Bluetooh telefoon koppelen ?

Alles met betrekking tot audio/video, iPod aansluitingen en navigatie
peterr1964

Re: Bluetooh telefoon koppelen ?

Bericht door peterr1964 » 08 apr 2010, 19:22

Hallo,

Nou het is voor elkaar hoor.... het was het knopje in het middenconsole. Die was defect en veroorzaaktedat de computer niet meer te benaderen was. opgelost dus en moet al eerlijk zeggen dat ik tijdens het spelen ermee al diverse mensen aan de foon hebt gehad die ik per ongeluk had gekozen. Me ringtoon (van Coldplay) hoorde ik op de radio en dacht dat ik gebeld werd..... helaas het was de radio dus hup weer iemand aan de lijn die ik helemaal niet wilde.

Maargoed het werkt en ik ben helemaal blij.

Tot zover.

Peter

peterr1964

Bericht door peterr1964 » 12 sep 2010, 14:35

Hi Allemaal,

Ik heb sinds kort een probleem met de bluetooth koppeling voor me teleffon maar kom er niet achter wat er fout gaat.

Ik heb een E46b van 2005 met een bluetooth koppeling welke een tijd heeft gewerkt met me Nokia telefoon. Sinds kort werkt deze niet meer. Ik zie wel dat de telefoon bij aan/uit zetten van het kontact, hij verbindt/verbreekt. Als ik daarna het betreffende knopje op het stuur indruk om me telefoonboek te raadplegen, gebeurd er niets. Druk ik daarna het knopje daarboven in (pijltje naar beneden/ naar boven) dan zegt hij "bitte warten".

Bluetooth op me telefoon werkt gewoon, ook instellingen daarop zijn ongewijzigd. Ik denk dat het ergens in de auto foutgaat.

Iemand een idee wat dit kan zijn?

Groet,

Peter

edho

Bericht door edho » 14 sep 2010, 10:41

Heb je pas nog iets aan je adressen toegevoegd?
Dat "Bitte Warten" lijkt me dat hij blijft hangen in het syncen van je adresboek. Het is maar een ideetje....

peterr1964

Bericht door peterr1964 » 18 sep 2010, 17:28

Hi Edho, ja ik heb inderdaad wat toegevoegd. Kan dat er mee te maken hebben dan....... Soms zie ik een half uur later nog steeds bitte warten (dat zie ik dan als ik pijltje omhoog naar beneden druk. Als ik dan naar een andere zender via de radiotoetsen ga kan ik daarna wel gewoon de pijltje omhoog naar beneden gebruiken om van zender te wisselen.

Hopelijk snapt iemand hoe dat komt...... best wel weer lastig zo.

Groet,

Peter

edho

Bericht door edho » 19 sep 2010, 14:56

Probeer eens de laatste toegevoegde adressen uit de telefoon te wissen. Wellicht heb je een veld gebruikt wat de auto niet snapt en blijft er op hangen.
Iets wat altijd gewerkt heeft en nu opeens nietmeer, maar wel 1 of meer adressen toegevoegd, dan kan daar het probleem toch in zitten? Het is heel weinig moeite om het uit te testen, kost je hooguit een kwartier.
succes!

peterr1964

Bericht door peterr1964 » 23 sep 2010, 19:38

Hallo daar,

Nou ik heb goed nieuws.het nummer wat ik had toegeoegd was toegevoegd aan mijn telefoon geheugen. Alle andere staan op de SIM. ik heb dat nummer overgezet van me telefoon naar me SIM en wat denk je?

Hij doet het weer.

Heel veel dank voor deze wijze tip :duim:

Groeten van een blije E46 rijder

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Audio en navigatie”