VUA052's 320D / SOLD - THE END.
Re: VUA052's 320D / 106 pk op de testbank bij ATHeinz
Lmm is inderdaad vaker een probleempje waardoor hij inhoudt..
Mn pa heeft het vaak gehad bij zijn Bora's (VW), ook telkens inhouden e.d.
Lmm vervangen en ging weer als de tierelier
Mn pa heeft het vaak gehad bij zijn Bora's (VW), ook telkens inhouden e.d.
Lmm vervangen en ging weer als de tierelier
super mooi auto.. vooral je uitlaat is mooi.. hoeveel heeft je dat gekost?
Verkocht BMW 320D e90
Huidige: BMW F11 525D
Huidige: BMW F11 525D
Volgens de mannen van ATH zou het inderdaad de LMM kunnen zijn en is het hopelijk opgelost met de herprogrammering hiervan ... meer hierover na volgende vrijdag
@ vegito : De REMUS einduitlaat koste mij in 2008 : 416 € montage inbegrepen.
@ vegito : De REMUS einduitlaat koste mij in 2008 : 416 € montage inbegrepen.
wow! -30 paardjes....
Waarschijnlijk heb je nog het oude type LMM? Ik denk dat je met alleen herprogrammeren het niet komt, beter vervang je de meter en de behuizing ook.
http://www.bmwportal.nl/e46-algemeen-f3 ... ?hilit=wel en wee
Waarschijnlijk heb je nog het oude type LMM? Ik denk dat je met alleen herprogrammeren het niet komt, beter vervang je de meter en de behuizing ook.
http://www.bmwportal.nl/e46-algemeen-f3 ... ?hilit=wel en wee
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Wat een machtig mooie wagen
Huidige auto: 2003 E85 Z4 3.0i S
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
Re: VUA052's 320D / Motor was maar eventjes genezen !!
Deze namiddag bij EP Service geweest om de motor te herstellen ... Na een uurtje werk was alles klaar en dan terug naar ATH voor de testrun ... De wagen was herboren en reed als nooit tevoren ... Op de testbank nu 132.6 pk, normaal resultaat volgens het Heinz-team
Het vermogen werd hersteld door enkel de oude software te vervangen door een nieuwere versie ... niks moeten vervangen
.
.
.
.
.
Maar ... Nadien iets helemaal anders (| (| (|
Ging nog vlug even boodschappen doen en wanneer ik terug wou vertrekken, hoorde ik bij het starten een raar geluid in de motorruimte en brande het lampje van de batterij :shock: , ook het servostuur deed het niet meer ... even langs de kant gezet, maar nadien toch terug vertrokken voor ongeveer 1 km naar de dichtst bijzijnde BMW garage ... Daar vernomen dat de polie van de krukas was afgebroken, de riem van de servo losgekomen met resultaat dat we niet meer verder konden en de herstelling een aardig centje zal kosten (380 € excl. btw voor het onderdeel + riem, werk, evt. andere onderdelen & huur voor de vervangwagen) ;(
De wagen achtergelaten bij de dealer en naar huis met een MINI COOPER CLUBMAN Chocolat Brown
Misschien is de E46 morgen opnieuw hersteld, zoniet is het voor maandagavond :?
Het vermogen werd hersteld door enkel de oude software te vervangen door een nieuwere versie ... niks moeten vervangen
.
.
.
.
.
Maar ... Nadien iets helemaal anders (| (| (|
Ging nog vlug even boodschappen doen en wanneer ik terug wou vertrekken, hoorde ik bij het starten een raar geluid in de motorruimte en brande het lampje van de batterij :shock: , ook het servostuur deed het niet meer ... even langs de kant gezet, maar nadien toch terug vertrokken voor ongeveer 1 km naar de dichtst bijzijnde BMW garage ... Daar vernomen dat de polie van de krukas was afgebroken, de riem van de servo losgekomen met resultaat dat we niet meer verder konden en de herstelling een aardig centje zal kosten (380 € excl. btw voor het onderdeel + riem, werk, evt. andere onderdelen & huur voor de vervangwagen) ;(
De wagen achtergelaten bij de dealer en naar huis met een MINI COOPER CLUBMAN Chocolat Brown
Misschien is de E46 morgen opnieuw hersteld, zoniet is het voor maandagavond :?
Re: VUA052's 320D / Motor was maar eventjes genezen !!
Pfff... Poep zeg! Wel lekker van dat vermogen, mast jammer dat je er nu niets mee kunt. Hopen op heel snel herstel.
Re: VUA052's 320D / Wagen terug helemaal Ok
Deze morgen al telefoon gekregen van de BMW dealer dat de wagen is hersteld ... Direct daarna de wagen opgehaald en is nu helemaal terug Ok ... ... nu kunnen we terug lekker
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Re: VUA052's 320D / Wagen terug helemaal Ok
Goed bezig!
Re: VUA052's 320D /
Vandaag de factuur van de herstelling van de vibratiedemper ontvangen en ... het valt reuze mee
405,51 € (incl. stukken, werk & huurwagen) ... Ik ben zeer tevreden, omdat ik toch een hoger bedrag verwachtte ...
405,51 € (incl. stukken, werk & huurwagen) ... Ik ben zeer tevreden, omdat ik toch een hoger bedrag verwachtte ...
Re: VUA052's 320D /
Gisteren naar een meeting geweest in het west-vlaamse Ledegem ...
Enkele plaatjes ...
Enkele plaatjes ...