E46 Touring *
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Re: Macs 320d Touring *Goodies + Cleaning*
Glimt weer lekker Mac!
Hoe was het apparaat zelf?
Had je nog een andere backplate erop? En andere pads?
Hoe was het apparaat zelf?
Had je nog een andere backplate erop? En andere pads?
Glimt weer lekker? Glimt weer lekker? Glimt verdorie weer als een tiet man :>
Heb de originele pad en de originele backplate gebruikt. Werkte voor mij prima! Was van plan om ff de kat uit de boom te kijken en als deze combinatie niet goed zou werken toch nog wat anders te kopen, maar vind het prima zo.
Apparaat werkt echt prima, zou niet weten waarom ik een duurdere zou moeten kopen.
Heb de originele pad en de originele backplate gebruikt. Werkte voor mij prima! Was van plan om ff de kat uit de boom te kijken en als deze combinatie niet goed zou werken toch nog wat anders te kopen, maar vind het prima zo.
Apparaat werkt echt prima, zou niet weten waarom ik een duurdere zou moeten kopen.
Je leerlingen moeten dit forum maar niet vinden..
Wat een "na" foto ook weer :p...
Geweldig resultaat
Wat een "na" foto ook weer :p...
Geweldig resultaat
Niiiice scheelt zeker wel veel
was van plan om m'n auto weeris te laten polijsten, maar zit er nu ook aan te denken om zelf maar is wat spullen daarvoor aan te schafferiseren
Als ik dit zo zie wordt de keus er alleen maar makkelijker op
was van plan om m'n auto weeris te laten polijsten, maar zit er nu ook aan te denken om zelf maar is wat spullen daarvoor aan te schafferiseren
Als ik dit zo zie wordt de keus er alleen maar makkelijker op
_______________________________Showroom________________________________
Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV
Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV
Strak werk Marcel!
Beviel Ultimate Compound?
Beviel Ultimate Compound?
@Robbel, is zeker de moeite waard om het zelf te doen. Iedereen zegt wel dat als je geen ervaring hebt, het heel gevaarlijk is voor je lak, maar je moet gewoon even nadenken waar je mee bezig bent. Ik ben er van overtuigd dat iedereen dit kan!
En voor de kosten hoef je het ook niet te laten. Ik was voor de Ferm 41 eu kwijt en voor de poetsmiddelen ook nog eens 40 eu.
Ik denk niet dat ik binnen twee jaar weer poetsmiddel hoef te kopen
@Cliff, de Ultimate compound doet het goed! Wel redelijk veilig, want ik merk dat hij minder 'cut' heeft dan de 3M die ik gewend was. Kan ook komen door de harde lak van BMW hoor. Maar ben zeker tevreden.
@de rest, bedankt voor de complimenten over het resultaat (en de 'na' foto )
En voor de kosten hoef je het ook niet te laten. Ik was voor de Ferm 41 eu kwijt en voor de poetsmiddelen ook nog eens 40 eu.
Ik denk niet dat ik binnen twee jaar weer poetsmiddel hoef te kopen
@Cliff, de Ultimate compound doet het goed! Wel redelijk veilig, want ik merk dat hij minder 'cut' heeft dan de 3M die ik gewend was. Kan ook komen door de harde lak van BMW hoor. Maar ben zeker tevreden.
@de rest, bedankt voor de complimenten over het resultaat (en de 'na' foto )
Wat een verschil zeg, complimenten voor het resultaat en gedane arbeid
Netjes! Lang mee bezig geweest?
Ziet er iig weer top uit
Ziet er iig weer top uit
Motorkapje heb ik een half uurtje over gedaan (had ook in een kwartier gekund, maar moest ff weer oefenen ).
Rest van de wagen moet nog, maar eerst eens even droog weer worden
Rest van de wagen moet nog, maar eerst eens even droog weer worden
Geweldig resultaat Mac heb echt met open mond zitten kijken en de laatste hilarische foto kan ik me ook voorstellen, ik zou ook erg happy zijn met dit resultaat en dan de wijzigingen die je hebt aangebracht maken het plaatje compleet goed bezig
@Mac: UC is ook heel erg veilig omdat je heel goed ziet wat je doet, gevaar is wel dat het niet oplost waardoor je heel lang door kunt polijsten...
Wanneer zal ik mijn bimmer langs brengen mac ?? ziet er keurig uit!!!
8 jaar na verkoop mijn oude liefde weer terug gekocht! E46 330 IAM
Maar die hoge kraag .. Mac .. Dat kan niet hoor :p..
Vandaag wel het is precies 33 jaar geleden dat de King overleed :>
@Ted, ga zelf ff lekker poesten (h) Wil je wel uitleggen hoe je het moet doen hoor
@Dnl en 320driver, de King leeft en hij kan ook nog eens auto's poetsen Te boeken op www.LvisCarClean.nu
@Dnl en 320driver, de King leeft en hij kan ook nog eens auto's poetsen Te boeken op www.LvisCarClean.nu