waar te bestellen Face lift led achterlichten coupe
- Kevin ///M
Re: waar te bestellen Face lift led achterlichten coupe
Is depo wel zo veel beter dan?
Ik had voor mijn E36 toen angel eyes koplamp units gekocht. Ook van Depo. Het zag er geweldig mooi uit, maar de kwaliteit was echt waardeloos. Ik had geregeld vocht in de koplampen en knippers. Ik heb de hele boel toen fatsoenlijk dicht gekit. Maar nog erger vond ik het broze kunstof. Dat is zo hard, en niet flexibel dat het bij het minste al afbreekt. Een collega van mij had dezelfde gekocht, maar bij een ander bedrijf, en die had exact dezelfde problemen.
Het weerhoud mij er nog niet van om zulke dingen toch te kopen, gezien de looks toch belangrijk voor me zijn. Maar jammer is het wel.
Nu heb ik Eagle- eyes achterlichten in mijn E46 sedan. Ze zijn gelukkig mooi waterdicht, maar als je kijkt naar de kabelboom en alle losse kastjes die je met tape moet vastplakken... (| is dit eigenlijk ook gewoon weer troep kwaliteit. Maargoed, zoveel kost het ook niet, dus gaat het stuk, koop ik wel weer anderen.
Greetz!
Ik had voor mijn E36 toen angel eyes koplamp units gekocht. Ook van Depo. Het zag er geweldig mooi uit, maar de kwaliteit was echt waardeloos. Ik had geregeld vocht in de koplampen en knippers. Ik heb de hele boel toen fatsoenlijk dicht gekit. Maar nog erger vond ik het broze kunstof. Dat is zo hard, en niet flexibel dat het bij het minste al afbreekt. Een collega van mij had dezelfde gekocht, maar bij een ander bedrijf, en die had exact dezelfde problemen.
Het weerhoud mij er nog niet van om zulke dingen toch te kopen, gezien de looks toch belangrijk voor me zijn. Maar jammer is het wel.
Nu heb ik Eagle- eyes achterlichten in mijn E46 sedan. Ze zijn gelukkig mooi waterdicht, maar als je kijkt naar de kabelboom en alle losse kastjes die je met tape moet vastplakken... (| is dit eigenlijk ook gewoon weer troep kwaliteit. Maargoed, zoveel kost het ook niet, dus gaat het stuk, koop ik wel weer anderen.
Greetz!
Ik wil ook graag LED achterlichten in m'n coupé.
Wat is het verschil tussen de DEPO's, en de zgn eagle eyes?
Alvast erg bedankt
Wat is het verschil tussen de DEPO's, en de zgn eagle eyes?
Alvast erg bedankt
Dun is in de mode, maar de stijl is dik
- Dominic-Breda
nja ik heb echt geen problemen met mijn lampen (geen storingen ofzo)
Zien er naar mijn mening gewoon goed uit !
Geen rare kabels met tape ofzo, alles is gewoon netjes hoor.
Zien er naar mijn mening gewoon goed uit !
Geen rare kabels met tape ofzo, alles is gewoon netjes hoor.
Van alle nagemaakte spullen ligt de kwaliteit meestal lager. Dit komt gewoon omdat zei goedkoper plastic gebruiken. Dat minder flexibel is en minder slagvast. In de fabriek waar ik werk maken we de plastic korrels voor autobumpers achterlichten televisie's en noem maar op. Hier gebeurt het wel eens dat een product net niet Binnen de aanbevolen waarde ligt. Dat materiaal wordt vaak verkocht aan een klant die hier minder om geeft bijvoorbeeld een fabriek waar eagle eyes of depo achterlichten vandaan komen. Aan dit plastic kun je niks zien maar de eigenschappen zijn dus wel slechter. Op zicht zie je er weinig van.
Ik heb foto's gezien van de depo's en voor zover ik kon zien geen zwarte randen het kapje wat over de middelste led's zit komt ook overeen met origineel dus de looks zijn op het eerste gezicht beter als origineel. Maar eerst maar eens kijken als ik ze binnen heb want foto's kunnen je weinig vertellen.
Ik vindt het gewoon irritant dat de led's van de eagle eyes om de 10sec flitsen. Omdat er dan een stuurstroom door gaat om te kijken of de lampen nog werken. En ik vondt dat bij normale werking als ze aan stonden de ledjes een klein beetje flikkeren. Op afstand niet zichtbaar dichtbij wel. Maar goed misch is dit bij de depo's ook wel.
