achterlichten erop en moet zeggen dat ik er erg blij mee ben net als de lemans
haha lemans is per definitie een mooie velg, alleen onder een zilvere wagen daar twijfel ik nog over
maar vandeweek zien rijden en dat was toch wel erg mooi
maar vandeweek zien rijden en dat was toch wel erg mooi