Ik zal m'n auto eens uitlezen en kijken of ie ook een foutcode heeft opgeslagen wbt I of K-busReloader schreef:reactie van grom:
het kan zijn dat de grom de I of K bus van de auto overbelast door de songtitelpush functie , ik ga dus proberen deze uit te zetten en dat zou een oplossing kunnen zijn (maar ik denk het niet eerlijk gezegd)
Ventilatie is niet stabiel + valt uit
Re: Ventilatie is niet stabiel + valt uit
op de GROM het tekst gebeuren uitgezet, en de kachelweerstand vervangen (was kapot) nu geen problemen meer
Mooi
Wat mij opvalt is dat het alleen gebeurt als ik de knoppen op de radio zelf bedien.
Gebruik ik de stuur bediening dan is er niks aan de hand :?
PS,hoe zet je het tekst gebeuren uit?
Wat mij opvalt is dat het alleen gebeurt als ik de knoppen op de radio zelf bedien.
Gebruik ik de stuur bediening dan is er niks aan de hand :?
PS,hoe zet je het tekst gebeuren uit?
klopt had ik inderdaaad ook, met de stuurwiel bediening is er niets aan de hand
maak een tekstbestand aan en hernoem dit naar GROMUSB2.cfg
bewerk nu dit document en zet er in gewoon op de eerste regel
opslaan
en dit bestand op de usb stick zetten waarop je muziek staat (in de root) (dus niet in een mapje)
en voila text is weg
maak een tekstbestand aan en hernoem dit naar GROMUSB2.cfg
bewerk nu dit document en zet er in gewoon op de eerste regel
Code: Selecteer alles
x= 0
en dit bestand op de usb stick zetten waarop je muziek staat (in de root) (dus niet in een mapje)
en voila text is weg
nog een optie, zorg dat je niet de laatste nieuwe firmware hebt
Maar lag het aan de text weergave of aan de kachelweerstand?Reloader schreef:op de GROM het tekst gebeuren uitgezet, en de kachelweerstand vervangen (was kapot) nu geen problemen meer
Ik heb gemerkt dat ik het probleem ook ineens heb. (heb ook GROM op wisselaar + business cassette deck)