Beste is gewoon origineel.
Ik heb foto's gezien van de depo's en voor zover ik kon zien geen zwarte randen het kapje wat over de middelste led's zit komt ook overeen met origineel dus de looks zijn op het eerste gezicht beter als origineel. Maar eerst maar eens kijken als ik ze binnen heb want foto's kunnen je weinig vertellen.
Ik vindt het gewoon irritant dat de led's van de eagle eyes om de 10sec flitsen. Omdat er dan een stuurstroom door gaat om te kijken of de lampen nog werken. En ik vondt dat bij normale werking als ze aan stonden de ledjes een klein beetje flikkeren. Op afstand niet zichtbaar dichtbij wel. Maar goed misch is dit bij de depo's ook wel.
Beste is gewoon origineel.
Welk kapje bedoel je dan precies? En lopen de zijkanten van de rode leds ook rond zoals bij het orgineel? Heb ook wel eens een led achterlicht gezien waar dit recht loopt en dus absoluut niet oem lijkt :rDjowie schreef:Ik heb foto's gezien van de depo's en voor zover ik kon zien geen zwarte randen het kapje wat over de middelste led's zit komt ook overeen met origineel dus de looks zijn op het eerste gezicht beter als origineel. Maar eerst maar eens kijken als ik ze binnen heb want foto's kunnen je weinig vertellen.
Als je op de vorige pagina kijkt naar de 2de foto die Dominic heeft gemaakt. Zie je in het rode gedeelte van het achterlicht een hoop ledjes zitten goh haha. De buitenste 6 en de binnenste 6 zijn de led's die niet extra oplichten met remmen. De middelste 4rijen die lichten wel op hiet zit dus een soort plastic kapje over in het achterlicht zelf. Dit kapje heeft origineel een bepaalde structuur. Soort ribbel oppervlak. Bij de led's van dominic (eagle eyes) zie je dat deze ook deze structuur heeft maar maar wordt onderbroken door heldere strepen. Dat stoort mij een beetje omdat het geen oem look is. Van veraf zie je het niet alleen van dichtbij. Dat is wat ik bedoel met het kapje. Zijkanten bij de eagle eyes en depo's lopen ook origineel en volgens mij is dat dan een sedan die je gezien hebt. Want daar heb ik idd al een paar keer achterlichten van gezien die anders lopen.
- Dominic-Breda
heb net even gekeken maar bij mij knipperen de ledjes geen van alle, naar 5min te hebben gewacht
kwa remlicht gaat dit branden.
buitenste ringen blijven gewoon branden.
kwa remlicht gaat dit branden.
buitenste ringen blijven gewoon branden.
het is bij mij als de lichten uit staan en de motor wel draait. om de 10 a 20sec. en de flits is niet fel maar fel genoeg om het in het dag licht als je erachter zit te kunnen zien. maar als dat bij jouw echt niet is dan is er mischien wat mis met die ik had..
bedankt voor het verduidelijken van de afbeelding
bedankt voor het verduidelijken van de afbeelding
In een ander topic al eerder aangegeven. Ik heb ook bij Wheelsonline het een en ander geprobeerd, eerst de Eagle Eyes en later de Depo's. Beide gaven storing en zijn daarom niet door gegaan. Heb nu nieuwe rood/witte FL units van Depo met gewone lampjes erin en alles is geheel verrekend dus de service zit bij Wheelsonline verder wel goed.
Op zich vond ik de Depo LED's mooier ... waarom? Kweenie ... misschien was het wel om het feit dat deze niet al die losse troep aan de bedrading heeft bungelen. Iets dat me bij de Eagle Eyes meteen al een beetje tegen stond.
Op zich vond ik de Depo LED's mooier ... waarom? Kweenie ... misschien was het wel om het feit dat deze niet al die losse troep aan de bedrading heeft bungelen. Iets dat me bij de Eagle Eyes meteen al een beetje tegen stond.
e 46 M3 van 2001
e 92 335i performance
e 30 325i van 1988 Deep purple Verkocht
Linkje naar mijn M3 viewtopic.php?f=29&t=10744
Losse kasjes die met stekkers aan de bedrading hangen en weg gewerkt moeten worden achter de bekleding.
... lijkt erg veel op die van Eagle Eyes die je ook gewoon hier in NL kopen kan.
... lijkt erg veel op die van Eagle Eyes die je ook gewoon hier in NL kopen kan.