Deze auto bekend hier?
Deze auto bekend hier?
Hallo allemaal,
Ben op zoek naar een E36 en kwam er een tegen die me wel erg goedkoop lijkt. Het kenteken is DZ-PX-49 en staat te koop bij een autozaak in Rotterdam.
Is deze auto bij iemand bekend?
Ben op zoek naar een E36 en kwam er een tegen die me wel erg goedkoop lijkt. Het kenteken is DZ-PX-49 en staat te koop bij een autozaak in Rotterdam.
Is deze auto bij iemand bekend?
Re: Deze auto bekend hier?
idd bij jet cars. de een is er positief over en de ander niet dat hou je altijd.
Als je denkt dat je voor 640 euro een goede E36 320i hebt, dan zou ik toch maar eens goed achter je oren krabben....
Ik ben er ook eens geweest samen met een vriend van mij, hij dacht ook een leuk koopje gevonden te hebben.... Nou, daar zat een nieuwe APK op, maar ik weet zeker dat 'ie daar nooit doorheen had mogen komen. De accubak achter was zó rot dat de accu er bijna uitviel, grote roestgaten in de dorpels, slechte remmen en een tikkende motor. Was gewoon rijp voor de sloop.
Ik ben er ook eens geweest samen met een vriend van mij, hij dacht ook een leuk koopje gevonden te hebben.... Nou, daar zat een nieuwe APK op, maar ik weet zeker dat 'ie daar nooit doorheen had mogen komen. De accubak achter was zó rot dat de accu er bijna uitviel, grote roestgaten in de dorpels, slechte remmen en een tikkende motor. Was gewoon rijp voor de sloop.
www. M3 register .nl
stefanvdwijst schreef:idd bij jet cars. de een is er positief over en de ander niet dat hou je altijd.
Je emotie wint het nu al van je verstand.
Als je een een auto wil met veel ellende,
koop dan bij jet cars en hun bende.
koop dan bij jet cars en hun bende.
http://www.console-solution.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Het lijkt mij ook niet verstandig. Ik ga liever voor een
auto van bijv dit forum dus een liefhebber. Ik wil wel wat jaartjes plezier van een mooie bmw.
auto van bijv dit forum dus een liefhebber. Ik wil wel wat jaartjes plezier van een mooie bmw.
Als je niet zo'n hoog budget hebt kan je beter naar een knappe e30 zoeken.
Die zijn een stuk goedkoper (en in mijn ogen ook mooier dan degene die je hier laat zien net)
Ook de wegenbelasting en de verzekering zijn dan lager.
Als je mazzel hebt vind je er nog 1 uit 1986 of eerder en ben je binnenkort belastingvrij, wat je al snel 40-50 per maand kan schelen
Die zijn een stuk goedkoper (en in mijn ogen ook mooier dan degene die je hier laat zien net)
Ook de wegenbelasting en de verzekering zijn dan lager.
Als je mazzel hebt vind je er nog 1 uit 1986 of eerder en ben je binnenkort belastingvrij, wat je al snel 40-50 per maand kan schelen
Is die maatregel voor klassiekers ouder dan 25 jaar niet bevroren?
Daarmee bedoel ik dat alles wat voor een bepaalde datum op de weg kwam geen wegenbelasting hoeft te betalen, en dat die datum gewoon vast staat en niet verlengd wordt?
Daarmee bedoel ik dat alles wat voor een bepaalde datum op de weg kwam geen wegenbelasting hoeft te betalen, en dat die datum gewoon vast staat en niet verlengd wordt?
Jullie hebben beiden gelijk:
Op 31 december 2011 worden de auto’s die volgens de eerste toelating 25 jaar worden, voor het laatst belastingvrij. Na die datum wordt de oude regeling bevroren.
* Auto’s die 25 jaar of ouder zijn op de datum 31 december 2011, blijven dus gebruik maken van het voordeel van de oude regeling en zijn dus ook daarna vrijgesteld van motorrijtuigenbelasting.
* Auto’s met een eerste datum toelating vanaf 1 januari 1987, worden niet meer belastingvrij.
Een auto van 1986 wordt dus nog wel belastingvrij
Op 31 december 2011 worden de auto’s die volgens de eerste toelating 25 jaar worden, voor het laatst belastingvrij. Na die datum wordt de oude regeling bevroren.
* Auto’s die 25 jaar of ouder zijn op de datum 31 december 2011, blijven dus gebruik maken van het voordeel van de oude regeling en zijn dus ook daarna vrijgesteld van motorrijtuigenbelasting.
* Auto’s met een eerste datum toelating vanaf 1 januari 1987, worden niet meer belastingvrij.
Een auto van 1986 wordt dus nog wel belastingvrij
Bij Jet Cars moet je héél hard wegrennen. Die verkopen bijna alleen maar troep. Waar je bij anderen pech hebt als je een barrel koopt (een beetje onderhoud heb je natuurlijk altijd wel), moet je bij JC onmeunig veel geluk hebben wil je een fatsoenlijk product kopen. Dikke kans dat de teller een tonnetje of twee is teruggedraaid en er van alles mis is.
als je een nette E36 zoekt die zeer goed is onderhouden, is dit misschien wel iets?
http://www.bmwportal.nl//cliff-s-macaob ... t7482.html
http://www.bmwportal.nl//cliff-s-macaob ... t7482.html
_______________________________Showroom________________________________
Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV
Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV
Ok, niet naar Jet Cars gaan dus...
Die auto van Cliff is echt een plaatje inderdaad maar helaas te duur voor mij. Kan misschien in overleg het budget wat oprekken maar het zal niet veel zijn.
Die auto van Cliff is echt een plaatje inderdaad maar helaas te duur voor mij. Kan misschien in overleg het budget wat oprekken maar het zal niet veel zijn.
ik denk dat je voor 640 euro zowiso geen fatsoenlijke 6cil. hebt
maar aan de auto van cliff te zien dat is dan wel een 316 maar is wel in een nette staat.
suc6 gr michel
maar aan de auto van cliff te zien dat is dan wel een 316 maar is wel in een nette staat.
suc6 gr michel
6 in lijn maakt rijden fijn!
640 euro is ook niet mijn budget hoor maar vond de auto wel erg goedkoop maar dat zal vast een reden hebben. Dus die auto laten we mooi staan.
Heb op Marktplaats wel een aantal leuke 320's en 325's zien staan. Zien er op foto goed uit en de advertenties klinken aantrekkelijk. Dus binnenkort maar eens kijken en rijden. Mocht ik mijn keuze gemaakt hebben laat ik de auto keuren bij de ANWB. Lijkt mij de veiligste optie en het meeste waar voor je geld.
Heb op Marktplaats wel een aantal leuke 320's en 325's zien staan. Zien er op foto goed uit en de advertenties klinken aantrekkelijk. Dus binnenkort maar eens kijken en rijden. Mocht ik mijn keuze gemaakt hebben laat ik de auto keuren bij de ANWB. Lijkt mij de veiligste optie en het meeste waar voor je geld.